美容扮靚

跳至

首頁

尾頁
   49


珍珠宮

積分: 40902


4121#
發表於 25-1-27 11:29 |只看該作者
greentea000 發表於 25-1-27 09:40
你係跑咩地方?
跑街、跑公園、跑運動場?

跑城門河邊, 沙田有行人徑, 單車徑, 又有運動場, 好好呀


水晶宮

積分: 51725


4122#
發表於 25-1-27 16:35 |只看該作者

回覆樓主:

醉瓊樓香蔥蛋卷,今年99、85、79都買咗,報返上年只買到1次嘅仇!
attach0/tmp/phpqYblVp
attach1/tmp/phpz70wXL
attach2/tmp/phpegfOZ7
attach3/tmp/phpPTR91t
attach4/tmp/phpqRfB4P
attach5/tmp/phpJr876b
attach6/tmp/phpwp9H9x
attach7/tmp/phpNKxpcU


水晶宮

積分: 51725


4123#
發表於 25-1-27 17:55 |只看該作者
asweetmom 發表於 25-1-26 15:30
我在好多瘦小腿帖子都看到提踵,真的有用嗎?

我幾乎每日都有做提踵,都堅持咗幾年,當然仲有做其他下肢肌肉訓練動作,所以就算覺得小腿線條靚咗都唔肯定提踵有幾多功勞。

不過肯定徒手做都有效果,咁就更加方便,坐寫字樓時間可以隨時隨地做。
attach0/tmp/phpYmBcm2
attach1/tmp/php88bWWi
attach2/tmp/php6KQOxz


珍珠宮

積分: 41386


4124#
發表於 25-1-28 09:35 |只看該作者

回覆樓主:

同事打算過完年午餐帶飯,靠這個到5月減3kg有可能嗎?她只有星期六日和老公晨運1至1.5小時,暫時沒有空閒可以增加。

不差錢,已經開始全家吃糙米飯。

身高1.56m,體重55kg。


水晶宮

積分: 67605


4125#
發表於 25-1-28 12:37 |只看該作者
greentea000 發表於 25-1-27 17:55
我幾乎每日都有做提踵,都堅持咗幾年,當然仲有做其他下肢肌肉訓練動作,所以就算覺得小腿線條靚咗都唔肯 ...

提踵同穿高跟鞋好似冇咩分別,我經常穿高踭下(包括跳舞),跳國標拉丁都應該做了好多提踵訓練


珍珠宮

積分: 41386


4126#
發表於 25-1-28 13:50 |只看該作者
Elenalan 發表於 25-1-28 12:37
提踵同穿高跟鞋好似冇咩分別,我經常穿高踭下(包括跳舞),跳國標拉丁都應該做了好多提踵訓練
...

穿高跟鞋是鞋跟托高了雙腳,不用雙腳自己發力,也能訓練到相應肌肉嗎?


水晶宮

積分: 67605


4127#
發表於 25-1-28 13:56 |只看該作者
asweetmom 發表於 25-1-28 13:50
穿高跟鞋是鞋跟托高了雙腳,不用雙腳自己發力,也能訓練到相應肌肉嗎?
...

我不知道,不過我跳舞2x年,沒有刻意訓練肌肉,但幾乎所有ballroom dance種類如Quickstep, Waltz, Foxtrot的基本步都係好多踭掌升降動作而且要hold住,拉丁舞的牛仔舞係高強度大小腿肌動作為主。


水晶宮

積分: 51725


4128#
發表於 25-1-29 10:40 |只看該作者

回覆樓主:

提踵竟然係着高踭鞋保健動作之一
attach0/tmp/phpAg2ofE
attach1/tmp/phplrux2h


水晶宮

積分: 51725


4129#
發表於 25-1-29 11:28 |只看該作者

回覆樓主:

祝大家
平安喜樂
富貴吉祥

昨日見百合新開箱,好平好靚,忍唔住逼埋去揀2扎。買完醒起自己無咁大個花樽,平時求其用玻璃杯插花。啦啦聲送去舅父屋企,舅母好開心!
attach0/tmp/phpTS59Ip


珍珠宮

積分: 47512

馬年勳章 2024年龍年勳章


4130#
發表於 25-1-29 12:28 |只看該作者
祝大家身體健康、青春常駐!


男爵府

積分: 8722


4131#
發表於 25-1-29 15:59 |只看該作者
試咗好多隻蛋捲,都係覺得回味最好味,多謝呢度嘅jm介紹

祝大家身體健康


水晶宮

積分: 51725


4132#
發表於 25-1-29 20:30 |只看該作者

回覆樓主:

今日年初一,三個小姐就話要開始清腸胃。不過今日仍然比較豐盛,但增加蔬果比例。

自己屋企早餐:
低脂奶
番茄薯仔蛋花湯
蘿蔔糕
珍寶金奇異果

舅父屋企午餐:
木瓜雪耳甘筍牛展湯
蒸杞子豆腐
蒸大黃花魚
炒核桃甜椒
炒金菇豆苗
藜麥紅米飯

兩個小姐負責煮,舅母好開心,俾好大封利是。

行2小時家樂徑

自己屋企晚餐:
三文魚炒飯
芒果炒雞柳
清炒芥蘭苗

行1小時超市

兩個小姐依家食量拍得住我,快高長大中。


水晶宮

積分: 51725


4133#
發表於 25-1-29 21:25 |只看該作者

回覆樓主:

新城市廣場嘅春節裝飾算靚㗎啦,好多人影相!
attach0/tmp/phprjWuw6
attach1/tmp/php9BR7Yv
attach2/tmp/php7IOPrV
attach3/tmp/php9vTGUk
attach4/tmp/phpLJeHnK
attach5/tmp/phpfBVMQ9


珍珠宮

積分: 35340

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章


4134#
發表於 25-1-29 22:31 |只看該作者
祝大家新年快樂!身體健康!事事如意!


水晶宮

積分: 51725


4135#
發表於 25-1-29 22:42 |只看該作者

回覆樓主:

大小姐今日選擇去輪更,收到豐盛開工利是。放工行經樓下百佳,發現白蘿蔔$3/個、番茄$4.3/包、娃娃菜$4.9/包,我即刻叫佢掃貨。明明我晚餐時間去行過正常價錢,臨關門半小時就大平賣?

我已經適應超市買餸,唔係我豪咗,而係普通百佳、惠康其實無我預期咁貴。有信用卡折扣,又有優惠券,仲有積分儲。年廿八嗰日佳寶已經貴過超市,搞到我返轉頭超市買。
attach0/tmp/phpsjHLgw
attach1/tmp/phpCKMisR


水晶宮

積分: 51725


4136#
發表於 25-1-31 00:58 |只看該作者
asweetmom 發表於 25-1-28 09:35
同事打算過完年午餐帶飯,靠這個到5月減3kg有可能嗎?她只有星期六日和老公晨運1至1.5小時,暫時沒有空閒可 ...

3個月減3kg,平均每個月減0.5~1kg內地標準叫正常速度。即係唔傷身,比較大機會成功。
attach0/tmp/phpBUkOnd


水晶宮

積分: 51725


4137#
發表於 25-1-31 01:18 |只看該作者
Elenalan 發表於 25-1-28 12:37
提踵同穿高跟鞋好似冇咩分別,我經常穿高踭下(包括跳舞),跳國標拉丁都應該做了好多提踵訓練
...

高踭鞋有無統一標準?

我見淘寶1~3cm叫低踭鞋,3~5cm叫中踭鞋。我買開嘅pansy,好多都3~5cm,着全日唔覺得有咩唔舒服。


水晶宮

積分: 67605


4138#
發表於 25-1-31 01:28 |只看該作者
greentea000 發表於 25-1-31 01:18
高踭鞋有無統一標準?

我見淘寶1~3cm叫低踭鞋,3~5cm叫中踭鞋。我買開嘅pansy,好多都3~5cm,着全日唔覺 ...

我跳舞著8.5cm (未計加鞋踭膠)。
平日著嘅低中高都有,最高的有11cm。
我腳細 (34~35碼),再高踭就著唔到了,腳掌唔夠長。


水晶宮

積分: 51725


4139#
發表於 25-1-31 14:10 |只看該作者

回覆樓主:

YSL粉氣墊香港專門店見到BR20
attach0/tmp/phpkEVCZk
attach1/tmp/phpHP00p3


水晶宮

積分: 51725


4140#
發表於 25-1-31 15:40 |只看該作者

回覆樓主:

@烫染发er,烫染发对头发伤害几何?还能补救吗?一文Get!
https://mp.weixin.qq.com/s/kP7-B2HKcrAt4_qOzv4siw

爱化眼妆的人,容易得这个病
https://mp.weixin.qq.com/s/IcLIykXoHt4Uu5dHyzz3TQ

首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo