嬰兒用品

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2804


4161#
發表於 07-8-20 11:12 |只看該作者
Mrs Wong,
我那對也是30磅左右
其實他們在家也喜歡在我房跳,我也不大禁止,總想起自己是小朋友時,也對可以跳的尼龍床極感興趣,可惜媽嗎總是禁止,理由是會跳爛.我那張買了10年了,也就由得他們跳.只是提他們跳的時候要小心.:)


大宅

積分: 3016


4162#
發表於 07-8-20 13:48 |只看該作者
原文章由 Maggie3493 於 07-8-20 11:12 發表
Mrs Wong,
我那對也是30磅左右
其實他們在家也喜歡在我房跳,我也不大禁止,總想起自己是小朋友時,也對可以跳的尼龍床極感興趣,可惜媽嗎總是禁止,理由是會跳爛.我那張買了10年了,也就由得他們跳.只是提他 ...


mrswong,

我對b都係30磅。我對b最喜歡不是跳床,最喜歡禁電話及開燈熄燈。那個沙灘好靚喎,好似好少人咁,而d美食簡直引死人。我都希望出年可以2個帶2個去旅行。


大宅

積分: 2010


4163#
發表於 07-8-20 14:02 |只看該作者
Babe,

謝謝您!十分經你地介紹後都打算去,總好過always係台北shopping & eat ! 請問安排星期六去還是星期日好d呢?自己去or local tour ?另一日我打算去動物園+誠品101!

當日到達check-in完大約4pm,即刻去淡水,回程到士林,會唔會好趕呢?

今次hb要我安排行程,所以請多多指教!:lol:


複式洋房

積分: 370


4164#
發表於 07-8-20 18:32 |只看該作者
大家好呀~我今年6月生左對孖b,係初級孖b媽~~
請各位多多指教^^


大宅

積分: 1595


4165#
發表於 07-8-20 18:39 |只看該作者
原文章由 Maggie3493 於 07-8-20 09:56 發表
Babe,
我去了東京,都是那些例牌地方.兩兄弟最喜歡的,都不是我計劃中的行程.除了我之前提及的酒店跳跳跳外,他們第二至愛是輕井澤民宿對面的遊樂場.至於輕井澤瀑布,他們就比較喜歡瀑布前的水,不斷潑來潑去.仍喜歡 ...


Hi Maggie,

講到外遊當然興奮啦. 本來就喜歡四圍跑, 而家因為兩個小朋友的關係, 選擇的地方受到限制, 如果可以到自己想去的地方, 心情更興奮.

我對B大個仔左, 對旅行好有feel, 細時去旅行, 除左玩, 就只會留意唔同colortaxi, 而家會留意當地人的語言, 特徵等, 回程時更同daddy相量下次去邊, daddy答應christmas同佢地去睇雪. 近香港的, 有冇邊到好提議?

其實去沙巴冇特別洗費, 住要係機票酒店, 食方面好平, 我地一晚去左食海鮮, 3晚在酒店食, 因為city都沒什麼特別好食, 又沒什麼好買.
我地住的hotel有自己的碼頭, 要餵魚, 在碼頭已經可以, 但要腳邊有魚, 就要出島, 坐快艇大蓋十多分鐘便到, 淨來回船費一家四口大蓋hkd$400, 在島上的碼頭旁也可餵魚, 游水時, 身邊有好多魚毛, goggles潛入水中便見到很多大蓋兩吋x兩吋大的黑白間條魚, 種類不多, 如果游出d可能會多d品種, 但我地只係在淺水處嬉水, 兩個B已經好開心. 聽聞要腳邊有魚, 都要好睇天氣and風向, bk好多去過沙巴的人話魚毛都搵唔到一條.:lol::" />:" />


[ 本文章最後由 Babe 於 07-8-20 20:47 編輯 ]


男爵府

積分: 5182


4166#
發表於 07-8-20 18:54 |只看該作者
IDA,
9/9有咩活動呀???


大宅

積分: 1595


4167#
發表於 07-8-20 19:27 |只看該作者
原文章由 LEON 於 07-8-20 14:02 發表
Babe,

謝謝您!十分經你地介紹後都打算去,總好過always係台北shopping & eat ! 請問安排星期六去還是星期日好d呢?自己去or local tour ?另一日我打算去動物園+誠品101!

當日到達check-in完大約4pm, ...


LEON,

好難安排行程bor, 因為要睇當日天氣, 台北成日落雨. 我之前的安排都跟唔到,要執生. 一早起身見天氣好就去淡水, 十分或動物園, 落雨就去誠品, 101其實無什麼好看, 主要上頂樓看台北市, 但下雨天就什麼都看不到.

Sat & Sun的平溪線火車班次密少少. 我無join local tour. 抱著郊遊或行山的心理準備, 因為瀑布距離十分車站都有一段路, 而且地方都幾鄉下架!

4:00pm去淡水, 回程去市林真係幾趕, 市林夜夜都熱鬧, 只怕小朋友體力支持唔到. 記得買野食, 樣樣買少少, e.g. 豪大雞排買一件, 一家四口每人試兩啖, 就可以試多d野食.:mrgreen:

唔好睇小個動物園呀, 上次jj 行下, 食下野, 坐下車車, 玩下水, 我地都spend左5個鐘.

鼎泰豐要去信義路2段那間老店, 好食d.


敦南的誠品是24小時, 晚上訓唔著想出外, 都可以去下.:mrgreen:



[ 本文章最後由 Babe 於 07-8-20 20:44 編輯 ]


大宅

積分: 2818


4168#
發表於 07-8-20 20:26 |只看該作者
孖b party呀!! 不過對你黎講可能太遠..因為於將軍澳.....
下次我地會定番新界or九龍...

原文章由 rl2999 於 07-8-20 18:54 發表
IDA,
9/9有咩活動呀???


大宅

積分: 1595


4169#
發表於 07-8-20 20:46 |只看該作者
原文章由 vivi1014 於 07-8-20 18:32 發表
大家好呀~我今年6月生左對孖b,係初級孖b媽~~
請各位多多指教^^


vivi,

恭喜晒呀! 祝願你的孖b身體健康, 快高長大, 活潑精靈.


大宅

積分: 2804


4170#
發表於 07-8-20 22:26 |只看該作者
原文章由 vivi1014 於 07-8-20 18:32 發表
大家好呀~我今年6月生左對孖b,係初級孖b媽~~
請各位多多指教^^

hi hi
右邊那個好搞鬼,好似想錫錫對方:)
兩個月了,戒了夜奶未?


大宅

積分: 2804


4171#
發表於 07-8-20 22:31 |只看該作者
原文章由 LEON 於 07-8-20 14:02 發表
Babe,

謝謝您!十分經你地介紹後都打算去,總好過always係台北shopping & eat ! 請問安排星期六去還是星期日好d呢?自己去or local tour ?另一日我打算去動物園+誠品101!

當日到達check-in完大約4pm, ...


leon,
101我也覺得不大特別,不過我無記錯,好似好近信義誠品,去開都可以"此地一遊".
動物園我仲誇,去到關門才走.原先計劃去食豆腐也取消了.
第一晚可以趕去淡水看日落,其實那兒也有很多好吃的小食,無必要去士林.講真,士林不外如是,旺角仲多好味小食:)


大宅

積分: 2804


4172#
發表於 07-8-20 22:49 |只看該作者
原文章由 Babe 於 07-8-20 18:39 發表


Hi Maggie,

講到外遊當然興奮啦. 本來就喜歡四圍跑, 而家因為兩個小朋友的關係, 選擇的地方受到限制, 如果可以到自己想去的地方, 心情更興奮.

我對B大個仔左, 對旅行好有feel, 細時去旅行, ...


我兩隻豬唯一和jj相同的地方,就是留意的士的顏色.現再多了砌lego,去到日本就"警察車呀!" "吊臂車呀!"

如果坐快艇我就有點怕了,是"我",不是"仔仔" 淺水區見到魚,"摸"到魚,也足夠了!

一講到雪,第一個想法就是北海道,聖誕應該有雪了.旭川有動物園,至適合小朋友,不過唔好買白痴戀人呀:mrgreen: 韓國應該也有,不過我對於附號般的韓文不大有興趣.其實我頗不喜歡雪,又凍,又滑.試過在北海道在大雪中行,一點也沒有上海灘的味道,毫不浪漫,吹得面也痛,寸步難行.唯一好處是下雪時地面不滑,不怕跣低.但帶著孩子,就更要考慮清楚.不過jj較大,既然他們提出,值得一去.我同事說,要趁小朋友未入小學,多點帶他們四處去,否則就只可以在暑假出發.因為每次長假,不是要做一堆假期作業,就是預備測考,真誇張!


複式洋房

積分: 415


4173#
發表於 07-8-21 10:17 |只看該作者
各位twins mama,
大家好呀…我的朋友現在懷孕六個月有一對一仔一女...想問下大家twins媽媽有什麼係twinsBB特別準備呢??-(
因為我都只有一個女女.....所以想幫她都不知道點幫添?是否所有東西都是Double呢?
奶樽要多少個呢?是否又係Double呢?
另外如果用nux的電子奶煲一個又夠不夠用呢?是不是用一個大煲用水消毒會好一點呢?
如果她想餵人奶…又是否可以呢?(因為擔心不夠兩個小朋友的分量)


太多問題啦...多謝大家媽媽多多幫忙


複式洋房

積分: 370


4174#
發表於 07-8-21 16:09 |只看該作者
原文章由 Babe 於 07-8-20 20:46 發表


vivi,

恭喜晒呀! 祝願你的孖b身體健康, 快高長大, 活潑精靈.

HEHE多謝哂~係呢,你對b幾大呀@@?
佢地細個果時難唔難湊?


複式洋房

積分: 370


4175#
發表於 07-8-21 16:13 |只看該作者
原文章由 Maggie3493 於 07-8-20 22:26 發表

hi hi
右邊那個好搞鬼,好似想錫錫對方:)
兩個月了,戒了夜奶未?

右邊果個係哥哥呀^^申利果個係妹妹~妹妹成日申條利出黎玩ga,仲成日都笑,真係好得意^^
我依家都唔知佢地算唔算戒左夜奶,有時佢地就可以由夜晚12點訓到第日12點,有時就半夜2,3點要食多次奶先肯訓,不過因為我要等佢地訓哂我有時間做下野,所以我訓既時間同以前都係差唔多:-P


複式洋房

積分: 370


4176#
發表於 07-8-21 16:19 |只看該作者
原文章由 palau 於 07-8-21 10:17 發表
各位twins mama,
大家好呀…我的朋友現在懷孕六個月有一對一仔一女...想問下大家twins媽媽有什麼係twinsBB特別準備呢??-(
因為我都只有一個女女.....所以想幫她都不知道點幫添?是否所有東西都是Double呢?: ...

hello~我果對都係龍鳳胎黎架~佢地依家2個半月大~我係餵人奶架~不過每日都會比2-3餐奶粉比佢地飲~其實我d奶都夠佢地食既,不過食人奶快肚餓ma,所以有時想佢地食飽d咁我有得休息下~同埋老公返黎都會幫手餵下佢地^^有好多twins媽媽都係餵人奶架~你朋友唔洗擔心呀:)
奶樽果度我對b由出世到依家都係用8隻,之前係用明火煲既,不過因為好唔方便,同埋要睇火,所以前幾日買左個電奶樽煲,好好用呀~其實一個已經夠架啦!如果太多奶樽咪分兩次煲lo~^^

[ 本文章最後由 vivi1014 於 07-8-21 16:23 編輯 ]


複式洋房

積分: 415


4177#
發表於 07-8-21 16:33 |只看該作者
實在太多謝你啦…
底衫仔呢?你又的買左幾多件呢?
你對twins而家咁快己經睡到咁多個鐘? 真係好啦...
我個女而家13 months..佢都要成4個月的時候我才可以介夜奶呢:-( 你的bb真乖

[ 本文章最後由 palau 於 07-8-22 10:02 編輯 ]


等待驗證會員

積分: 16753


4178#
發表於 07-8-22 05:58 |只看該作者
原文章由 vivi1014 於 07-8-20 18:32 發表
大家好呀~我今年6月生左對孖b,係初級孖b媽~~
請各位多多指教^^



CONGRATULATION


別墅

積分: 814


4179#
發表於 07-8-23 15:55 |只看該作者
hi, 想買有2座位手推車, 請問有冇介紹呢?

thank you


複式洋房

積分: 370


4180#
發表於 07-8-24 19:56 |只看該作者
原文章由 palau 於 07-8-21 16:33 發表
實在太多謝你啦…
底衫仔呢?你又的買左幾多件呢?
你對twins而家咁快己經睡到咁多個鐘? 真係好啦...
我個女而家13 months..佢都要成4個月的時候我才可以介夜奶呢:-( 你的bb真乖 ...

HEHE...d衫仔我買左十幾件,冇分底面既,因為我多數同佢地著一件衫再用包被包住,但係著來著去都係著五,六件,因為佢地一日著一件,沖完涼換出黎果d衫就即晚用手洗既,如果冇留尿同嘔奶我都唔會同佢地換衫:)hehe..我懶丫ma!
呢排就好d囉,之前佢地晚晚都唔肯訓教呀!晚晚都扭到天光....搞掂一個另一個就接力,兩個輪流玩到我謝>_<後尾我的起心肝,日頭唔比佢地訓,佢地夜晚先肯乖乖訓教^^依家妹妹已經戒左夜奶啦~哥哥就有時要食多餐人奶,不過食完都會訓~雖然好想哥哥都戒埋夜奶,不過又驚佢依家咁細個戒夜奶會重得冇咁好~所以都係由佢自己戒算:)

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo