立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
寶石宮
積分: 434341
transformers 發表於 12-2-11 23:17 b6又係悶,bk邊度敢開一區正式歧視佢地呀!咪由你地班師奶洗版囉 ...
珍珠宮
積分: 41081
原帖由 TMC3012 於 12-02-11 發表 ME, 係唔係都插, 講國語就話係BIG6, 其實台灣人都係咁上下架咋~
侯爵府
積分: 21443
原帖由 reneku888 於 12-02-11 發表 果d我而家唔入悶呀
transformers 發表於 12-2-11 23:19 我個仔一d都唔特別架
原帖由 TMC3012 於 12-02-11 發表 你歧視人地, 人地都會歧視返我地啫, 大家文化都唔同, 邊有得咁計較丫, 早十幾廿年HK咪又係咁~ ...
reneku888 發表於 12-2-11 23:19 台灣人有d仲蠻
原帖由 transformers 於 12-02-11 發表 大把香港師奶都唔見得有文化者我又覺得
transformers 發表於 12-2-11 23:20 大把香港師奶都唔見得有文化者我又覺得
原帖由 transformers 於 12-02-11 發表 仲迷信大肚食香蕉會滑胎呀、食朱古力個仔會皮膚黑呀、飲奶會白呀…… ...
reneku888 發表於 12-2-11 23:21 但其實b6有d好有文化但d行為就真係
原帖由 TMC3012 於 12-02-11 發表 但係佢地班C9唔理係乜人都當係BIG6囉, 我諗我地講唔正既講東話, 佢都會當我地係囉~ ...
transformers 發表於 12-2-11 23:22 up得出呢d既香港師奶,咪一樣無知識水平
原帖由 reneku888 於 12-02-11 發表 每個人修養唔同
原帖由 TMC3012 於 12-02-11 發表 有文化既係唔會周圍亂咁插人, 有口德架囉~
原帖由 reneku888 於 12-02-11 發表 唔係卦
reneku888 發表於 12-2-11 23:25 我係覺得要人尊重自己首先尊重人
原帖由 reneku888 於 12-02-11 發表 我係覺得要人尊重自己首先尊重人
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy