原帖由 Secure 於 09-5-15 10:04 發表
今時今日係街見到有人有2聲咳,大家都會9秒9行開la,好似今朝我by bus,見有個男人wear mask,我都唔敢坐佢隔離,到最全車坐滿,先有人局住坐佢隔離,又有個女人係window位坐坐下咳,咳完落車,原本我同個fat woman坐,個位好 ...
mouth: 因為佢好抗拒 wear mask, 因為有回佢唔知咩病, 要 wear mask, school 可能同佢 cool 得唔好, cool 到佢隻 ear 紅晒 & 損咗, 至此之後, 要佢wear mask 會喊架, so 我都煩緊.

。
