跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4722


4161#
發表於 05-6-8 19:07 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

Mone,
恭喜你呀! 第日你兩個b大個實好靚仔靚女!


男爵府

積分: 6155


4162#
發表於 05-6-8 19:17 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

我生之前總共重咗37磅, 生完輕咗15磅, 生完到而家差唔多6週只係輕咗7磅, 而家仲有15磅要減, 個肚皮又鬆哂, 都唔知點算好.

mone,
恭喜哂! 妳囡囡好得意呀!

carollung,
我都係1日pump3次到, 朝早果次通常有7-9oz, 其餘兩次有4-5oz, 都係夠bb4餐, 所以算係餐餐, 有時d奶會放係雪柜下格, 通常24小時內會俾bb飲.
另外, 我係用medela迷你雙泵, 都幾好用, 出奶好快, 不過用電泵都幾痛.

hellora,
人奶唔可以用熱水架? 咁用暖奶器得唔得呀? d水都幾熱喎!


男爵府

積分: 8810


4163#
發表於 05-6-8 19:27 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

唉~~亞女成日都扭人抱,唔知係咪因為食人奶會特別痴身,要人抱住先至肯訓,仲有日頭訓訓下會突然"紮"醒,訓唔冧,都唔知點算


子爵府

積分: 11900


4164#
發表於 05-6-8 20:04 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

Christy
我個仔都係咁..成日要抱 :-( 我2支手好似唔似自己咁
好倦呀~由其半夜食奶...真係無較好訓

我有左未生前70kg,都重左成18kg,生完e家阿b仲有2日
滿月,我都只係輕番10kg咋,仲有8kg..成18磅,我個肚又
黑又鬆泡泡,都唔知幾時先打可以打回原型,不過d人都話
我叫收得快wor,但我仲係成33吋腰...唉~ :-(


大宅

積分: 3674


4165#
發表於 05-6-8 20:19 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

貝拉,

我唔知用暖奶器得唔得,但用熱水會破壞入面d成份(唔記得係邊度聽番黎)。我每次都係用暖水,不過要換幾次水d奶先暖!

angelhair,

謝謝分享! 我覺得如果唔介意唔係全人奶,幾餐人奶+幾餐奶粉呢個方法幾好! bb同媽咪都冇咁辛苦! 過2日bb就滿月,我d奶量仍然很少,可能唔再pump由佢回奶,專心揍仔,想試下閃卡教學,聽音樂等等!

kittypo/christy,

我都仲有成14lbs肥肉,仲要係出院咁耐一磅都冇輕到! 今日我出去買衫(過2日滿月酒),真係好難先"簡"到arm身! 連以前d t-shirt都仲未著得番! 個肚仲係有左成6個月咁!! :-(


大宅

積分: 1790


4166#
發表於 05-6-8 22:03 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

再一次多謝哂咁多位媽咪呀!!


沙沙,

我今次呢個 b 都算托賴, 都係肯瞓肯食啦!! 暫時為止, 佢都係一晚醒一次, 又比較少扭抱, 希望佢會一直都係咁啦!! 我大女都係只得十五個月大, 可能仲未識爭寵卦, 所以都唔係好痴身!! 你有冇人幫你手架??


angelhair,

我老公係澳洲人黎架!! 我哋嘅小朋友係港澳同胞呀!!


各位媽咪,

講開肥肉, 我都唔係好明, 我生咗個七磅半嘅 b 出黎, 但係第一日上磅, 我竟然只係輕咗五磅!!?? 到而家個 b 十日大, 我都只係輕多一兩磅, 仲有成三十磅, 先回復番我生第一個之前嘅磅數, 所以我己經準備兩個月之後開始跑步, 希望可以有用啦!! 唔想做肥師奶呀!!


禁止訪問

積分: 46216


4167#
發表於 05-6-9 00:15 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 13747


4168#
發表於 05-6-9 10:36 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

大家好, I AM BACK, TOGETHER WITH MY BIG BABY GIRL! 我昨日下午點幾出院架,^0^,請你幫手UPDATE。

出生日期 :6�6 8.12PM
女,重4.07KGS, 屯門醫院順產

餵人奶媽媽們,你地幾時開始煲魚湯架?我阿媽話唔可以咁早喎,如果唔係個傷口會埋得唔好。但係我想快啲上奶,如果唔係阿b就唔再肯啜人奶啦。喺醫院頭嗰24小時姑娘唔比我自己餵,阿b食咗咁多餐奶粉都肯應酬我啜吓我個奶都算乖啦,如果再係啜極都冇奶出,佢會拒絕再玩架啦。


我係一個都幾八卦嘅人, believe in 因果, 風水命理。有果必有因 。


男爵府

積分: 8810


4169#
發表於 05-6-9 10:41 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

肥肉lee 樣野呢,我未有之前110lbs, 臨生前148lbs,而家125lbs左右, 仲有15lbs要減,坐完月我會同d肥肉死過,我唔會比自己係咁肥落去架


複式洋房

積分: 127


4170#
發表於 05-6-9 10:49 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

forty+,
Congratulations to you and your BIG baby girl!!
好好坐月呀!BB一睡著,你就爭取休息… 雖然我係bottle feeding,但聽人講,餵奶時媽咪放鬆D,同自己和BB建立默契都快D嫁!
Sharon's Baby Date [img align=left]http://lilypie.com/baby1/060511/2/14/4/+8 [/img] Sharon is a gift from God!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!! [img align=left]http://www.imse.hku.hk/lkychan/sharon/fullmoon.jpg[/img]


大宅

積分: 4722


4171#
發表於 05-6-9 11:05 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

Forty,
恭喜你呀! 你望你阿B出世望到頸都長啦! 打下佢pat pat 先得! 你阿B都好重下喎! 生佢係吾係好辛苦???

Christy,
我同你一樣呀! 我未有之前110lbs, 臨生前143lbs, 而家約127lbs左右, exactly差吾多, 依家睇返以前D相真係...... 會"唉"一聲, 幾時先變返以前? 我吾想從此變做肥師奶呀! :-(


男爵府

積分: 8810


4172#
發表於 05-6-9 11:21 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

smallfish
我而家開始補品啦,想繼續輕落去都難啦,之前話惡露未清可以唔補住,但而家都清哂啦,老豆又買左鹿茸同高麗蔘比我,如果我唔食~~~,而家餐餐都用醋撈飯,我怕d lbs 數好快又增番咋


別墅

積分: 603


4173#
發表於 05-6-9 11:44 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

forty+,

恭喜晒! 小b終於面世喇! 果然係 BIG baby wor, 你順產麻好辛苦lor! 好好休息呀!

我大概2-3w開始飲過幾次魚湯,不知阿媽有無考慮傷口既問題,只係佢煲mud我就飲mud咋.


大宅

積分: 4722


4174#
發表於 05-6-9 12:11 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

Christy,
我依家食嘢重多過有咗果時, 同你一樣餐餐都用醋撈飯, 之前重要用薑炒飯重要好好味, 總之食好多嘢, 吾增磅至奇! :-( 我就喝金装二十八坊咋!


複式洋房

積分: 410


4175#
發表於 05-6-9 13:19 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

all,

就唻要返工喇, 大家會唔會o係返工前幫小b戒夜奶呢?? 我個b而家個半月, 其實我都想幫佢戒o架, 但又唔知個半月人仔會唔會早過頭, 夜晚冇得食係咁喊好似好陰公咁, 你地有咩心得呀?


別墅

積分: 606


4176#
發表於 05-6-9 13:29 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

kittypo 寫道:
Christy
我個仔都係咁..成日要抱 :-( 我2支手好似唔似自己咁
好倦呀~由其半夜食奶...真係無較好訓

我有左未生前70kg,都重左成18kg,生完e家阿b仲有2日
滿月,我都只係輕番10kg咋,仲有8kg..成18磅,我個肚又
黑又鬆泡泡,都唔知幾時先打可以打回原型,不過d人都話
我叫收得快wor,但我仲係成33吋腰...唉~ :-(


Christy, kittypo,

我個b仔又係就黎滿月, 又係成日要抱, 尤其半夜, 唔肯訓仲要抱住兼周圍行(坐低都唔得!). d人話bb滿月會好湊d, 但係我個b就越近滿月越"惡爺"... 俾佢玩c....

我個肚又係好黑兼鬆泡泡.... 點解會咁黑o既...會唔會白番架? :-(

all mom,

我未有bb時93-95lbs, 臨生有128lbs, 而家就有107lbs.... 要減成12-14lbs. 望住自己仲有成32吋o既豬腩肉, 真係有d束手無策...


別墅

積分: 606


4177#
發表於 05-6-9 13:31 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

forty+,

welcome back !! 嘩, 你個b好大隻呀, 成8磅幾! 生得辛唔辛苦呀?


別墅

積分: 812


4178#
發表於 05-6-9 13:32 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

happy@happy,
我唔打算戒夜奶, 等佢自己決定, d書話大多數bb3個b左右就可以一覺訓天光, 所以即管等多個幾月至算..

各位, 我未必成日上黎啦, 我坐完月, 一個人湊兩個b, 雖然有鐘點, 但一星期黎3日, 每日兩個鐘, 其他時間都要自己面對, 捱多兩個月等個印印黎左就會好好多...


別墅

積分: 603


4179#
發表於 05-6-9 13:42 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

happy@happy,

我過多個幾星期就返工喇,已開始幫小b戒夜奶。我只是定時餵奶,初時隔2.5hrs, 跟住3hrs, 3.5hrs, 而家也免強可以隔4hrs, 咁樣小b已可以自然越訓越長,而家半夜仲要起一次身,希望佢可以快d訓過夜啦! :-P


複式洋房

積分: 410


4180#
發表於 05-6-9 13:44 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

Zukina 寫道:
happy@happy,
我唔打算戒夜奶, 等佢自己決定, d書話大多數bb3個b左右就可以一覺訓天光, 所以即管等多個幾月至算..

各位, 我未必成日上黎啦, 我坐完月, 一個人湊兩個b, 雖然有鐘點, 但一星期黎3日, 每日兩個鐘, 其他時間都要自己面對, 捱多兩個月等個印印黎左就會好好多...


仲要等多個幾月呀??? :-( 我睇書都話滿o左月o既bb會好湊d, 但係我個b又唔係喎....我個b而家夜晚最多都係瞓到2-3個鐘就醒, 都唔知點算, 晏晝食完奶又係咁瞓, 我估佢係搞亂o左個生理時鐘, 都唔知點好.... :-( :-(

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo