懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 5452

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


4161#
發表於 09-2-13 10:30 |只看該作者
佢係咪直接話比你聽唔接你個case?

但我同你應該係同日, 我8月20日, 我上次問佢佢話接...
原帖由 雨晴B 於 09-2-13 10:18 發表


oh....咁我個期同佢真係撞到正......


子爵府

積分: 12823

醒目開學勳章 畀面勳章


4162#
發表於 09-2-13 10:33 |只看該作者
原帖由 雨晴B 於 09-2-13 10:18 發表


oh....咁我個期同佢真係撞到正......


我同你個預生產期一樣呀~ 冼醫生就冇同我講過佢會唔會放假, 等我下次見佢時都問吓佢先.


侯爵府

積分: 21016

熱血勳章 好媽媽勳章


4163#
發表於 09-2-13 10:35 |只看該作者
花....

仲嘔緊? 我知係好慘..幫唔到你添....有無anytime bring a water係身?

有無袋d酸嘢食係身呀..aiya..陰功豬......



原帖由 BigPig阿花 於 09-2-13 10:29 發表
其實我心情都有d down down地,因為真係好辛苦,日日都係咁嘔,重要成日都係有胃酸倒流的嘔,個喉嚨真係好辛苦lor,又食唔落野,有時嘔完個肚空晒,食番少少飽ge,又再頂住

而家日日返工都遲到,因為出門時又有晨吐,要嘔番d ...


男爵府

積分: 5452

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


4164#
發表於 09-2-13 10:36 |只看該作者
洗醫生我就唔知, 但余醫生一定放, 但未firm 放邊日(姑娘話)...

原帖由 jelly-pudding 於 09-2-13 10:33 發表


我同你個預生產期一樣呀~ 冼醫生就冇同我講過佢會唔會放假, 等我下次見佢時都問吓佢先.


男爵府

積分: 5452

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


4165#
發表於 09-2-13 10:39 |只看該作者
我都仲係嘔, 一日到黑都反胃, 昨晚只吃了半碗米粉, 半夜餓到死, 但又食唔落, 最慘又瞓唔到...唔知要捱到幾時...


原帖由 BigPig阿花 於 09-2-13 10:29 發表
其實我心情都有d down down地,因為真係好辛苦,日日都係咁嘔,重要成日都係有胃酸倒流的嘔,個喉嚨真係好辛苦lor,又食唔落野,有時嘔完個肚空晒,食番少少飽ge,又再頂住

而家日日返工都遲到,因為出門時又有晨吐,要嘔番d ...


男爵府

積分: 8328


4166#
發表於 09-2-13 10:39 |只看該作者
各位姐妹我返黎啦, 我終於病好, 之前病到聲都出唔到, 結果都係去左睇醫生同食藥。
見到個個姊妹都差不多PASS 晒oscar我好開心。你地做oscar 時有冇問佢小b係仔定女? 我做個時冇問到, 之後個fd講我知原來你問個醫生部機就check到啦, 如果你地未做個d好問下 !
我依家15w, 個肚都好似冇乜大度, 上星期六check, 醫生話係女, 但要過多一個月先confirm. 我有時都有d個肚扯住痛, 真係唔知乜野事。但我唔會擔心太多, 因為小b開始大, 你唔開心佢會知, 所以我要保持心境開朗。願主祝福8月預產每一個媽咪 !
我係第一胎, 祝各媽咪開開心心 !


男爵府

積分: 8328


4167#
發表於 09-2-13 10:40 |只看該作者
原帖由 高齡牛師奶 於 09-2-13 10:35 發表
花....

仲嘔緊? 我知係好慘..幫唔到你添....有無anytime bring a water係身?

有無袋d酸嘢食係身呀..aiya..陰功豬......


食梳打餅, 好有效 !
我係第一胎, 祝各媽咪開開心心 !


珍珠宮

積分: 32721

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章


4168#
發表於 09-2-13 10:42 |只看該作者
原帖由 sweetcutecat 於 09-2-13 10:30 發表
佢係咪直接話比你聽唔接你個case?

但我同你應該係同日, 我8月20日, 我上次問佢佢話接...


我問dr. lo: 你接唔接順產?
佢話: 接, 不過你生時我放緊假
我話: 你又係8月放啊....
佢話: 小朋友放假嘛.......

唉....我諗你開刀佢預到時間比你


珍珠宮

積分: 32721

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章


4169#
發表於 09-2-13 10:43 |只看該作者
原帖由 sweetcutecat 於 09-2-13 10:36 發表
洗醫生我就唔知, 但余醫生一定放, 但未firm 放邊日(姑娘話)...



唔係話dr. yu要8月尾先返? 其實佢咁busy, 就算佢唔係off, 我好驚到時生佢會去唔切醫院.....因為有mama試過.....


男爵府

積分: 5761

醒目開學勳章


4170#
發表於 09-2-13 10:48 |只看該作者
咪係我同事囉,去咗產房生得到要等dr. yu半個鐘,流血流到面青,如果開刀係另計。

原帖由 雨晴B 於 09-2-13 10:43 發表


唔係話dr. yu要8月尾先返? 其實佢咁busy, 就算佢唔係off, 我好驚到時生佢會去唔切醫院.....因為有mama試過.....


子爵府

積分: 12823

醒目開學勳章 畀面勳章


4171#
發表於 09-2-13 10:49 |只看該作者
=
原帖由 venusnjoo 於 09-2-13 10:48 發表
咪係我同事囉,去咗產房生得到要等dr. yu半個鐘,流血流到面青,如果開刀係另計。



男爵府

積分: 5761

醒目開學勳章


4172#
發表於 09-2-13 10:53 |只看該作者
check PM

原帖由 adakitty 於 09-2-13 10:06 發表
Venusnjoo,

chung 醫生係男定女呀..?? 收費又係幾多呢?
可唔可以話我知.??

牛師奶.

恭喜哂呀..一早都話bb冇事架啦..
去個trip..等個人放鬆下啦..

各位姊妹..

我琴日去完廣華..心情好down呀..
琴日驗尿..驗到我 ...


珍珠宮

積分: 32721

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章


4173#
發表於 09-2-13 10:57 |只看該作者
原帖由 venusnjoo 於 09-2-13 10:48 發表
咪係我同事囉,去咗產房生得到要等dr. yu半個鐘,流血流到面青,如果開刀係另計。



所以我就轉醫生啊...


子爵府

積分: 10041

好媽媽勳章 醒目開學勳章


4174#
發表於 09-2-13 11:01 |只看該作者
我都唔知呀.平時夜晚都食唔到半碗飯..
況且我又唔食甜野既..唔知會唔會關之前果排係咁食藥..
搞到d胰島素唔平衡呢..?
我之前第一胎飲過兩次架啦..真係好辛苦架..唉..
我而家都係私家加政府..就係經過第一胎既經驗..所
以咪知道政府d service 唔好囉..等產檢等勁耐..又唔可以走開..我去私家都可以落下街, 如果政府, 你落左街, 佢叫你你唔係度..再返黎既時候..姑娘就會係咁鬧你..

我記得我生完住院既時候, 姑娘仲鬧人添..搞到我差d喊..
助產士小組, 其實係由婦產科姑娘幫你檢查去到你生完為止都係對住佢地..d service 好好多..姑娘亦都好nice..
一條龍架..
而家真係咩心情都冇哂.

原帖由 高齡牛師奶 於 09-2-13 10:30 AM 發表
ada

thank you 呀..而家搵緊trip

1. 你唔好唔開心,relax D先....
2. 你係咪之前果晚食左 Sweet嘢OR 多carbo-hydarte嘅食物?
3. 其實糖水係幾難飲.但唔好驚.唔好嘔返出嚟.想pass,飲完唔好坐.要勁行...行左行右.. ...


子爵府

積分: 12823

醒目開學勳章 畀面勳章


4175#
發表於 09-2-13 11:04 |只看該作者
原帖由 adakitty 於 09-2-13 11:01 發表
我都唔知呀.平時夜晚都食唔到半碗飯..
況且我又唔食甜野既..唔知會唔會關之前果排係咁食藥..
搞到d胰島素唔平衡呢..?
我之前第一胎飲過兩次架啦..真係好辛苦架..唉..
我而家都係私家加政府..就係經過第一胎既經驗.. ...


會唔會遺傳? 你daddy mammy 有冇糖尿 or 血糖高問題呢?


子爵府

積分: 10041

好媽媽勳章 醒目開學勳章


4176#
發表於 09-2-13 11:04 |只看該作者
原帖由 venusnjoo 於 09-2-13 10:53 AM 發表
check PM


子爵府

積分: 10041

好媽媽勳章 醒目開學勳章


4177#
發表於 09-2-13 11:05 |只看該作者
我daddy & mammy 只係而家先有..
唔係遺傳..我不嬲都冇..佢地後生果陣都冇架.

原帖由 jelly-pudding 於 09-2-13 11:04 AM 發表


會唔會遺傳? 你daddy mammy 有冇糖尿 or 血糖高問題呢?


大宅

積分: 1529


4178#
發表於 09-2-13 11:09 |只看該作者
Adakitty

唔好唔開心la, 平時行多d樓梯當做運動都有幫助. 辛苦多一次, 最緊要bb健康! 祝福你!

原帖由 adakitty 於 09-2-13 11:01 發表
我都唔知呀.平時夜晚都食唔到半碗飯..
況且我又唔食甜野既..唔知會唔會關之前果排係咁食藥..
搞到d胰島素唔平衡呢..?
我之前第一胎飲過兩次架啦..真係好辛苦架..唉..
我而家都係私家加政府..就係經過第一胎既經驗.. ...


子爵府

積分: 10041

好媽媽勳章 醒目開學勳章


4179#
發表於 09-2-13 11:12 |只看該作者
岩岩大病一場..夜晚又同大仔一齊瞓..比佢踢到冇得瞓..
放工返到去..已經累死c..星期六又要陪阿仔返playgroup..
所以放假既時候咪唔想郁囉...

仲有..廣華話..第二胎唔會有照聲波照..結構都冇..
好睬我係私家有做開o者..估唔到佢咁求其..唉

原帖由 princessash 於 09-2-13 11:09 AM 發表
Adakitty

唔好唔開心la, 平時行多d樓梯當做運動都有幫助. 辛苦多一次, 最緊要bb健康! 祝福你!


伯爵府

積分: 18061

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


4180#
發表於 09-2-13 11:12 |只看該作者
牛c9 & adam112
我基本上食咩都有可能嘔,餅乾我都間唔中有食的,酸野我一d都唔食得,因為我已經覺得個胃好酸,只有食下9製陳皮,水我都唔飲得架,好易嘔,我要飲d有味野先得,所以而家飲紅棗水,不過都唔飲得多,又係會反胃
我 要 舉 起 救 恩 的 杯 、 稱 揚 耶 和 華 的 名 。詩 116:13兒 女 是 耶 和 華 所 賜 的 產 業 . 所 懷 的 胎 、 是 他 所 給 的 賞 賜 。詩 127:3

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo