懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


別墅

積分: 599


4141#
發表於 09-2-13 09:08 |只看該作者
有問題想問問大家丫!!!!我好擔心,唔知睇唔睇醫生好,昨晚3點幾突然開始肚痛,整個肚都'拿'住'拿'住痛咁,斷斷續續痛左個幾鐘就訓左,但又冇流啡同血......又唔係好似之前扯住扯住o個d痛.......但而家食左早餐又咩事都冇.....我怕bb會有事ar


侯爵府

積分: 21016

熱血勳章 好媽媽勳章


4142#
發表於 09-2-13 09:27 |只看該作者
jess

針炙得唔得架..你有無睇中醫呀...我都好多夜尿.腰有時都痛但唔勁...不如你試下中醫先丫

ek9718

你係咪打黑chee好大力呀?我有時好大力打都會好痛呀..你無流啡.可以observe 下先.你上次一次照係幾時?


原帖由 JessBB 於 09-2-12 23:30 發表
見你地個個oscar都pass好開心, 我上星期五check完, 一直都好忙, 唔記得去打診所問result, 最衰間嘢又唔打嚟, 攪到次次我記得嗰時就係我放工返到嚟開電腦睇你地留言至記得, 呢輪公司真係好忙!! 個老闆好難頂 , ...


大宅

積分: 3380

好媽媽勳章 醒目開學勳章


4143#
發表於 09-2-13 09:29 |只看該作者
chunyatmama,

睇下呢幾個月搵唔搵到o岩價錢嘅樓, 我地都有心水樓, 但個價仲係好貴....., 希望可以在5月前買到, 之後8月搬入去新屋啦.....

原帖由 chunyatmama 於 09-2-12 14:19 發表


上次我生阿仔,又係租緊屋住.我用个初生bb用既籃,係toysrus買,阿仔瞓咗3个月,我地搬(阿仔3个月大),佢先瞓床.你可以考慮臨生揾樓,滿咗月先搬la.


大宅

積分: 3380

好媽媽勳章 醒目開學勳章


4144#
發表於 09-2-13 09:34 |只看該作者
princessash,

sor.....等我得閒時, 諗下每日在家可以整咩早餐先, 日日食同一樣嘢, 會好悶....


原帖由 princessash 於 09-2-12 14:50 發表
Mincola

麥皮唔加糖係超難食呀!! 我都會加少少糖, 或者加香蕉, strawberry咁好食dd lor

其實boil egg + 鮮奶, 或者鮮奶 + 麥片(家樂x嗰d), 再加一片多士都夠飽架. 有時我會食三文治(麥包)+鈣思寶, 懶嗰時 ...


大宅

積分: 2791

畀面勳章


4145#
發表於 09-2-13 09:45 |只看該作者
我也在將軍澳, 生時去廣華都驚遠...

原帖由 janicepy 於 09-2-12 23:09 發表


你就好啦...咁近醫院..
我住將軍澳, 生要去返聯合呀...
放心, 問左覆你


複式洋房

積分: 420


4146#
發表於 09-2-13 09:51 |只看該作者
原帖由 ek9718 於 09-2-13 09:08 發表
有問題想問問大家丫!!!!我好擔心,唔知睇唔睇醫生好,昨晚3點幾突然開始肚痛,整個肚都'拿'住'拿'住痛咁,斷斷續續痛左個幾鐘就訓左,但又冇流啡同血......又唔係好似之前扯住扯住o個d痛.......但而家食左早餐又咩事都冇. ...


痛得犀唔犀利呀, 有時 BB 生長架, 都有少少拿住拿住既痛呀~ 再留意多幾日, 唔妥就去照照超聲波, 睇下醫生.....


複式洋房

積分: 420


4147#
發表於 09-2-13 09:54 |只看該作者
原帖由 JessBB 於 09-2-12 23:30 發表
見你地個個oscar都pass好開心, 我上星期五check完, 一直都好忙, 唔記得去打診所問result, 最衰間嘢又唔打嚟, 攪到次次我記得嗰時就係我放工返到嚟開電腦睇你地留言至記得, 呢輪公司真係好忙!! 個老闆好難頂 , ...


有無試試轉下第二個姿勢訓呀, 有時側睡都幾好架~
快 D 打去診所問下 result 呀, 相信你都一定 pass oscar test 既, 唔係診所都打左比你叫你再 double check 啦~

公司好忙.... 所以你壓力大, 會唔會咁樣搞到你晚上訓得唔好呀, 有時坐响 office 太耐, 個姿態都有影响架, 你唔好顧住做野呀, 得閒都行下, 鬆鬆 d 筋骨, 可能都有幫助架, 最緊要係放鬆呀~


複式洋房

積分: 420


4148#
發表於 09-2-13 09:58 |只看該作者
原帖由 黃師奶 於 09-2-13 00:46 發表



我都係用呢隻喎.......我OK呀...


我都唔知點解我唔受得架, 你搽完係咪仲感覺好 "立" 架,
係咪我搽得唔夠均勻呢.... 仲好黏立立咁架.....


男爵府

積分: 5761

醒目開學勳章


4149#
發表於 09-2-13 10:05 |只看該作者
我係搵Dr. Chung接生的,其實係我朋友係仁安做佢介紹比我的,Dr. Chung的好處一係專業及細心,二係容易book及沒有其他醫生咁忙,最后,醫生費收費平。另外,dr. chung沒有同我講佢8月份放假,不過,我可以同你再確認吓。

原帖由 雨晴B 於 09-2-12 22:16 發表


janicepy,

你下次去checking可唔可以幫我問下dr. chung8月會唔會放大假呀?


子爵府

積分: 10041

好媽媽勳章 醒目開學勳章


4150#
發表於 09-2-13 10:06 |只看該作者
Venusnjoo,

chung 醫生係男定女呀..?? 收費又係幾多呢?
可唔可以話我知.??

牛師奶.

恭喜哂呀..一早都話bb冇事架啦..
去個trip..等個人放鬆下啦..

各位姊妹..

我琴日去完廣華..心情好down呀..
琴日驗尿..驗到我有妊娠糖尿, 姑娘只係話有3個+,冇講幾多度, 而家3月17號要返去飲糖水, 好難飲..勁唔想去飲!
我平時都唔係好食甜野, 都唔知點解會有既..
飯又食唔到, 已經食得好少, 琴日過磅仲輕左.只係得97磅,
有冇人知應該食d乜會好d呢..早排因為感冒誘發哮喘, 已經冇食生果..有咩計呢.?

另外, 姑娘同醫生都唔比我入助產士小組,
因為佢話我係高危人士喎..我有哮喘, 一定要醫生睇喎..
我又勁唔like 果度d醫生, 每次去都等好耐, 因為醫生要去完病房先會睇症, 同埋d醫生好鬼cool, 又串..你問佢野都唔答你既..每次醫生又唔一樣..唉..
而家仲十五十六..諗緊轉唔轉私家..
但係我睇開梁鳳霞, 佢只係係浸會同法國掛單, 仲要只接開刀, 你地有咩idea 比我呀..


原帖由 venusnjoo 於 09-2-13 10:05 AM 發表
我係搵Dr. Chung接生的,其實係我朋友係仁安做佢介紹比我的,Dr. Chung的好處一係專業及細心,二係容易book及沒有其他醫生咁忙,最后,醫生費收費平。另外,dr. chung沒有同我講佢8月份放假,不過,我可以同你再確認吓。

...

[ 本帖最後由 adakitty 於 09-2-13 10:15 編輯 ]


大宅

積分: 2643


4151#
發表於 09-2-13 10:09 |只看該作者
你打左電話去問oscar result 未呀!? 等你好消息!

原帖由 JessBB 於 09-2-12 23:30 發表
見你地個個oscar都pass好開心, 我上星期五check完, 一直都好忙, 唔記得去打診所問result, 最衰間嘢又唔打嚟, 攪到次次我記得嗰時就係我放工返到嚟開電腦睇你地留言至記得, 呢輪公司真係好忙!! 個老闆好難頂 , ...
人人常歡笑 不要眼淚掉


男爵府

積分: 5452

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


4152#
發表於 09-2-13 10:09 |只看該作者
姊妹們,

Dr Lo 是7/8-20/8放假, 佢計過接到才會接的, 佢 confirm 左我ok, 因為我開刀, 佢有預算...


複式洋房

積分: 420


4153#
發表於 09-2-13 10:13 |只看該作者
原帖由 piglet0529 於 09-2-12 22:25 發表
好緊張呀聽日到我做oscar喇!


等你返黎匯報好消息呀~


珍珠宮

積分: 32721

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章


4154#
發表於 09-2-13 10:14 |只看該作者
原帖由 mypineapple 於 09-2-13 09:06 發表


我都仲諗緊去邊度生, 請問而家去仁安生要幾錢?


我預$40000+


大宅

積分: 1529


4155#
發表於 09-2-13 10:15 |只看該作者
ek9718

照計如果你冇流啡同血就冇事, 我到而家15weeks間中都會肚痛, 有時谷住谷住, 有時就扯住扯住

我問過醫生, 佢話大肚婆比較多氣, 而且因為你子宮膨脹, d腸要移動"tun"位比子宮, 所以係會肚痛, 但係你應該feel到係唔係"肚"痛(肚臍對上) 定係子宮痛(肚臍對落), 同埋你應該痛時會放屁, 咁就係d氣lor


原帖由 ek9718 於 09-2-13 09:08 發表
有問題想問問大家丫!!!!我好擔心,唔知睇唔睇醫生好,昨晚3點幾突然開始肚痛,整個肚都'拿'住'拿'住痛咁,斷斷續續痛左個幾鐘就訓左,但又冇流啡同血......又唔係好似之前扯住扯住o個d痛.......但而家食左早餐又咩事都冇. ...


子爵府

積分: 10041

好媽媽勳章 醒目開學勳章


4156#
發表於 09-2-13 10:16 |只看該作者
Venusnjoo,

chung 醫生係男定女呀..?? 收費又係幾多呢?
可唔可以話我知.??

牛師奶.

恭喜哂呀..一早都話bb冇事架啦..
去個trip..等個人放鬆下啦..

各位姊妹..

我琴日去完廣華..心情好down呀..
琴日驗尿..驗到我有妊娠糖尿, 姑娘只係話有3個+,冇講幾多度, 而家3月17號要返去飲糖水, 好難飲..勁唔想去飲!
我平時都唔係好食甜野, 都唔知點解會有既..
飯又食唔到, 已經食得好少, 琴日過磅仲輕左.只係得97磅,
有冇人知應該食d乜會好d呢..早排因為感冒誘發哮喘, 已經冇食生果..有咩計呢.?

另外, 姑娘同醫生都唔比我入助產士小組,
因為佢話我係高危人士喎..我有哮喘, 一定要醫生睇喎..
我又勁唔like 果度d醫生, 每次去都等好耐, 因為醫生要去完病房先會睇症, 同埋d醫生好鬼cool, 又串..你問佢野都唔答你既..每次醫生又唔一樣..唉..
而家仲十五十六..諗緊轉唔轉私家..
但係我睇開梁鳳霞, 佢只係係浸會同法國掛單, 仲要只接開刀, 你地有咩idea 比我呀..


珍珠宮

積分: 32721

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章


4157#
發表於 09-2-13 10:17 |只看該作者
原帖由 venusnjoo 於 09-2-13 10:05 發表
我係搵Dr. Chung接生的,其實係我朋友係仁安做佢介紹比我的,Dr. Chung的好處一係專業及細心,二係容易book及沒有其他醫生咁忙,最后,醫生費收費平。另外,dr. chung沒有同我講佢8月份放假,不過,我可以同你再確認吓。

...


VENUSNJOO,

THANKS


珍珠宮

積分: 32721

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章


4158#
發表於 09-2-13 10:18 |只看該作者
原帖由 sweetcutecat 於 09-2-13 10:09 發表
姊妹們,

Dr Lo 是7/8-20/8放假, 佢計過接到才會接的, 佢 confirm 左我ok, 因為我開刀, 佢有預算...


oh....咁我個期同佢真係撞到正......


伯爵府

積分: 18061

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


4159#
發表於 09-2-13 10:29 |只看該作者
其實我心情都有d down down地,因為真係好辛苦,日日都係咁嘔,重要成日都係有胃酸倒流的嘔,個喉嚨真係好辛苦lor,又食唔落野,有時嘔完個肚空晒,食番少少飽ge,又再頂住

而家日日返工都遲到,因為出門時又有晨吐,要嘔番d似係胃酸的黃色物體出黎先叫舒服少少,如果唔係又勁反胃,有時嘔完又勁頭赤

所以見到你地有d人已經冇再嘔,真係好"善務"你地呢
我 要 舉 起 救 恩 的 杯 、 稱 揚 耶 和 華 的 名 。詩 116:13兒 女 是 耶 和 華 所 賜 的 產 業 . 所 懷 的 胎 、 是 他 所 給 的 賞 賜 。詩 127:3


侯爵府

積分: 21016

熱血勳章 好媽媽勳章


4160#
發表於 09-2-13 10:30 |只看該作者
ada

thank you 呀..而家搵緊trip

1. 你唔好唔開心,relax D先....
2. 你係咪之前果晚食左 Sweet嘢OR 多carbo-hydarte嘅食物?
3. 其實糖水係幾難飲.但唔好驚.唔好嘔返出嚟.想pass,飲完唔好坐.要勁行...行左行右..行前行後....係咁burn energy
4.你第一胎好似係政府生,right ?其實可以我會perfer 政府但搵c+ follow up囉.

乜嘢係助產士小組??sorry我唔係好知添.....




原帖由 adakitty 於 09-2-13 10:06 發表
Venusnjoo,

chung 醫生係男定女呀..?? 收費又係幾多呢?
可唔可以話我知.??

牛師奶.

恭喜哂呀..一早都話bb冇事架啦..
去個trip..等個人放鬆下啦..

各位姊妹..

我琴日去完廣華..心情好down呀..
琴日驗尿..驗到我 ...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo