美容扮靚

跳至

首頁

尾頁
   49


男爵府

積分: 8722


4161#
發表於 25-2-5 11:50 |只看該作者
想問吓有冇人跟開youtuber跳funky dance 呀?有冇介紹
Thanks


水晶宮

積分: 67605


4162#
發表於 25-2-5 13:08 |只看該作者
chanti 發表於 25-2-5 02:29
想問下、面瘦+凹、有眼溝、想做volnewmer 、係咪效果比exion 好?已做exion 幾次、效果也不錯。
...

我冇做過Volnewmer, 之前問過Volnewmer唔適合全面打 (可能因為我冇面凹)。我keep住做Exion, 暫時覺得效果幾好。


子爵府

積分: 13672


4163#
發表於 25-2-5 14:27 |只看該作者
Elenalan 發表於 25-2-5 13:08
我冇做過Volnewmer, 之前問過Volnewmer唔適合全面打 (可能因為我冇面凹)。我keep住做Exion, 暫時覺得效果 ...

thx因為想做勁d keep得耐d既而唔痛既機、所以考慮緊volnewmer, Sylfirm這些


水晶宮

積分: 51715


4164#
發表於 25-2-5 14:52 |只看該作者
Elenalan 發表於 25-2-4 23:44
算ok啦,我本來天生手腳都幼。
跳國標係可以持續好多年的運動,退休後都可以繼續跳。
...

三個小姐上年學華爾滋,不過無咩天份,跳到機械人咁。


珍珠宮

積分: 40902


4165#
發表於 25-2-5 14:52 |只看該作者
大家迎年快樂
keep 住靚靚


珍珠宮

積分: 40902


4166#
發表於 25-2-5 14:56 |只看該作者
日日係咁食蔔白糕太好味了, 要加緊運動啦


水晶宮

積分: 67605


4167#
發表於 25-2-5 14:58 |只看該作者
greentea000 發表於 25-2-5 14:52
三個小姐上年學華爾滋,不過無咩天份,跳到機械人咁。

後生女通常鍾意跳拉丁多過waltz,我都係廿歲先跳拉丁,4,5年後才跳Ballroom。

要速成跳得好,要上私人堂1v1, 好燒$~
比賽、訂製舞衣,都好燒$~

平常玩下當有律動感嘅運動就唔錯。


水晶宮

積分: 51715


4168#
發表於 25-2-5 15:00 |只看該作者
kaka80 發表於 25-2-5 14:56
日日係咁食蔔白糕太好味了, 要加緊運動啦

我今年都係勁食蘿蔔糕,本來食開華麗園,又收到美心、東海堂,全部都好OK,每一啖都有蘿蔔絲。


水晶宮

積分: 51715


4169#
發表於 25-2-5 15:08 |只看該作者
Elenalan 發表於 25-2-5 14:58
後生女通常鍾意跳拉丁多過waltz,我都係廿歲先跳拉丁,4,5年後才跳Ballroom。

要速成跳得好,要上私人堂1 ...

係屋苑會所活動,我見$500/10堂平平地,就叫佢三個去學下。


珍珠宮

積分: 41386


4170#
發表於 25-2-5 15:32 |只看該作者
greentea000 發表於 25-2-5 14:52
三個小姐上年學華爾滋,不過無咩天份,跳到機械人咁。

咦,你開始富養了?


水晶宮

積分: 51715


4171#
發表於 25-2-5 15:44 |只看該作者
asweetmom 發表於 25-2-5 15:32
咦,你開始富養了?

游水、單車、急救係必學,之後我覺得係車牌,再之後係華爾滋。今年如果屋苑再有華爾滋就溫故知新,又平又方便。

上年暑假兩個小姐仲體驗咗咖啡拉花、獨木舟、帆船,玩完就算,唔會長期學。


珍珠宮

積分: 41386


4172#
發表於 25-2-5 15:57 |只看該作者
greentea000 發表於 25-2-5 15:44
游水、單車、急救係必學,之後我覺得係車牌,再之後係華爾滋。今年如果屋苑再有華爾滋就溫故知新,又平又 ...

這樣也好,不太花時間也不燒錢。
今年體驗甚麼?


水晶宮

積分: 51715


4173#
發表於 25-2-5 16:13 |只看該作者
asweetmom 發表於 25-2-5 15:57
這樣也好,不太花時間也不燒錢。
今年體驗甚麼?

如果入選機械人校隊,咁就返內地參加姊妹學校夏令營。否則就去探青青,再去廣州玩下。
attach0/tmp/phpVF1ZVC


珍珠宮

積分: 40902


4174#
發表於 25-2-5 16:38 |只看該作者
greentea000 發表於 25-2-5 15:00
我今年都係勁食蘿蔔糕,本來食開華麗園,又收到美心、東海堂,全部都好OK,每一啖都有蘿蔔絲。
...


我仲有家姐, 媽子自家制, 滿滿 蘿蔔絲。正呀。

東海堂都有食, 又ok wow


珍珠宮

積分: 41386


4175#
發表於 25-2-5 17:42 |只看該作者
kaka80 發表於 25-2-5 16:38
我仲有家姐, 媽子自家制, 滿滿 蘿蔔絲。正呀。

東海堂都有食, 又ok wow

自己做的蘿蔔糕,粉的比例是多少呢?


珍珠宮

積分: 41386


4176#
發表於 25-2-5 17:48 |只看該作者
Elenalan 發表於 25-2-5 14:58
後生女通常鍾意跳拉丁多過waltz,我都係廿歲先跳拉丁,4,5年後才跳Ballroom。

要速成跳得好,要上私人堂1 ...

不比賽,只自己跳的話是不是不太實際,例如租場地找舞伴困難?


水晶宮

積分: 67605


4177#
發表於 25-2-5 17:55 |只看該作者
asweetmom 發表於 25-2-5 17:48
不比賽,只自己跳的話是不是不太實際,例如租場地找舞伴困難?

不比賽可以繼續上堂 (小組或大班),同其他興趣班一樣。

跳得耐識到好多朋友,經常會book場練舞或參加party。

我比賽時期有partners, 拉丁我就賽到公開業餘4項,有考牌。後來都有同老公去ballroom比賽 (beginner level)。


珍珠宮

積分: 41386


4178#
發表於 25-2-6 18:28 |只看該作者
greentea000 發表於 25-2-5 16:13
如果入選機械人校隊,咁就返內地參加姊妹學校夏令營。否則就去探青青,再去廣州玩下。

...

探青青是體驗種菜嗎?


水晶宮

積分: 51715


4179#
發表於 25-2-7 22:28 |只看該作者

回覆樓主:

終於人齊返工,過去深圳派開工利是,順便打咗endymed黃金微針。

香港呢排士多啤梨好貴,盒馬見到紅顏¥79.9/1kg,蒙牛乳酪¥18.9。

見火鍋店人少,1人套餐有生菜,牛肉好OK。
attach0/tmp/php05mMDH
attach1/tmp/phpMESGqr
attach2/tmp/phpcB5Gdb
attach3/tmp/phpoPnM0U
attach4/tmp/phpAnUVNE
attach5/tmp/php8ZyaBo


男爵府

積分: 8722


4180#
發表於 25-2-7 23:57 |只看該作者
greentea000 發表於 25-2-4 13:30
忍唔住買幾件夏天衫,呢幾日下午係室外行下都熱到出汗。gu bra top舒適度開始同uniqlo差唔多,但gu杯墊厚身 ...

我今日見到gu 某d bra top減到$59咋,我買左三件

首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo