立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
珍珠宮
積分: 31156
Ka_wai 寫道: 車...傻啦....我哋一早都預咗俾你架啦。
伯爵府
積分: 16171
kwan0520 寫道: 一定一定
積分: 15050
Ka_wai 寫道: [quote] sabina_bb 寫道: 我剛剛先追完d message, 一路追一路 我諗我好快無電
kwan0520 寫道: 佢現在份人工只可夠供樓﹐雜費同佢自己既生活費﹐我都未養掂佢點養B呀
sabina_bb 寫道: 做人真係要帶眼識人呀 如果唔係好易比我呢d咁既壞人欺負 :mrgreen:
Ka_wai 寫道: 咦....你對眼....有事呀~~~
kwan0520 寫道: 唔該可否預支﹐我等錢使
kwan0520 寫道: [quote] sabina_bb 寫道: 我剛剛先追完d message, 一路追一路 我諗我好快無電
sabina_bb 寫道: 食左藥好左好多lu, 不過我真係好驚影響到個胎 :cry:
kwan0520 寫道: 我search緊D壞人
Ka_wai 寫道: 唉....咁又係....都要計好條數先action既。 咦...唔係喎~~你好似都唔錯喎~~
侯爵府
積分: 21322
kwan0520 寫道: 識就識了六年﹐但拍拖就四年
Ka_wai 寫道: 我而家識架啦~~總之見到d壞人就有理無理 :tongue: 佢先。
kwan0520 寫道: 最知我心意莫非亞豆妳
煒良媽咪 寫道: [quote] sabina_bb 寫道: 係呀, 我sick leave呀. 瞓醒就睇晒花樣男子, 要等一個星期先有下一集
kwan0520 寫道: 唔理由我生我養架﹐佢要負責任
Ka_wai 寫道: really??? 但我襯家成日都叫我要"小心壞人"既~
kwan0520 寫道: 真係大個女囉﹐經一事長一智
聰明豆 寫道: [quote] kwan0520 寫道: 識就識了六年﹐但拍拖就四年
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy