立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
琥珀宮
積分: 190248
原帖由 htts 於 15-07-28 發表 邊套? 我覺得個男好似郭晉安老婆
原帖由 htts 於 15-07-28 發表 lmh 同秀智唔同區架>
原帖由 htts 於 15-07-28 發表 住邊樹呀?
寶石宮
積分: 471936
ccdccl 發表於 15-7-28 14:39 鬼神
ccdccl 發表於 15-7-28 14:54 智敏應該唔係住明星區
原帖由 ccdccl 於 15-07-28 發表 鬼神
禁止發言
積分: 70805
原帖由 htts 於 15-07-28 發表 開始睇,唔錯喎
原帖由 ccdccl 於 15-07-28 發表 佢地話第一集要捱喎?你都覺得ok? 認唔認得男一做過逆鱗?
原帖由 htts 於 15-07-29 發表 我睇左ep8 先,覺得得意,女1 奉仙好生鬼,先由ep 1 睇上去 但感覺有d似49 days
janjan28 發表於 15-7-29 07:15 你咁特別睇左e8先
ccdccl 發表於 15-7-29 07:02 即會似49日呀,鬼神應該係喜劇攪笑片喎 你先睇ep8, 然後再重頭睇,你呢種睇劇方式好特別喎
積分: 151309
原帖由 htts 於 15-07-29 發表 感覺姐, 但男一絕唔係我杯茶, 但他movie為主,好少tv架 我對彬彬真的淡了
janjan28 發表於 15-7-29 08:30 咁吸唔吸引到你呀。。。 我覺得奉仙樣似某個人但又講唔出似邊個
cocok 發表於 15-7-29 08:41 無啦啦點解淡呀,你驚佢同宋小姐驚到淡左?? 翻睇多10次汽德啦 ...
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy