立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
伯爵府
積分: 15050
Ka_wai 寫道: [quote] sabina_bb 寫道: 做人真係要帶眼識人呀 如果唔係好易比我呢d咁既壞人欺負 :mrgreen:
侯爵府
積分: 21322
sabina_bb 寫道: 係呀, 我sick leave呀. 瞓醒就睇晒花樣男子, 要等一個星期先有下一集
Ka_wai 寫道: 哦....你重女輕男架~~~ 其實我都係架~
珍珠宮
積分: 31156
kwan0520 寫道: Sorry, he is not my son :-( ,he is my nephew (7 months), I am still single, no one would like marry me :-( :-(
Ka_wai 寫道: 其實兩公婆應該無計既,總之大家都要付出。多有多出,少有少出。其實我同大李生咪就係咁囉~~
Ka_wai 寫道: 咁都要有人"大方"至得架。
Ka_wai 寫道: 咦....我哋呢到又多咗個"英文人"tim, 襯家, 我同你都要努力........查字典呀~~
積分: 16171
聰明豆 寫道: 現代香港女性大部份都有呢個愛好架, 除非佢地要生囝同屋企人交代啦!
kwan0520 寫道: 唉有苦自己知﹐算吧 :-|
聰明豆 寫道: [quote] sabina_bb 寫道: 係呀, 我sick leave呀. 瞓醒就睇晒花樣男子, 要等一個星期先有下一集
kwan0520 寫道: 妳講我呀“大方得睇”
Ka_wai 寫道: 其實你都知我恨女架啦,好彩係BK都搵到個"人見人愛, 車見車載"既新抱仔啫。 係喎~其實你BF點睇呀?佢想唔想有BB呀?
聰明豆 寫道: OK LA, 暫時未洗查住!
sabina_bb 寫道: 樹就無樹, 不過有d肚餓剛剛食左個包
kwan0520 寫道: 都唔生做嘜要嫁呀 我唔想要妳地做人情
聰明豆 寫道: 講開妳心抱仔, 佢出街的而且確好多人撩佢, 話佢好靚囡, 好大隻眼, o係駿發, 佢既啅號係大眼妹!! (但會吾會越大越醜樣架??) 人地咪話細個靚, 大個醜既?? 但其實大家睇清楚D, 佢有時都幾醜樣架! (再諗下佢老豆, 大家 :tongue: 埋出黎都似!)
sabina_bb 寫道: 做人真係要帶眼識人呀 如果唔係好易比我呢d咁既壞人欺負 :mrgreen:
Ka_wai 寫道: 有咩苦呀?? 講出嚟等我哋同你分析吓啦~
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy