想生BB

跳至

首頁

尾頁
   270


別墅

積分: 665


4121#
發表於 15-12-27 10:49 |只看該作者

回覆:leeleemrs 的帖子

再次感激妳(leeleemrs)的幫助。我會盡快make appointment.




大宅

積分: 1872


4122#
發表於 15-12-27 11:41 |只看該作者

引用:再次感激妳(leeleemrs)的幫助。我會盡快mak

原帖由 jackyshek66 於 15-12-27 發表
再次感激妳(leeleemrs)的幫助。我會盡快make appointment.
good luck




大宅

積分: 3009


4123#
發表於 15-12-27 11:54 |只看該作者

回覆:jackyshek66 的帖子

放心,我也是國語有限公司!我有唔知點樣去解釋,就用紙筆去寫我想講既野!放心!翁醫師同佢啲護士好有耐性!




別墅

積分: 665


4124#
發表於 15-12-27 13:06 |只看該作者

回覆:littlecrystal 的帖子

多謝各位支持





大宅

積分: 1729


4125#
發表於 15-12-27 13:13 |只看該作者
leeleemrs 發表於 15-12-26 23:23
在翁既中醫診所

谢解答


大宅

積分: 1872


4126#
發表於 15-12-27 13:18 |只看該作者

引用:放心,我也是國語有限公司!我有唔知點樣去

原帖由 littlecrystal 於 15-12-27 發表
放心,我也是國語有限公司!我有唔知點樣去解釋,就用紙筆去寫我想講既野!放心!翁醫師同佢啲護士好有耐性 ...
翁翁英文都好好架,唔得就講英文 =)




大宅

積分: 3009


4127#
發表於 15-12-27 13:34 |只看該作者

回覆:leeleemrs 的帖子

哈哈,對我來講,用英文更難講




大宅

積分: 2015


4128#
發表於 15-12-27 14:25 |只看該作者

引用:再次感激妳(leeleemrs)的幫助。我會盡快mak

原帖由 jackyshek66 於 15-12-27 發表
再次感激妳(leeleemrs)的幫助。我會盡快make appointment.
請問你打算幾時去初診呀?




大宅

積分: 2154


4129#
發表於 15-12-27 15:44 |只看該作者
leeleemrs 發表於 15-12-27 00:44
hello! 其實翁醫師當然有未能成功的case, 我都不是一take pass...主要因為做ivf 中間有好多關要過,每一關 ...
leeleemrs 你可否分享下放胎的情序等等我知呀? 痛不痛架? 係咪要好急先放得架? 我係忍不到小便的人。放完幾耐才可去小便? 我下個月去放胎有點驚呀!


別墅

積分: 665


4130#
發表於 15-12-27 15:52 |只看該作者

回覆:Kkk1126 的帖子

我想二月因為農歷春節去旅行
到時候再update 大家




禁止訪問

積分: 874


4131#
發表於 15-12-27 18:08 |只看該作者

引用:Quote:leeleemrs+發表於+15-12-27+00:44+he

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2154


4132#
發表於 15-12-27 19:15 |只看該作者
ccsin102 發表於 15-12-27 18:08
五洗驚,我上次放冇急尿,只係好似普通婦產科檢查甘,翁醫生放胎時會叫你睇電視上胚胎的位置,好快放完!之 ...
ccsin102 你上次放胎,翁翁唔駛你急尿, 聽其他 JM 說要急尿才能看清楚放胎的位置. 我自己又忍不到急小便,所以很擔心。


大宅

積分: 2214


4133#
發表於 15-12-27 19:45 |只看該作者

引用:我想二月因為農歷春節去旅行到時候再update

原帖由 jackyshek66 於 15-12-27 發表
我想二月因為農歷春節去旅行
到時候再update 大家
新年4/2-11/2翁都休息。。你留意番!




大宅

積分: 2214


4134#
發表於 15-12-27 19:46 |只看該作者

引用:Quote:ccsin102+發表於+15-12-27+18:08+五

原帖由 okangel168 於 15-12-27 發表
ccsin102 你上次放胎,翁翁唔駛你急尿, 聽其他 JM 說要急尿才能看清楚放胎的位置. 我自己又忍不到急小便, ...
放完可以痾係片度。。千祈吾好忍住




大宅

積分: 2154


4135#
發表於 15-12-27 20:17 |只看該作者
alice215 發表於 15-12-27 19:46
放完可以痾係片度。。千祈吾好忍住
痾係片度唔知會唔會流出來呢。 我驚流出來。
請問放完要訓幾耐架?



大宅

積分: 2214


4136#
發表於 15-12-27 21:49 |只看該作者

引用:Quote:alice215+發表於+15-12-27+19:46+放

原帖由 okangel168 於 15-12-27 發表
痾係片度唔知會唔會流出來呢。 我驚流出來。
請問放完要訓幾耐架?
吾會漏嫁。。。你覺得濕可以叫護士換左佢。。。
佢地會叫你訓一個鐘。。。我自己就訓左兩個鐘




大宅

積分: 1872


4137#
發表於 15-12-27 22:32 |只看該作者

引用:Quote:ccsin102+發表於+15-12-27+18:08+五

原帖由 okangel168 於 15-12-27 發表
ccsin102 你上次放胎,翁翁唔駛你急尿, 聽其他 JM 說要急尿才能看清楚放胎的位置. 我自己又忍不到急小便, ...
唔使勁急,要小小便意
我都係點都去唔到落片片,不過都忍到2小時先落床去。

放胎個日最好訓下床,但之後幾日要去散下步,唔好淨訓。同埋記緊走紅肉,麵粉制品,奶制品




別墅

積分: 574


4138#
發表於 15-12-27 22:55 |只看該作者
各位sis, 想請問翁翁係米只做day 5 胎?因小妹前幾日抽完卵,今日day 3收到愛群email報告胚胎情況,8B x1, 6B x4, 6c x 4, 睇黎胚胎質素麻麻(同我係香港ivf情況差不),但email只提及會繼續觀察及培養到day 5 , 而冇提到day3 就雪(我上次係香港day3就雪), 如果到day5 一粒都冇剩,咁今次米白做囉 你地嘅情況又係點呀?
有冇jm可解答


大宅

積分: 1872


4139#
發表於 15-12-27 23:49 |只看該作者

引用:各位sis,+想請問翁翁係米只做day+5+胎?因

原帖由 9578t4 於 15-12-27 發表
各位sis, 想請問翁翁係米只做day 5 胎?因小妹前幾日抽完卵,今日day 3收到愛群email報告胚胎情況,8B x1, ...
唔係丫,唔差喎。。。
翁無叫你day3雪即係有信心可以繼續培植到day 5. 放心啦




大宅

積分: 3009


4140#
發表於 15-12-27 23:51 |只看該作者

回覆:9578t4 的帖子

如果佢day 3冇提意你雪,翁就覺得你果啲係可以去到day 5! 就會繼續去到day 5,到時佢會再比報告你
我果啲係10B x 1, 4C x 2, 3C x 2 翁就建議我雪啦!可能我果啲麻麻地,去唔到day 5
唯有現在好好養好自己個身體迎接放胎!




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo