跳至

首頁

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 31156

開心吸收勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


4121#
發表於 05-11-23 16:10 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

Ka_wai 寫道:

我都知....不過我已經對住自己個頭真係無哂心機同自信心呀... :-( :-( 係呀...阿雯話我個頭ok喎!!佢話可能係我唔識執,我聽日會去搵個髮型師指導下我點搞。


我每朝會用水濱濕個頭﹐再用cream搽髮尾﹐用mousse搽髮中便算


珍珠宮

積分: 31156

開心吸收勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


4122#
發表於 05-11-23 16:12 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

Trevormami 寫道:
Nice to meet you too!
Your son is so cute :-P How old is he now?


Sorry, he is not my son :-( ,he is my nephew (7 months), I am still single, no one would like marry me :-( :-(


公爵府

積分: 27432

母親節2025勳章 2024年龍年勳章 2021可愛聖誕B勳章 熱血勳章


4123#
發表於 05-11-23 16:13 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

cherly 寫道:
我知你慘,但你既慘只係物質& 暫時之嘛,如果我幫口話你慘,我怕你睇唔開又會鑽咗牛角尖吖嘛!咁事實$$ 身外物,著平 d、食 cheap d、買少 d 都冇所謂,最緊要係一家長幼平安、家庭幸福,咁睇嚟你已經幸福過好多人啦!

Cherly你講得好正呀


珍珠宮

積分: 31156

開心吸收勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


4124#
發表於 05-11-23 16:16 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

Ka_wai 寫道:

really??? 但我襯家成日都叫我要"小心壞人"既~


好人之中亦都會有麻瓜 我同妳都要小心


伯爵府

積分: 16171


4125#
發表於 05-11-23 16:17 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

kwan0520 寫道:

我每朝會用水濱濕個頭﹐再用cream搽髮尾﹐用mousse搽髮中便算


我每朝只會噴濕個頸頭,跟住就用手指卷吓就算,唔通我無搽cream所以把頭髮似"亂草"~~


伯爵府

積分: 16171


4126#
發表於 05-11-23 16:18 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

kwan0520 寫道:

Sorry, he is not my son :-( ,he is my nephew (7 months), I am still single, no one would like marry me :-( :-(


你講嘢呀~~ 你好似係唔肯嫁咋喎~~


禁止訪問

積分: 25


4127#
發表於 05-11-23 16:19 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 31156

開心吸收勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


4128#
發表於 05-11-23 16:20 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

Ka_wai 寫道:

哦....你重女輕男架~~~ 其實我都係架~


我係女當然鐘意生女喇﹐女會生性好多﹐好像我一樣


伯爵府

積分: 16171


4129#
發表於 05-11-23 16:20 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

kwan0520 寫道:

好人之中亦都會有麻瓜 我同妳都要小心


你咁講.....我仲 ,總之唔該你哋睇實我呢個無知既少婦~~~


伯爵府

積分: 16171


4130#
發表於 05-11-23 16:21 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

Trevormami 寫道:
Oops! Sorry!!!
Don't be silly! Of course you'll get marry. Sometimes I think to be a single is better that be a married woman, at least, you can go anywhere you want and don't feel guilty. :-P

[quote]
kwan0520 寫道:
[quote]
Trevormami 寫道:
Nice to meet you too!
Your son is so cute :-P How old is he now?


Sorry, he is not my son :-( ,he is my nephew (7 months), I am still single, no one would like marry me :-( :-( [/quote][/quote]

咦....我哋呢到又多咗個"英文人"tim, 襯家, 我同你都要努力........查字典呀~~


伯爵府

積分: 15050


4131#
發表於 05-11-23 16:23 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

Ka_wai 寫道:
[quote]
sabina_bb 寫道:
係呀, 我sick leave呀. 瞓醒就睇晒花樣男子, 要等一個星期先有下一集


你瞓醒啦~~ [/quote]
我剛剛先追完d message, 一路追一路 我諗我好快無電


伯爵府

積分: 16171


4132#
發表於 05-11-23 16:23 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

kwan0520 寫道:

我係女當然鐘意生女喇﹐女會生性好多﹐好像我一樣


其實你都知我恨女架啦,好彩係BK都搵到個"人見人愛, 車見車載"既新抱仔啫。 係喎~其實你BF點睇呀?佢想唔想有BB呀?


伯爵府

積分: 16171


4133#
發表於 05-11-23 16:24 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

sabina_bb 寫道:
我剛剛先追完d message, 一路追一路 我諗我好快無電


唔好勉強自己呀,休息多D留番D力聽日先上嚟啦,係喎~食咗藥好D嗎?


珍珠宮

積分: 31156

開心吸收勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


4134#
發表於 05-11-23 16:25 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

Ka_wai 寫道:

你講嘢呀~~ 你好似係唔肯嫁咋喎~~


都唔生做嘜要嫁呀 我唔想要妳地做人情


珍珠宮

積分: 31156

開心吸收勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


4135#
發表於 05-11-23 16:26 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

Ka_wai 寫道:

你咁講.....我仲 ,總之唔該你哋睇實我呢個無知既少婦~~~


一定一定


珍珠宮

積分: 31156

開心吸收勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


4136#
發表於 05-11-23 16:28 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

sabina_bb 寫道:

我剛剛先追完d message, 一路追一路 我諗我好快無電


唔好追喇﹐妳唔舒服休息嚇


伯爵府

積分: 16171


4137#
發表於 05-11-23 16:29 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

kwan0520 寫道:

都唔生做嘜要嫁呀 我唔想要妳地做人情


車...傻啦....我哋一早都預咗俾你架啦。


公爵府

積分: 27432

母親節2025勳章 2024年龍年勳章 2021可愛聖誕B勳章 熱血勳章


4138#
發表於 05-11-23 16:30 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

sabina_bb 寫道:

係呀, 我sick leave呀. 瞓醒就睇晒花樣男子, 要等一個星期先有下一集

依家好d嗎 :-P


珍珠宮

積分: 31156

開心吸收勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


4139#
發表於 05-11-23 16:30 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

Ka_wai 寫道:

其實你都知我恨女架啦,好彩係BK都搵到個"人見人愛, 車見車載"既新抱仔啫。 係喎~其實你BF點睇呀?佢想唔想有BB呀?


佢現在份人工只可夠供樓﹐雜費同佢自己既生活費﹐我都未養掂佢點養B呀


伯爵府

積分: 15050


4140#
發表於 05-11-23 16:32 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

kwan0520 寫道:
[quote]
Ka_wai 寫道:

really??? 但我襯家成日都叫我要"小心壞人"既~


好人之中亦都會有麻瓜 我同妳都要小心 [/quote]
做人真係要帶眼識人呀 如果唔係好易比我呢d咁既壞人欺負 :mrgreen:

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo