想生BB

跳至

首頁

尾頁
   270


大宅

積分: 2015


4161#
發表於 15-12-30 00:57 |只看該作者

回覆:台灣愛群IVF分享區

食咩可以令卵子靚D?




大宅

積分: 2154


4162#
發表於 15-12-30 10:57 |只看該作者
wwwzzz888 發表於 15-12-29 23:01
咁你係完全戒吃麵粉製品呀?
我戒過一排, 但麵粉製品真係好多, 所以真係戒不到.


別墅

積分: 975


4163#
發表於 15-12-30 10:59 |只看該作者

回覆:台灣愛群IVF分享區

請問有冇人知16年會在香港有講座嗎?聽講之前有過,想參加呀


複式洋房

積分: 299


4164#
發表於 15-12-30 13:25 |只看該作者

回覆:台灣愛群IVF分享區

激死,愛群對面間豐竟然冇左以後㩒錢冇咁方便



複式洋房

積分: 255


4165#
發表於 15-12-30 13:31 |只看該作者
我是銀聯卡,好方便,愛群旁邊就有喇。


禁止訪問

積分: 4077


4166#
發表於 15-12-30 15:26 |只看該作者

引用:請問有冇人知16年會在香港有講座嗎?聽講之

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2154


4167#
發表於 15-12-30 18:12 |只看該作者
本帖最後由 okangel168 於 15-12-30 18:15 編輯
卓玲BB 發表於 15-12-30 15:26
問過上年搞手sincc !2016年未有計劃住,佢地可能會去澳門,但未定!

卓玲BB 你係咪新年後先放胎呀?


禁止訪問

積分: 4077


4168#
發表於 15-12-30 18:19 |只看該作者

引用:+本帖最後由+okangel168+於+15-12-30+18:15

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2154


4169#
發表於 15-12-30 18:25 |只看該作者
本帖最後由 okangel168 於 15-12-30 18:41 編輯
卓玲BB 發表於 15-12-30 18:19
係呀!2月中就去移植凍胚!內膜得0.7好薄,早點去台灣吊針!你幾時去?



...

卓玲BB 你 2月中先去植入, 會植入幾多粒呀? 咁快就CHECK 內膜啦? 請問內膜薄要吊什麼針架? 我都係內膜薄既人.
我 1月12日返台灣照內膜和吊IVIG, 1月21日植入.


大宅

積分: 2154


4170#
發表於 15-12-30 18:36 |只看該作者
本帖最後由 okangel168 於 15-12-30 18:36 編輯
lung74 發表於 15-12-30 13:25
激死,愛群對面間豐竟然冇左以後㩒錢冇咁方便

12月頭滙豐好似仲係度架喎, 12月尾就無左?


禁止訪問

積分: 4077


4171#
發表於 15-12-30 18:50 |只看該作者

引用:+本帖最後由+okangel168+於+15-12-30+18:41

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2154


4172#
發表於 15-12-30 18:53 |只看該作者
本帖最後由 okangel168 於 15-12-30 20:26 編輯
卓玲BB 發表於 15-12-30 18:50
你可以同翁醫生講打滴滴,係靜脈注射的,我之前試過幾有效但少少貴,或塞偉哥都ok ! 祝你成功呀!



...

請問靜脈注射係咪者係指吊IVIG 呀?

多謝你. 我都祝你成功!


大宅

積分: 3530


4173#
發表於 15-12-30 21:09 |只看該作者

回覆:台灣愛群IVF分享區




大宅

積分: 3530


4174#
發表於 15-12-30 21:16 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 jackyshek66 於 15-12-26 發

原帖由 leeleemrs 於 15-12-27 發表
hello! 其實翁醫師當然有未能成功的case, 我都不是一take pass...主要因為做ivf 中間有好多關要過,每一關 ...
如果我有d問佢想問醫師係咪可以send email. 問佢? 因我身體有些毛病唔知適唔適合做


大宅

積分: 1872


4175#
發表於 15-12-30 21:19 |只看該作者

引用:Quote:wwwzzz888+發表於+15-12-29+23:01+咁

原帖由 okangel168 於 15-12-30 發表
我戒過一排, 但麵粉製品真係好多, 所以真係戒不到.
為左bb, 你會戒到的
我唔覺唔覺戒左兩個幾月,已經習慣了




大宅

積分: 1872


4176#
發表於 15-12-30 21:22 |只看該作者

引用:激死,愛群對面間豐竟然冇左以後㩒錢冇咁

原帖由 lung74 於 15-12-30 發表
激死,愛群對面間豐竟然冇左以後㩒錢冇咁方便
其實呢,匯豐個rate 麻麻地。行落地鐵站既ATM 用銀聯個rate仲好架




大宅

積分: 1872


4177#
發表於 15-12-30 21:26 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+leeleemrs+於+15-12-27+發表h

原帖由 catn1984 於 15-12-30 發表
如果我有d問佢想問醫師係咪可以send email. 問佢? 因我身體有些毛病唔知適唔適合做

...
可以email, 不過主要係約時間為主,不過可以即管一問。但我估答案都係叫你過去初診驗血先,始終問診比較重要




大宅

積分: 3890


4178#
發表於 15-12-30 21:47 |只看該作者

引用:Quote:wwwzzz888+發表於+15-12-29+23:01+咁

原帖由 okangel168 於 15-12-30 發表
我戒過一排, 但麵粉製品真係好多, 所以真係戒不到.
其實介到bingo就可以食番麵粉。都係介十幾日,一定得




大宅

積分: 3890


4179#
發表於 15-12-30 21:48 |只看該作者

引用:激死,愛群對面間豐竟然冇左以後㩒錢冇咁

原帖由 lung74 於 15-12-30 發表
激死,愛群對面間豐竟然冇左以後㩒錢冇咁方便
愛群樓下左邊7仔隔離間銀行個rate最好,又近又方便。唔洗過馬路啦!




大宅

積分: 3890


4180#
發表於 15-12-30 21:50 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+okangel168+於+15-12-29+發表

原帖由 ccsin102 於 15-12-29 發表
早餐飲滴雞精/用孕婦奶沖麥片,中午魚/雞菜,晚餐又係魚/雞菜冇計!



...
麥片其實=小麥=麵粉,其實應該唔食得




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo