想生BB

跳至

首頁

尾頁
   270


子爵府

積分: 11263


4141#
發表於 15-12-28 10:58 |只看該作者
9578t4 發表於 15-12-27 22:55
各位sis, 想請問翁翁係米只做day 5 胎?因小妹前幾日抽完卵,今日day 3收到愛群email報告胚胎情況,8B x1, ...

翁係希望幫大家植入最靚既胎,提高bingo 機會。所以盡量都養到D5, 事實上D5 bingo機會係大d。除非你超高0,如果吾係好大機會有5粒去到D5。放心吧。


大宅

積分: 2154


4142#
發表於 15-12-28 15:11 |只看該作者
alice215 發表於 15-12-27 21:49
吾會漏嫁。。。你覺得濕可以叫護士換左佢。。。
佢地會叫你訓一個鐘。。。我自己就訓左兩個鐘



...
多謝你 alice215 話我知放胎情況


大宅

積分: 2154


4143#
發表於 15-12-28 15:13 |只看該作者
leeleemrs 發表於 15-12-27 22:32
唔使勁急,要小小便意
我都係點都去唔到落片片,不過都忍到2小時先落床去。
多謝你 leeleemrs 話我知放胎情況, 你好勁可以忍到 2 小時先落床去厠所.


別墅

積分: 574


4144#
發表於 15-12-28 16:33 |只看該作者
回覆 Helllokitty 的帖子

多謝妳地, 聽完妳地講個心定D啦


別墅

積分: 574


4145#
發表於 15-12-28 16:38 |只看該作者
回覆 leeleemrs 的帖子

承你貴言


別墅

積分: 574


4146#
發表於 15-12-28 16:43 |只看該作者
回覆 littlecrystal 的帖子

我地都係有足夠嘅卵, 但分裂得唔好, 未知原因何在?


大宅

積分: 2154


4147#
發表於 15-12-29 13:55 |只看該作者
本帖最後由 okangel168 於 15-12-29 13:55 編輯

姑娘話放胎前後忌食: 牛奶, 麵包, 麵粉製品, 烤炸物, 零食, 冰品, 想請教各位係翁翁度放胎的JM, 你們放胎後會留係台灣 3-5日先走, 請問你們早餐會食D 咩呀?


禁止訪問

積分: 874


4148#
發表於 15-12-29 14:03 |只看該作者

引用:+本帖最後由+okangel168+於+15-12-29+13:55

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 579


4149#
發表於 15-12-29 14:16 |只看該作者

引用:+本帖最後由+okangel168+於+15-12-29+13:55

原帖由 okangel168 於 15-12-29 發表
本帖最後由 okangel168 於 15-12-29 13:55 編輯

姑娘話放胎前後忌食: 牛奶, 麵包, 麵粉製品, 烤炸物, 零 ...
請教一下,點解要忌吃牛奶及麵包嘅?




大宅

積分: 2154


4150#
發表於 15-12-29 14:17 |只看該作者
ccsin102 發表於 15-12-29 14:03
早餐飲滴雞精/用孕婦奶沖麥片,中午魚/雞菜,晚餐又係魚/雞菜冇計!



...
滴雞精係咪係翁翁既中醫個度買個D 呀? 麥片買百佳個D 呀?


大宅

積分: 2154


4151#
發表於 15-12-29 14:20 |只看該作者
wwwzzz888 發表於 15-12-29 14:16
請教一下,點解要忌吃牛奶及麵包嘅?
牛奶我就唔知, 我唔食得麵包同麵粉製品, 因我有敏感同免疫系統問題, 中醫院長叫我唔好食, 食左會愈來愈嚴重.


大宅

積分: 1370


4152#
發表於 15-12-29 14:25 |只看該作者
okangel168 發表於 15-12-29 13:55
姑娘話放胎前後忌食: 牛奶, 麵包, 麵粉製品, 烤炸物, 零食, 冰品, 想請教各位係翁翁度放胎的JM, 你們放胎後 ...

我係放胎第二日等埋抽血結果無問題即走。


大宅

積分: 2154


4153#
發表於 15-12-29 16:00 |只看該作者
cherrycoey 發表於 15-12-29 14:25
我係放胎第二日等埋抽血結果無問題即走。
咁我會放胎後留多4- 5日先走


用戶要求終止服務

積分: 6940


4154#
發表於 15-12-29 19:28 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+okangel168+於+15-12-29+發表

原帖由 wwwzzz888 於 15-12-29 發表
請教一下,點解要忌吃牛奶及麵包嘅?
牛奶怕腸胃不適,面粉製品食品怕食左免疫發炎嚴重,仲有紅肉都要戒啊。




禁止訪問

積分: 874


4155#
發表於 15-12-29 22:28 |只看該作者

引用:Quote:ccsin102+發表於+15-12-29+14:03+早

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 579


4156#
發表於 15-12-29 23:01 |只看該作者

引用:Quote:wwwzzz888+發表於+15-12-29+14:16+請

原帖由 okangel168 於 15-12-29 發表
牛奶我就唔知, 我唔食得麵包同麵粉製品, 因我有敏感同免疫系統問題, 中醫院長叫我唔好食, 食左會愈來愈嚴重 ...
咁你係完全戒吃麵粉製品呀?




別墅

積分: 579


4157#
發表於 15-12-29 23:06 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+wwwzzz888+於+15-12-29+發表

原帖由 plng1215 於 15-12-29 發表
牛奶怕腸胃不適,面粉製品食品怕食左免疫發炎嚴重,仲有紅肉都要戒啊。



...
如果一向都飲開牛奶,腸胃冇問題,係咪都要忌吃哦?

真係吾知原來麵粉製品係會影響免疫發炎




用戶要求終止服務

積分: 6940


4158#
發表於 15-12-29 23:09 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+plng1215+於+15-12-29+發表牛

原帖由 wwwzzz888 於 15-12-29 發表
如果一向都飲開牛奶,腸胃冇問題,係咪都要忌吃哦?

真係吾知原來麵粉製品係會影響免疫發炎
院長話牛奶唔好,我唔鍾意飲奶所以唔飲都得
但所有面粉製品都戒先困難,連通粉,意粉,烏冬,雲吞都唔食得。所有小麥類製品




別墅

積分: 579


4159#
發表於 15-12-29 23:38 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+wwwzzz888+於+15-12-29+發表

原帖由 plng1215 於 15-12-29 發表
院長話牛奶唔好,我唔鍾意飲奶所以唔飲都得
但所有面粉製品都戒先困難,連通粉,意粉,烏冬,雲吞都唔食得 ...
吓?咁攞命?
吾食麵包,早餐可以食咩啊?
咁淨係食飯,米粉,米線,菜及白肉?




用戶要求終止服務

積分: 6940


4160#
發表於 15-12-29 23:38 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+plng1215+於+15-12-29+發表院

原帖由 wwwzzz888 於 15-12-29 發表
吓?咁攞命?
吾食麵包,早餐可以食咩啊?
咁淨係食飯,米粉,米線,菜及白肉?
仲有蕃薯同粟米




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo