跳至

首頁

尾頁
   0


公爵府

積分: 25533

開心吸收勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


4121#
發表於 05-6-4 22:28 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

angelhair,貝拉 & hellora,

嘩!你o地可以泵噉多,我同hellora一樣最多泵到1.5oz,唔夠奶,所以有o的灰心.唔得我都要飲反o的鮮奶,等bb可以飲多
o的人奶,你o地泵3-4次o乍,早前聽姑娘講話一日要泵8次才上奶,攪到我以為自己唔夠勤力所以唔上奶,見你o地都係次數不多都有這麼多奶水,唔駛自己迫自己泵好多次,多謝你o地 ,但你o地是不是泵完一邊再泵另一邊,定今次泵左邊,下次泵右邊.


公爵府

積分: 25533

開心吸收勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


4122#
發表於 05-6-4 23:27 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

angelhair & 貝拉,

唔記得問你o地,多在o的人奶你o地點處置.

hellora,

我奶奶話要訓多o的,成日坐對腰骨都唔好,我都想訓,但比阿b攪到陀陀零,所以我腰骨都有o的痛.


子爵府

積分: 13747


4123#
發表於 05-6-5 00:42 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

jk123

我阿b仲未肯出嚟,令我失晒預算。同沙沙一樣命運,我會喺41週(即6/6)入屯門醫院催生。如果可以好似沙沙15分鐘就痾到小b出嚟就好啦。

我喺哩段等緊小b出世嘅日子,見到你地大部份嘅bb已經同出咗世而你地又好投入同努力咁照料啲b,我真係好羨慕呀。

我係一個都幾八卦嘅人, believe in 因果, 風水命理。有果必有因 。


大宅

積分: 3674


4124#
發表於 05-6-5 09:28 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

carollung,

我每日只係pump4,5次,但每次只係pump 15min(兩邊加埋),因為再pump都冇奶出,之前要pump成半個鐘先有1oz架!


一日要泵8次才上奶? 我係度諗勤力d會唔會多d奶呢??(因為我已經係半放棄,每日只俾到bb1-2餐) bb宜家每3個鐘多數食成5oz奶,係大食b!

forty+,

唔好咁啦! 好快你就會見到你0既可愛bb! 祝順順利利!



洋房

積分: 288


4125#
發表於 05-6-5 10:14 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

各位人奶媽媽,
我宝宝一直都係全人奶埋身餵,但尋日佢唔知做セ,好肉緊咬到我左边nipple又紅又腫,冇計,唯有pump出離,由老公餵,再加埋身餵右边.不過pump另離有pump出離嘅好處,"countable",可以知佢每次食幾多,老公餵完又有成功感.

Carollung,
你試下食多D湯水同奶,除咗木瓜,仲有食橙都催乳家,我就keep住每日湯水+魚+1大碗鮮奶麥皮+鈣思宝+橙+隔日木瓜, 同埋每日都要食deep green color veggie 及鈣高嘅食物,因我地重量之餘,都要重質,我睇资料話deep green color veggie 及鈣高嘅食物可補充人奶內vitamin K and calcium which are very essential to baby.
沖熱涼真係令D奶her her 声咁出,我尋日專登埋身餵前沖熱水涼,就係我抹身之際,發現个身係咁谪水,我仲以為抹得頭髮唔乾,点知2边乳頭一齊滴奶,勁呀!
該用戶已被刪除

4126#
發表於 05-6-5 10:37 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4722


4127#
發表於 05-6-5 10:56 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

我阿B同你地阿B完全吾同, 日頭好精神, 沖完涼約三粒鐘吾瞓醒, 仲有成日要飲奶; 夜晚就變成超級大懶豬, 出晒百寶都叫佢吾醒(包括換片、抹臍帶), 初初嗰一日我同老公好驚 - 以為佢吾知有Й事叫極都吾醒, 依家無佢辦法囉! 好似禽晚o甘, 00:00食奶, 應該03:00再食, 點知我地叫咗佢半粒鐘都吾醒, 真係無佢乎, 最後佢自己05:00先喊要食奶, 都吾知好定吾好?!

你地依家知吾知自己有幾重? 我未生時65kg, 生完約60kg, 依家57kg, 未有之前50kg! 不過依家好大食, 重好好胃口! 比起臭B係肚裡果時差得遠 - 果時成日食吾落嘢! 你地有無用收復帶呀???


Hellora & jk923,
我阿B條臍帶都係仲未甩呀!

其他阿B臍帶甩咗未呀? 你地有無用alcohol 抹臍帶?


cathymon & hellora,
我條腰骨係吾止有D痛, 係超勁痛呀! !不過係因為我曳吾乖嘅關係 - 真係你地千其吾好學我o甘o係屋企執嘢, 重要有日出咗causeway bay兩粒鐘, 攪到我依家坐都坐吾得耐, Bed rest 咗兩日都仲好痛! 依家抱BB 都抱吾得耐, 餵奶、換尿片、沖涼都無我份! haha! 我老公做晒!


carollung,
我都係一日泵3-4次咋, 依家每次泵到有3.5oz, 用15minutes pump, 我通常泵完一邊再泵另一邊, 都好work, 如果泵完一邊都吾夠奶比阿B, 就再repeat泵多次!


翡翠宮

積分: 75533


4128#
發表於 05-6-5 11:20 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

smallfish:
我小b夜晚都隔成4個鐘或有多先會食,我就無叫醒佢,等佢餓夠一次過食快d,之後佢會醒5-10分鐘度就訓返。
我有用酒精同佢抹臍帶,但只會抹2次,因為姑娘話抹得太多傷皮膚的。
沙沙:
唔該晒,小b今日都重有d血漬,但就少左啦。
mrs_e.c:
我阿b第一次咪睇劉冰law,我同老公對佢o既印像都勁差 !見到佢係咁禁小b對腳幾肉赤呀!搞到阿b係咁喊,等2日再去睇黃就見余麗華,真係好好多,對我問o既問題都答得好詳細。 你同小b好嗎?我星期5再去健康院睇黃呀你重洗唔洗去呀?


複式洋房

積分: 127


4129#
發表於 05-6-5 13:59 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

Forty+,
記得自己預產期前像你一樣都好心急嫁!剛生在baby個人非常興奮!可能住私家,有育嬰室照顧阿B,人仲係較relax,但返到屋企要埋身照顧就開始打仗,忙到不得了!
趁現在多休息呀!講真,我而家會好miss個肚嫁!果陣去邊都可以同BB一齊,好親密又唔會不停大喊,係未好傻呢?
Sharon's Baby Date [img align=left]http://lilypie.com/baby1/060511/2/14/4/+8 [/img] Sharon is a gift from God!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!! [img align=left]http://www.imse.hku.hk/lkychan/sharon/fullmoon.jpg[/img]


公爵府

積分: 25533

開心吸收勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


4130#
發表於 05-6-5 14:33 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

forty+,

仲有一日bb就出生啦,好快可以同我o地交換心得,bb快快出世.

hellora,

我同你一樣半放棄態度,但這麼多媽咪都做到,自己無理由唔得,或者好似monkeymei噉食多o的上奶食品,應該都得o加我o地,佢o地都係泵3-4次,應該不用泵8次噉多,人都傻.
我就泵30minutes pump兩邊,都有關1.5oz多o的,同你一樣再泵都冇. 為在bb我o地要努力.hammer:

monkeymei,

嘩!你噉多上奶食品,我都要試下啦.

smallfish123,

你唔好再去街啦,唔馱等老在你就知錯,現在已經腰痛.
我泵半個鍾都係1.5oz兩邊 :cry: :


翡翠宮

積分: 75533


4131#
發表於 05-6-5 15:33 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

smallfish:
我呢胎有check住幾重呀,臨生前147磅,生完第3日132磅,出院到依家每日輕1磅呀!今朝124.5,好開心呀!因為有小b之前大約113磅,希望每日都繼續就好啦。但個肚就重未收到,而家條腰33吋呀! :-(


子爵府

積分: 13747


4132#
發表於 05-6-5 16:29 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

kitsumyuen, carollung & hellora

多謝你地開解,好期待聽日見到bb,但同時諗到痛就驚驚 。你地就好啦,已經渡過咗哩個難關。

kitsum,
<<我而家會好miss個肚嫁!果陣去邊都可以同BB一齊,好親密又唔會不停大喊,係未好傻呢?>>
一啲都唔傻,我個大女好"難"喊又黐身,嗰陣我都係咁諗,寧願陀佢一世好過。:evil:

我係一個都幾八卦嘅人, believe in 因果, 風水命理。有果必有因 。


大宅

積分: 3674


4133#
發表於 05-6-5 17:57 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

forty+,

等你好消息!! :-P

carollung,

我會盡力而為,但亦唔會俾自己太多壓力,我相信做一個好媽媽唔單止係餵人奶。

jk923,

我就慘啦! 坐月咁多日,真係差唔多一磅都冇輕過! 生完bb輕左20磅,跟住keep冇輕! 唔知係咪開刀難修身?? 星期五滿月酒都唔知著咩好! 帶住肚cool更加咩都著唔到! :-(


禁止訪問

積分: 46216


4134#
發表於 05-6-5 18:36 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 46216


4135#
發表於 05-6-5 18:38 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3674


4136#
發表於 05-6-5 19:24 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

沙沙,

我仲有成15 lbs肥肉,全部集中晒係肚同patpat, 大腿位!!!所有褲同裙都著唔落!(仍然著緊大肚褲) :-( :-(

今日食左第一次薑醋(1只蛋+幾啖醋),希望ok啦! 之後媽咪會開始整補品.....咁咪仲有排肥??

頭先同老公落街去supermarket買野,行左個圈,都累到cc下......


別墅

積分: 603


4137#
發表於 05-6-5 20:56 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

Dear all,
我個仔前日lor左出世紙喇! 完全唔洗等,半個鐘內搞掂!

kittypo,
你小b個名諗掂未呀? 我小b個名都係前幾日至confirm咋。

monkeymei & 貝拉,
多謝你地關於小B面上粒粒問題既分享,我個b面上d粒粒維持左成個禮拜,我會繼續勤力d同佢抹面嫁喇!!

carollung,
bb肯食飽就訓真係好乖wor, 放鬆心情等自己休息得好d先可以好好照顧bb家麻! 我湊小b湊到筋疲力盡時都會同自己講唔可以lum嫁,因小b好需要我! 你都要好好休息呀!! :-P

forty+,
等你好消息! 加油呀!!

沙沙,
你就好啦,生完仲可以輕左,我生完果日磅比之前重左~15lbs, 但坐月日日補,而家唔知幾多磅,但照鏡睇應該再有增磅 :-( 我諗等兩星期產後檢查後要做多d運動積極減肥喇....我唔想變肥師奶呀! :-( :-(



禁止訪問

積分: 46216


4138#
發表於 05-6-5 23:09 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 13747


4139#
發表於 05-6-5 23:32 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

沙沙

同你一樣係8am入院呀。係呢,你嗰日係喺地下登記咗先定去咗A7先呀。唔緊張都冇乜可能,希望唔好眼光光到天光就好呶。


ALL,
我會加油努力快啲痾我個包尾大班B出嚟架啦, 多謝你地嘅"gooli"。我今次重咗40lbs左右,亦都係肥晒喺個pat同大脾到。個pat由36吋升級到44吋,都唔知我哩個籮霸幾時先至可以收復失地。 :-( :-( :-(

我係一個都幾八卦嘅人, believe in 因果, 風水命理。有果必有因 。


複式洋房

積分: 127


4140#
發表於 05-6-5 23:55 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

forty+,
等你好消息呀!好快同BB見面啦!
Sharon's Baby Date [img align=left]http://lilypie.com/baby1/060511/2/14/4/+8 [/img] Sharon is a gift from God!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!! [img align=left]http://www.imse.hku.hk/lkychan/sharon/fullmoon.jpg[/img]

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo