跳至

首頁

尾頁
   1


男爵府

積分: 5087


401#
發表於 08-9-29 22:08 |只看該作者
原文章由 fanfung 於 08-9-29 10:56 發表
咁似乎呢間學校既小朋友都對學校好有歸屬感喎.


So far 我囝囝都好鍾意間學校


男爵府

積分: 6570


402#
發表於 08-9-29 22:12 |只看該作者
我果日都有黎參觀,但因為太趕時間,只係聽左校長個講座. 最深刻印象就係呢個不一樣的校長(成個補習天王咁). 不過呢間都係我心儀既學校之一,我相信呢個校長唔會令學生有太大壓力.
原文章由 bonnie991 於 08-9-29 22:08 發表


So far 我囝囝都好鍾意間學校


子爵府

積分: 12759


403#
發表於 08-9-29 22:24 |只看該作者
原文章由 fanfung 於 08-9-29 22:12 發表
我果日都有黎參觀,但因為太趕時間,只係聽左校長個講座. 最深刻印象就係呢個不一樣的校長(成個補習天王咁). 不過呢間都係我心儀既學校之一,我相信呢個校長唔會令學生有太大壓力.
...


你都形容得好好. 咁都比你唸到. 我記得我第一次見校長時的印象都好似你咁, "不一樣的校長".
http://www.baby-kingdom.com/?uid-11205


男爵府

積分: 6570


404#
發表於 08-9-29 22:25 |只看該作者

原文章由 文文媽媽 於 08-9-29 22:24 發表


你都形容得好好. 咁都比你唸到. 我記得我第一次見校長時的印象都好似你咁, "不一樣的校長".


別墅

積分: 581


405#
發表於 08-9-30 20:45 |只看該作者
原文章由 bonnie991 於 08-9-27 21:33 發表



Wcheuk

想問係咪三年級開始中文要作文, 死啦.........佢完全唔掂呀! 有冇過來人心得介紹吓???


Bonnie,
唔好意思,咁遲先覆你,正如文媽所講,佢哋好快會跟得上(文媽個女作文好叻)。
我囡開頭都唔識點作文,所以,我都冇辦法要幫吓佢,幫幫吓就唔駛啦。


大宅

積分: 3745


406#
發表於 08-9-30 21:06 |只看該作者
呵呵, 我都係咁覺得.

尤其是舊年我參觀時, 校長係滿面鬍鬚架, 唔單只講野不一樣, 連外表都不一樣.

我老公都好神奇, 聽完我形容, 佢就話要入表.


原文章由 文文媽媽 於 08-9-29 22:24 發表


你都形容得好好. 咁都比你唸到. 我記得我第一次見校長時的印象都好似你咁, "不一樣的校長".


子爵府

積分: 12759


407#
發表於 08-9-30 21:11 |只看該作者
原文章由 wcheuk 於 08-9-30 20:45 發表


Bonnie,
唔好意思,咁遲先覆你,正如文媽所講,佢哋好快會跟得上(文媽個女作文好叻)。
我囡開頭都唔識點作文,所以,我都冇辦法要幫吓佢,幫幫吓就唔駛啦。 ...


你唔好亂講野. mouth: mouth: 佢一d都唔叻.
http://www.baby-kingdom.com/?uid-11205


男爵府

積分: 5087


408#
發表於 08-9-30 22:53 |只看該作者
原文章由 文文媽媽 於 08-9-30 21:11 發表


你唔好亂講野. mouth: mouth: 佢一d都唔叻.


文文媽媽, wcheuk,

真係要向兩位請教!!!!


男爵府

積分: 5087


409#
發表於 08-9-30 22:55 |只看該作者
原文章由 Samuel媽 於 08-9-30 21:06 發表
呵呵, 我都係咁覺得.

尤其是舊年我參觀時, 校長係滿面鬍鬚架, 唔單只講野不一樣, 連外表都不一樣.

我老公都好神奇, 聽完我形容, 佢就話要入表.


...


我都覺得佢講嘢幾有point, 幾buy 佢話各個小朋友有自己既才能......


複式洋房

積分: 426


410#
發表於 08-10-1 12:27 |只看該作者
我個女1998年入學時,聽講佢剛接任校長不久,我見到個校長咁後生,覺得真係好小見喎。

後來睇到壹週刊有一篇關於佢既報導,講佢當年接任做校長時,好似得三十歲,報導講原來保良局用人,係睇教育理念和膽識,而不太著重年資,而佢因為呢d條件,所以可以爬頭做校長。當時一仔篇文章,仲起左個標題叫佢做 「娃娃校長」。




原文章由 fanfung 於 08-9-29 22:12 發表
我果日都有黎參觀,但因為太趕時間,只係聽左校長個講座. 最深刻印象就係呢個不一樣的校長(成個補習天王咁). 不過呢間都係我心儀既學校之一,我相信呢個校長唔會令學生有太大壓力.
...

[ 本文章最後由 cutie_mum 於 08-10-1 13:59 編輯 ]


而季節週而復始,尤如旋轉木馬不停的轉,我們迷失在時間的巨輪中,我們祇能回望,卻不能返回往昔的歲月,惟有在這旋轉遊戲裏不停的轉。
Circle Game - Joni Mitchell


男爵府

積分: 5087


411#
發表於 08-10-1 20:51 |只看該作者
原來係咁!

原文章由 cutie_mum 於 08-10-1 12:27 發表
我個女1998年入學時,聽講佢剛接任校長不久,我見到個校長咁後生,覺得真係好小見喎。

後來睇到壹週刊有一篇關於佢既報導,講佢當年接任做校長時,好似得三十歲,報導講原來保良局用人,係睇教育理念和膽識,而不太著重年資,而佢因為 ...


男爵府

積分: 6570


412#
發表於 08-10-2 00:42 |只看該作者
e,咁妳囡囡完成左6年小學生涯,覺得呢個校長點呀? 我對妳講果篇報導好有興趣喎,可以比我睇下嗎? 又或者話我知點樣可以搵到果d資料.
原文章由 cutie_mum 於 08-10-1 12:27 發表
我個女1998年入學時,聽講佢剛接任校長不久,我見到個校長咁後生,覺得真係好小見喎。

後來睇到壹週刊有一篇關於佢既報導,講佢當年接任做校長時,好似得三十歲,報導講原來保良局用人,係睇教育理念和膽識,而不太著重年資,而佢因為 ...


男爵府

積分: 5087


413#
發表於 08-10-2 22:50 |只看該作者
我都係呀!!!

原文章由 fanfung 於 08-10-2 00:42 發表
e,咁妳囡囡完成左6年小學生涯,覺得呢個校長點呀? 我對妳講果篇報導好有興趣喎,可以比我睇下嗎? 又或者話我知點樣可以搵到果d資料.
...


大宅

積分: 3745


414#
發表於 08-10-3 09:07 |只看該作者
me3, 我都有興趣知.

原文章由 bonnie991 於 08-10-2 22:50 發表
我都係呀!!!


複式洋房

積分: 426


415#
發表於 08-10-4 10:51 |只看該作者
阿女話佢只係個學生仔,都唔係經常接觸到校長,不過有時同學們係比賽囉獎,佢會請同學食pizza,又會黎撐下場,同佢地頃下計,overall 覺得佢都幾親民,唔會擺出一副高不可攀的態度。

至於篇文,我以前係有copy,但而家唔知擺左係邊到,遍尋不獲,你或可到圖書館找,大約係99 或2000 年咁上下。



原文章由 fanfung 於 08-10-2 00:42 發表
e,咁妳囡囡完成左6年小學生涯,覺得呢個校長點呀? 我對妳講果篇報導好有興趣喎,可以比我睇下嗎? 又或者話我知點樣可以搵到果d資料.
...


而季節週而復始,尤如旋轉木馬不停的轉,我們迷失在時間的巨輪中,我們祇能回望,卻不能返回往昔的歲月,惟有在這旋轉遊戲裏不停的轉。
Circle Game - Joni Mitchell


大宅

積分: 3745


416#
發表於 08-10-4 19:39 |只看該作者
各位媽媽,

我有個問題, 假如課後活動有體育類, 要穿體育服?
咁係放學後換, 定係果日著體育服返學?

事關我仔下星期三放學後開始要上足球興趣班, 而體育堂係星期二,四.

如果星期三都著體育服返學, 咪一個星期3日都著體育服囉?


子爵府

積分: 12759


417#
發表於 08-10-4 23:03 |只看該作者
原文章由 Samuel媽 於 08-10-4 19:39 發表
各位媽媽,

我有個問題, 假如課後活動有體育類, 要穿體育服?
咁係放學後換, 定係果日著體育服返學?

事關我仔下星期三放學後開始要上足球興趣班, 而體育堂係星期二,四.

如果星期三都著體育服返學, 咪一個星期3日都 ...


如果有課後活動有體育類的話, 你個小朋友就可以穿體育服, 而且星期五的通識課, 都可以穿體育服. 基本上我兩個囡, 一年之中大部份的時間都係穿體育服的. 而且有出外參觀之類, 佢地都係穿體育服. 穿校服的時間是在考試嗰幾日同結業禮.

大部份人包括我兩個女都會買兩至三套運動服.
http://www.baby-kingdom.com/?uid-11205


大宅

積分: 3745


418#
發表於 08-10-5 08:54 |只看該作者
唔該晒.
我地, 都有3套.

原文章由 文文媽媽 於 08-10-4 23:03 發表
大部份人包括我兩個女都會買兩至三套運動


男爵府

積分: 5087


419#
發表於 08-10-5 11:37 |只看該作者
我個囝都係呀!

原文章由 文文媽媽 於 08-10-4 23:03 發表


如果有課後活動有體育類的話, 你個小朋友就可以穿體育服, 而且星期五的通識課, 都可以穿體育服. 基本上我兩個囡, 一年之中大部份的時間都係穿體育服的. 而且有出外參觀之類, 佢地都係穿體育服. 穿校服的時間是 ...


男爵府

積分: 5087


420#
發表於 08-10-9 22:34 |只看該作者
仲有兩個星期考試啦!
大家加油呀!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo