懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


複式洋房

積分: 104


4121#
發表於 09-2-12 22:08 |只看該作者
原帖由 雨晴B 於 09-2-12 21:23 發表


我book左dr. chung下個月2號, 因為我係想順產, 我問過姑娘dr. chung都會接....
我係tst睇, 其實今日睇dr. lo佢好好, 我覺得比dr. yu細心好多.....不過佢又放假, 講咩都冇用> ...



我20號就再會去睇佢喇.....佢都幾易book架...

我都聽人講過dr.lo好好, 不過dr.chung係我親戚叫我book, 因為我嬸嬸都睇過佢, 所以我無諗過就揀左睇佢..


男爵府

積分: 6517

醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


4122#
發表於 09-2-12 22:09 |只看該作者
原帖由 munchbobo 於 09-2-12 18:27 發表


thanks! 我買左兼收左貨,聽到心跳,不過LCF無顯示出個heartrate 嘅?你個有無heartrate shown ar?


是呀!
我都不是太明白那個原理,我有見到它跳了一些數字出來,但很無厘頭,我都要熟悉用法先。i've asked the sales..but i don't really understand what he is talking about!! 我試過放在自己心口,那些數字跳到重快,now 我都是rely on 自己數心跳...
https://i.ksd-i.com/s/630x_86400_d73df9dd036307410a503045cbbfae07/static.koreastardaily.com/profile/23243/138969.jpg


禁止訪問

積分: 2511

好媽媽勳章


4123#
發表於 09-2-12 22:14 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 2511

好媽媽勳章


4124#
發表於 09-2-12 22:16 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 32721

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章


4125#
發表於 09-2-12 22:16 |只看該作者
原帖由 janicepy 於 09-2-12 22:08 發表



我20號就再會去睇佢喇.....佢都幾易book架...

我都聽人講過dr.lo好好, 不過dr.chung係我親戚叫我book, 因為我嬸嬸都睇過佢, 所以我無諗過就揀左睇佢..


janicepy,

你下次去checking可唔可以幫我問下dr. chung8月會唔會放大假呀?


禁止訪問

積分: 2511

好媽媽勳章


4126#
發表於 09-2-12 22:17 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 32721

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章


4127#
發表於 09-2-12 22:18 |只看該作者
原帖由 alsan 於 09-2-12 22:16 發表


係呀, 但係dr yip唔係專做產科(我唸), 以前我睇dr yu,有一次肚痛姑娘話dr yu好忙, 叫我睇dr yip, 佢人好好!


我知道dr. yu唔得閒就會比個症dr. yip睇.....上次dr. yu話佢放假接唔到生都係會叫dr. yip接wor


子爵府

積分: 13006

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


4128#
發表於 09-2-12 22:25 |只看該作者
好緊張呀聽日到我做oscar喇!
birth 5.3lbs
1M 7.9lbs ; 2M6D 10.8lbs ; 3M4D 11.5lbs ; 4M8D 13.78lbs ; 1Dto5M 14.7lbs ; 6.5M 16.2lbs ; 9M 16.5lbs ; 10M 17.8lbs ; 13M 19.2lbs


複式洋房

積分: 104


4129#
發表於 09-2-12 22:32 |只看該作者
原帖由 雨晴B 於 09-2-12 22:16 發表


janicepy,

你下次去checking可唔可以幫我問下dr. chung8月會唔會放大假呀?


ok 無問題... 你諗住係仁安生??
幾時預產期???


珍珠宮

積分: 32721

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章


4130#
發表於 09-2-12 22:35 |只看該作者
原帖由 janicepy 於 09-2-12 22:32 發表


ok 無問題... 你諗住係仁安生??
幾時預產期???


janicepy,

我係去仁安呀, 我屋企坐的士去仁安唔洗5mins....
我預產期係8月19, 唔該晒你呀


珍珠宮

積分: 32721

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章


4131#
發表於 09-2-12 22:36 |只看該作者
原帖由 piglet0529 於 09-2-12 22:25 發表
好緊張呀聽日到我做oscar喇!


放鬆.....等你好消息


大宅

積分: 2643


4132#
發表於 09-2-12 22:46 |只看該作者
我經驗係放育嬰院最好係近屋企,而唔係近公司。你試諗下每日行程,你早上出門口先去育嬰院放低阿b,先再搭車返工;如果唔係,你每日抱住阿b搭車返工都幾辛苦,尤其打風落兩天!

原帖由 wincat 於 09-2-12 21:33 發表


so 'kiu' ar...i also work in quarry bay...taikoo place??
yes..there is one in 育嬰院 in tokwawan, very close to my home. so highly likely if there is vacancy...i will put my bb there...
i also know ...
人人常歡笑 不要眼淚掉


大宅

積分: 1529


4133#
發表於 09-2-12 23:00 |只看該作者
聽日照structure, 好緊張呀!

成個月無見小b喇, 唔知佢有無快高長大lei? 我近排病左咁耐, 希望對小b無影響la


子爵府

積分: 12823

醒目開學勳章 畀面勳章


4134#
發表於 09-2-12 23:05 |只看該作者
原帖由 princessash 於 09-2-12 23:00 發表
聽日照structure, 好緊張呀!

成個月無見小b喇, 唔知佢有無快高長大lei? 我近排病左咁耐, 希望對小b無影響la


點解咁快做structure 嘅? 你18week 啦???


複式洋房

積分: 104


4135#
發表於 09-2-12 23:09 |只看該作者
原帖由 雨晴B 於 09-2-12 22:35 發表


janicepy,

我係去仁安呀, 我屋企坐的士去仁安唔洗5mins....
我預產期係8月19, 唔該晒你呀


你就好啦...咁近醫院..
我住將軍澳, 生要去返聯合呀...
放心, 問左覆你


大宅

積分: 1529


4136#
發表於 09-2-12 23:20 |只看該作者
我15weeks ja, 我都傻傻地唔知架?? 係姑娘幫我book時講既, 或者我聽日問清楚e生先.

唔緊要la, 見到小b我就開心架la


原帖由 jelly-pudding 於 09-2-12 23:05 發表


點解咁快做structure 嘅? 你18week 啦???


大宅

積分: 1003


4137#
發表於 09-2-12 23:30 |只看該作者
見你地個個oscar都pass好開心, 我上星期五check完, 一直都好忙, 唔記得去打診所問result, 最衰間嘢又唔打嚟, 攪到次次我記得嗰時就係我放工返到嚟開電腦睇你地留言至記得, 呢輪公司真係好忙!! 個老闆好難頂 , 我真係累死!! 攪到連bb d嘢都唔記得晒!! 你地睇開邊個醫師呀!! 我自從有咗之後, 條腰好痛呀!! 晚晚半夜都痛醒, 就算放假, 都唔可能訓多過6個鐘, 因為條腰又會痛醒, 跟住一路訓一路痛, 根本訓咗好似無訓過咁!! 我真係頂唔住呀!! 唔知可唔可以去針炙呢?? 定去睇中醫好呀!! 你地可以幫下我嗎?? 介紹個中醫比我, 或者幫我問下你地個中醫我可以點做呢?? 十萬個多謝呀!! 希望明天記得打去診所啦!!


別墅

積分: 652

畀面勳章


4138#
發表於 09-2-13 00:46 |只看該作者
原帖由 lemonkennis 於 09-2-12 12:45 發表


係呀, 响個 mon 度見到個 bb 郁黎郁去, 真係好開心, 個心好踏實咁呀......

我搽個隻係 : Palmers - Massage Lotion for Stretch Marks , 唔知點解, 會搞到敏感架..... ...



我都係用呢隻喎.......我OK呀...


大宅

積分: 2643


4139#
發表於 09-2-13 08:28 |只看該作者
返育嬰院係會容易病!

原帖由 pipi331 於 09-2-12 21:46 發表


我路過, 太子果間比較易有位. 但希望您不要介意果座大廈隔離是垃圾收集站. (我亞b都是返緊呢間)

仲有,bb入任何嬰院頭半年會成日病,病咗您要另找人看,因為唔比返學. ...
人人常歡笑 不要眼淚掉


公爵府

積分: 28208


4140#
發表於 09-2-13 09:06 |只看該作者
原帖由 雨晴B 於 09-2-12 22:35 發表


janicepy,

我係去仁安呀, 我屋企坐的士去仁安唔洗5mins....
我預產期係8月19, 唔該晒你呀


我都仲諗緊去邊度生, 請問而家去仁安生要幾錢?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo