跳至

首頁

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 46216


4141#
發表於 05-6-6 00:06 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 13747


4142#
發表於 05-6-6 06:55 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

沙沙

我尋晚瞓待得兩個鍾咋。我而家準備上戰場啦!

I'LL BE BACK!

我係一個都幾八卦嘅人, believe in 因果, 風水命理。有果必有因 。


大宅

積分: 1308


4143#
發表於 05-6-6 07:04 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

SMALLFISH,

我估你腰痛可以好快好番... 我呢d係馱b時已經出現既問題, 可能難搞d... 我奶奶話我而家行路都仲係好硬... 我都覺得自己好似長短腳咁....... :-(

我生之前一共重左43磅, 生完瘦左20磅, 而家(11日)痠左28磅.. 即係仲有15磅先打回原形... 呢排餵人奶又冇得訓, 我估都會瘦得幾快...

各位,

大家老公有冇幫手揍b? 我老公都有幫下手tum bb 訓同換片... 不過我反而唔多想佢幫, 因為佢又要返工, 夜晚又倖阿女嘈到訓得唔好, 我怕佢會好辛苦....


大宅

積分: 2297


4144#
發表於 05-6-6 10:39 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

JK923,
你知唔知會唔會次次都同一個E生FOLLOW BB呢我真係唔想見LAU PING.想
我tmr 下午去健康院(本來今早,唔鬼去)
bb可能冇乜黃,佢又唔提,bb追唔切就猛叫我補奶,又話第14日要重番出世個數.你有冇咁既問題?
你是全人奶嗎?
我純埋身餵,唔識泵完如何處理同餵.d姑娘又話下次先教....


翡翠宮

積分: 75533


4145#
發表於 05-6-6 11:19 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

mrs_e.c:
因為小b出院後第2日勁黃入急証要留院照燈,所以出院之後連續2日都去健康院,但兩日都唔同醫生,我係埋身餵bb的,小b已重過出世時,pump完o既奶可放下格keep24小時如果放冰格可以keep3個月,係小b照燈時我pump人奶去醫院時d姑娘教我嫁,到食之前用熱水座返岩熱度就得。果個劉冰又係 余麗華好好多,佢重提我星期5返去驗黃時多左產前檢查會多人叫我早少少去添,又問我洗唔洗叫姑娘教我餵人奶,希望你呢次可以睇佢啦。
沙沙:
你就好啦,生完己輕過之前!好羨慕呀!


大宅

積分: 1790


4146#
發表於 05-6-6 12:06 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

各位媽咪,

我原本嘅預產期係五月三十號, 但醫生後尾改咗六月, 但我嘅 b 都終於响五月廿八日出咗黎, 响 Matilda 出世, 重七磅半, 係全母乳 baby 黎架!!



公爵府

積分: 25533

開心吸收勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


4147#
發表於 05-6-6 13:36 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

Mone,

恭喜!恭喜! 祝bb肥肥白白,媽咪快o的收身


禁止訪問

積分: 46216


4148#
發表於 05-6-6 13:45 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 25533

開心吸收勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


4149#
發表於 05-6-6 13:50 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

cathymom & forty+,

我重在40磅,現在17日瘦在20磅,還有20磅才打回原形,又係肥係大脾同pat, pat 位,都唔知點減. :-( :-( .
今日同bb第一次到健康院,bb已比出世重在大約1kg.姑娘問我佢滿在月啦,我話佢的17日人仔咋,姑娘話佢都幾大隻
,出世3.57kg,現在有4.34kg.


大宅

積分: 3674


4150#
發表於 05-6-8 13:53 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

jk923/mrs_e.c.,

聽講人奶唔可以用熱水坐熱,要用暖水!

bk終於開番,真好!

carollung,

你bb重得好好呀! 你有冇補奶粉??


大宅

積分: 2297


4151#
發表於 05-6-8 14:29 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

hellora,tks~
你 e+係未冇埋身餵喇?

carollung,
你bb全人奶/補奶粉?
我煩緊bb磅數,佢仲未重番出世磅數,攪到成日去健康院,我好累,比e生煩4:cry:
但見bb又唔似食唔飽(bf),.........我都唔知點算 :cry:


別墅

積分: 606


4152#
發表於 05-6-8 14:49 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

carollung 寫道:
angelhair,貝拉 & hellora,

嘩!你o地可以泵噉多,我同hellora一樣最多泵到1.5oz,唔夠奶,所以有o的灰心.唔得我都要飲反o的鮮奶,等bb可以飲多
o的人奶,你o地泵3-4次o乍,早前聽姑娘講話一日要泵8次才上奶,攪到我以為自己唔夠勤力所以唔上奶,見你o地都係次數不多都有這麼多奶水,唔駛自己迫自己泵好多次,多謝你o地 ,但你o地是不是泵完一邊再泵另一邊,定今次泵左邊,下次泵右邊.


終於開番bk, 有番d精神寄託!

禮拜六o個日老爺奶奶黎左"玩"b (當然係齋玩無幫手o個隻). 阿b俾佢地玩左大半日, 結果就扭計扭足兩日... 最後即係玩著我....

carollung,

我每次都pump晒兩邊架, 因為pump一邊時都會stimulate到另一邊, 會漏奶, 所以我pump得唔好"徙".
我通常會反覆兩邊pump, 通常每邊pump2-3round啦.

我上奶o既情況係咁:
1. 生完第2日開始埋身餵人奶, 每日5-6次. 其實阿b乜都食唔到, 我旨在俾佢啜下, 幫我上奶. 所以每次都搏鬥成粒鐘, 阿b又喊到c, 計埋每次阿b每邊都啜到10-15mins.
2. 第6日開始pump 奶, 一日3次, 每次得1-1.5oz only. 不過我pump時會不斷按摩個bust, 同埋就算已經無乜奶我都keep住用個pump 啜下, 計埋每邊都用pump"啜"15-20mins.
3. 第8日開始每次pump到2-2.5oz
4. 希望可以幫到你啦...第11日開始每次pump到2-4oz
5. 而家通常每次pump到3.5-5.5oz, 朝早第一次pump會比較多. 我而家都係一日pump 3-4次咋...

希望可以幫到你啦...


別墅

積分: 606


4153#
發表於 05-6-8 14:53 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

carollung 寫道:
angelhair & 貝拉,

唔記得問你o地,多在o的人奶你o地點處置.

hellora,

我奶奶話要訓多o的,成日坐對腰骨都唔好,我都想訓,但比阿b攪到陀陀零,所以我腰骨都有o的痛.


carollung,

我又唔係真係多奶到食唔晒, 所以都係"餐pump餐食餐餐清" 我會雪o係雪櫃, 最耐o個次係之前o個晚pump, 第二朝俾阿b食.


別墅

積分: 606


4154#
發表於 05-6-8 15:05 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

mrs_e.c,

你bb而家幾大? 我個b 6日大=出世磅數, 但係11日大時都只係重多0.1kg, 可能係收水收得慢... 結果又係要出入健康院, 不過而家ok啦...

健康院有d e生/護士長好乞人憎, 但係有d又好好人, 真係要睇彩數. 我諗我都係帶阿b去c+e生度打針算了..


珍珠宮

積分: 34740


4155#
發表於 05-6-8 16:14 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

MONE:
恭喜你又做番5月媽咪.

FORTY+:
你點呢?

ALL:
我生左13日都冇上過磅.唔知自己有冇輕到.聽日上下磅先.


翡翠宮

積分: 75533


4156#
發表於 05-6-8 16:33 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

MONE:
恭喜晒!


大宅

積分: 1790


4157#
發表於 05-6-8 16:43 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

多謝哂咁多位媽咪呀!!

沙沙,
我個係囝囝黎架!! 不過佢真係同我個囡囡細個時一模一樣樣呀!! 係呢, 你而家要搞兩個小朋友, 可唔可以醒兩招比我駛駛呢??


禁止訪問

積分: 46216


4158#
發表於 05-6-8 17:36 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 606


4159#
發表於 05-6-8 17:37 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

Mone,

Welcome! 你o既小朋友係mixed 黎woh! 好cute~ 好似廣告/ poster 小model ~ 介唔介意講俾我地聽係mix 邊個country呀?


別墅

積分: 603


4160#
發表於 05-6-8 17:49 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

Mone,

恭喜晒! 你兩個b都好得意呀!


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo