到而家個 b 十日大, 我都只係輕多一兩磅, 仲有成三十磅, 先回復番我生第一個之前嘅磅數, 所以我己經準備兩個月之後開始跑步, 希望可以有用啦!! 唔想做肥師奶呀!!
kittypo 寫道:
Christy
我個仔都係咁..成日要抱 :-( 我2支手好似唔似自己咁
好倦呀~由其半夜食奶...真係無較好訓
我有左未生前70kg,都重左成18kg,生完e家阿b仲有2日
滿月,我都只係輕番10kg咋,仲有8kg..成18磅,我個肚又
黑又鬆泡泡,都唔知幾時先打可以打回原型,不過d人都話
我叫收得快wor,但我仲係成33吋腰...唉~ :-(
Zukina 寫道:
happy@happy,
我唔打算戒夜奶, 等佢自己決定, d書話大多數bb3個b左右就可以一覺訓天光, 所以即管等多個幾月至算..
各位, 我未必成日上黎啦, 我坐完月, 一個人湊兩個b, 雖然有鐘點, 但一星期黎3日, 每日兩個鐘, 其他時間都要自己面對, 捱多兩個月等個印印黎左就會好好多...