跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 21494

好媽媽勳章


401#
發表於 08-1-10 13:32 |只看該作者
原文章由 JD11 於 08-1-10 10:32 發表

我都明.. 因為俾阿囡埋身食.. 真係開心好多.. 個種滿足感同溫暖的感覺真係無法形容..
但無計啦.. 鬼叫要開工咩.. 唯有爭取返工前放工後同放假埋身俾佢食囉..
bb好叻架.. 佢好快就調節到..
好似我個囡咁.. 初初唔 ...


頭先十一點時試過奶樽喇...唉,我叫四姐餵,自己就收埋自己向房泵奶...結果情況非常慘烈,呀女狂喊...我聽見佢咁喊,自己又喊埋一份...

我知佢會慢慢適應...但...我考慮緊好唔好留o向屋企做奶媽唔番工喇...
我個心真係好痛,又唔捨得果種埋身食奶既感覺....
心情好複雜...
§ 為左食得好又健康啲,靚太橫行廚房中… §


男爵府

積分: 7224


402#
發表於 08-1-10 17:44 |只看該作者
我好明白你o既感受。我都快要返工啦!我返工時間好長(6:30出門,7:00返到屋企,好多時仲要ot添!)如果計得惦我都想做全職奶媽。不過,諗深一層,返工都係想為兒女搵多兩個$。長遠都是為亞b好!
原文章由 tsznok 於 08-1-10 13:32 發表


頭先十一點時試過奶樽喇...唉,我叫四姐餵,自己就收埋自己向房泵奶...結果情況非常慘烈,呀女狂喊...我聽見佢咁喊,自己又喊埋一份...

我知佢會慢慢適應...但...我考慮緊好唔好留o向屋企做奶媽唔番工喇...
我個心真 ...


別墅

積分: 764


403#
發表於 08-1-10 18:49 |只看該作者
原文章由 tsznok 於 08-1-10 13:32 發表


頭先十一點時試過奶樽喇...唉,我叫四姐餵,自己就收埋自己向房泵奶...結果情況非常慘烈,呀女狂喊...我聽見佢咁喊,自己又喊埋一份...

我知佢會慢慢適應...但...我考慮緊好唔好留o向屋企做奶媽唔番工喇...
我個心真 ...

咁如果你唔做野.. 經濟上ok的話.. 咪留係屋企囉.. 畢竟你家有3寶.. 多d時間陪佢地都好..
開左工我估你仲掛住佢呀..
我試過有幾日留阿囡係屋企.. 自己出左街.. 真係行唔到一陣就好想快d返屋企.. 都唔知返左工點算.. :-(


複式洋房

積分: 397


404#
發表於 08-1-10 19:13 |只看該作者
唉..三寶媽..我好有同感呀...好想繼續餵,但係要番工,真係冇法呀..你都仲好d,可以夜晚埋身餵,但我返左工之後,因為會出trip,所以就餵唔到啦....真係好享受同阿仔這樣的親密,雖然有時真係覺得好困身,因為要餵人奶,所以成日都唔去得遠...我生左之後,都冇咩點出過街呀..好似日日只係o係屋企..做阿仔個奶媽咁..d時間俾晒佢啦!!

我而家最擔心係阿仔唔肯食樽的問題...唉...而家日日try,就日日攪到佢喊到拆天咁...勁心up呀...#_#


原文章由 tsznok 於 08-1-10 09:49 發表
仲有十日我就番工喇...今日我會開始叫四姐用奶樽儂人奶...

唉,唔知點解,一想到開始唔俾三妹埋身食奶時,雖然我都會照用泵泵出黎餵,呀女食既都係人奶,而夜晚我都會照俾呀女埋身食...但我好唔開心,真係好唔開心,感覺好 ...


侯爵府

積分: 21494

好媽媽勳章


405#
發表於 08-1-10 20:16 |只看該作者
原文章由 manfishmama 於 08-1-10 19:13 發表
唉..三寶媽..我好有同感呀...好想繼續餵,但係要番工,真係冇法呀..你都仲好d,可以夜晚埋身餵,但我返左工之後,因為會出trip,所以就餵唔到啦....真係好享受同阿仔這樣的親密,雖然有時真係覺得好困身,因為要餵人奶,所以 ...


今日試左餵2餐奶樽...好慘,個女喊到拆天咁,最後寧願訓都唔食訓覺。
我都好苦惱....

而家...九成都係唔......
§ 為左食得好又健康啲,靚太橫行廚房中… §


男爵府

積分: 6482


406#
發表於 08-1-10 23:02 |只看該作者
原文章由 ij20051106 於 08-1-9 18:32 發表
你地係pump出黎定係埋身餵, pump出黎的話可以pump到幾多呢, 我個囡一個月兩星期, 我最多只可pump到四安, 有冇方法可以多d奶...


就係多d啜...多d泵...
飲多d水...魚湯...木瓜


男爵府

積分: 6482


407#
發表於 08-1-10 23:06 |只看該作者
原文章由 tsznok 於 08-1-9 21:29 發表
我住荃灣,最遠單拖同個女去馬鞍山,因為我唔知醜可以周街餵,所以完全冇問題...好似今晚去愉城果邊食日本野,都係邊食邊餵,格格~~~


勁...邊食邊餵...
我最多都係上次同老公去食dinner
餵左d支奶比呀b..呀b仲唔夠要食
之後就坐埋左一邊餵 (用餵奶衫遮住)
都ok...
不過就聽到後面有人係度講 "下...餵人奶呀?"
咁上下0既說話la
即時我諗起你講0個句
"你要開飯..我個b都要開飯ka "


男爵府

積分: 6482


408#
發表於 08-1-10 23:49 |只看該作者
原文章由 JD11 於 08-1-10 10:32 發表

我都明.. 因為俾阿囡埋身食.. 真係開心好多.. 個種滿足感同溫暖的感覺真係無法形容..
但無計啦.. 鬼叫要開工咩.. 唯有爭取返工前放工後同放假埋身俾佢食囉..
bb好叻架.. 佢好快就調節到..
好似我個囡咁.. 初初唔 ...


我今日同bb出左街,冇埋身餵2餐已經好唔捨得
依架呢餐原本係爸爸餵
我都忍唔住同爸爸講 "可唔可以比我埋身餵呀"


侯爵府

積分: 21494

好媽媽勳章


409#
發表於 08-1-11 10:46 |只看該作者
原文章由 phoebe_liu 於 08-1-10 23:06 發表


勁...邊食邊餵...
我最多都係上次同老公去食dinner
餵左d支奶比呀b..呀b仲唔夠要食
之後就坐埋左一邊餵 (用餵奶衫遮住)
都ok...
不過就聽到後面有人係度講 "下...餵人奶呀?"
咁上下0既說話la
即時我諗起你講0個句 ...


你咁樣都俾人講呀?咁我估我既動作會仲騎呢,格格格~~~
平時要當街餵奶時係咁既...
先抱好個女,再搵張被仔'嬲'住自己個頭+身體+BB,咁就o向入面拉低領口+一邊胸圍,扶好呀女食奶後,先'捐'番自己個頭出黎,呀女就向'被仔入面食奶,唔會走光傢,格格格~~~~

我估d人見我搵張被'嬲'住個頭時,一定覺得好好笑,哈哈哈~~~不過我唔會理人點睇,如果佢望我,我會望鬼番佢!
§ 為左食得好又健康啲,靚太橫行廚房中… §


大宅

積分: 1274


410#
發表於 08-1-11 11:30 |只看該作者
原文章由 tsznok 於 08-1-11 10:46 發表


你咁樣都俾人講呀?咁我估我既動作會仲騎呢,格格格~~~
平時要當街餵奶時係咁既...
先抱好個女,再搵張被仔'嬲'住自己個頭+身體+BB,咁就o向入面拉低領口+一邊胸圍,扶好呀女食奶後,先'捐'番自己個頭出黎,呀女就向'被仔 ...


我都帶囡囡出過幾次街, 但有 一次去尖沙嘴海港城就勁慘, 一來商場內無任何可坐嘅地方; 想去咖啡店喂, 又勁多人無位; 又剛飲完茶, 無理由又去餐廳吃架; 終於勁辛苦地找到一個傷殘廁所, 但只可換尿片, 無得坐, 又勁多人排隊,唉; 最後阿囡真係喊到我心都痛埋, 唔理3 7 21 去咗女廁站係都喂囉. 女廁又係勁多人排隊. 好彩我媽咪同我一齊, 幫我抱下阿囡, 如果唔係, 站係都都唔知點喂.

經過果次, 我發誓以後唔去一d無育嬰室/商場完全無位比人坐嘅地方行街, 真係勁慘喎.


大宅

積分: 1883


411#
發表於 08-1-11 12:17 |只看該作者
原文章由 JD11 於 08-1-9 20:07 發表

我都係住TKO.. 我地係街坊喎~~
我最遠帶阿囡去過沙田.. 單拖推車仔..
我又試過帶阿囡去campsite搵老公.. 老公去左露營...
我同老公仲帶過阿b去大排檔食飯..
其實唔駛太擔心.. 做足準備就ok啦.. 最重 ...


WA.... 單拖推車仔... 勁呀~
上次我都係單拖推車仔出TST.... 上巴士都幾le hea 呀~~
好在有好心人幫我&讓位比我坐咋.....

其實我都唔係好敢周街餵呀... 我老公都唔多like...
有次出街.. 搭緊車返嚟塞車... 阿女夠鐘食... 喊到拆天... 聽到我好唔忍心... 我有條披肩... 想係車度餵... 點知我老公唔比LOR... 仲鬧我痴線....嗰刻真係好唔開心直頭想喊..... 但係係度見到咁多媽咪都唔理咁多照餵... 我都諗住豁出去.. 試過一兩次我諗會好d 呱 始終唔洗拎咁多野出街... 方便好多吖嘛~~~:lol:


大宅

積分: 1883


412#
發表於 08-1-11 12:28 |只看該作者
原文章由 tsznok 於 08-1-9 21:29 發表
我住荃灣,最遠單拖同個女去馬鞍山,因為我唔知醜可以周街餵,所以完全冇問題...好似今晚去愉城果邊食日本野,都係邊食邊餵,格格~~~

我都想做到你咁!!! 希望我老公唔好咁大反應就好.... AI......


複式洋房

積分: 397


413#
發表於 08-1-11 12:43 |只看該作者
唉...我個仔咪又係咁....寧願訓覺都唔肯食呀!!
但係訓又唔訓得耐,因為佢始終肚餓架嘛...

唯有希望我地的bb快d肯食奶樽,可以適應...唔使喊得咁陰公啦!! @_@


原文章由 tsznok 於 08-1-10 20:16 發表


今日試左餵2餐奶樽...好慘,個女喊到拆天咁,最後寧願訓都唔食訓覺。
我都好苦惱....

而家...九成都係唔......


大宅

積分: 1883


414#
發表於 08-1-11 12:47 |只看該作者
原文章由 zoe98chan 於 08-1-11 11:30 發表


我都帶囡囡出過幾次街, 但有 一次去尖沙嘴海港城就勁慘, 一來商場內無任何可坐嘅地方; 想去咖啡店喂, 又勁多人無位; 又剛飲完茶, 無理由又去餐廳吃架; 終於勁辛苦地找到一個傷殘廁所, 但只可換尿片, 無得坐, 又勁 ...



我都試過係toilet 餵.... 感覺好唔衛生呀!! >.<
仲有d人 成日都好大力關門... bang 一聲我都嚇一跳... 何況係bb! 有次仲有個人入咗幾格.. 可能見污漕又走入第二格.. 次次都鬼咁大力... 我咪開聲話有bb係度叫佢細力d lor... 佢竟然串我仲要bang 多幾次lor! 都唔知點解有d咁賤嘅人!!!
之後我就企係厠格出面餵... 等d人唔好咁大力bang 門....


大宅

積分: 1883


415#
發表於 08-1-11 12:48 |只看該作者
原文章由 manfishmama 於 08-1-11 12:43 發表
唉...我個仔咪又係咁....寧願訓覺都唔肯食呀!!
但係訓又唔訓得耐,因為佢始終肚餓架嘛...

唯有希望我地的bb快d肯食奶樽,可以適應...唔使喊得咁陰公啦!! @_@


...


我個女都要係好肚餓好肚餓先肯食奶樽.... >.<


侯爵府

積分: 21494

好媽媽勳章


416#
發表於 08-1-11 13:06 |只看該作者
原文章由 zoe98chan 於 08-1-11 11:30 發表


我都帶囡囡出過幾次街, 但有 一次去尖沙嘴海港城就勁慘, 一來商場內無任何可坐嘅地方; 想去咖啡店喂, 又勁多人無位; 又剛飲完茶, 無理由又去餐廳吃架; 終於勁辛苦地找到一個傷殘廁所, 但只可換尿片, 無得坐, 又勁 ...



不如你買張餵奶圍巾,咁周圍都得~
§ 為左食得好又健康啲,靚太橫行廚房中… §


大宅

積分: 1274


417#
發表於 08-1-11 13:11 |只看該作者
原文章由 tsznok 於 08-1-11 13:06 發表



不如你買張餵奶圍巾,咁周圍都得~


我係荷花見過, 都打算買. 不過最慘係無得坐, 站係都真係好唔方便, 有得坐, 我用衫庶住都可以喂.


侯爵府

積分: 21494

好媽媽勳章


418#
發表於 08-1-11 13:26 |只看該作者
我老公開頭都唔鍾意傢,但佢見我冇話攪到走光益街坊,加上我好堅定地同老公講:"唔好心邪,我而家餵緊人奶不之幾咁positive!"之後就由得我囉~~~~

而家出街真係好方便傢,即時數得出要拎咩野出街 : 尿片、濕紙巾、即棄尿墊一張、毛巾仔一兩條、帶多一套spare衫仔,咁就行得~!

原文章由 linglaulau 於 08-1-11 12:17 發表


WA.... 單拖推車仔... 勁呀~
上次我都係單拖推車仔出TST.... 上巴士都幾le hea 呀~~
好在有好心人幫我&讓位比我坐咋.....

其實我都唔係好敢周街餵呀... 我老公都唔多like...
有次出街.. 搭緊車返嚟塞車. ...
§ 為左食得好又健康啲,靚太橫行廚房中… §


侯爵府

積分: 21494

好媽媽勳章


419#
發表於 08-1-11 13:37 |只看該作者
原文章由 zoe98chan 於 08-1-11 13:11 發表


我係荷花見過, 都打算買. 不過最慘係無得坐, 站係都真係好唔方便, 有得坐, 我用衫庶住都可以喂.



果張野...我前晚都睇過~!
話你知呢張野勁唔抵買,千其唔好買!點解咁講呢?!因為而家我用黎'嬲'住個女食奶張被仔,d料係100%同呢張餵奶圍一樣傢!張被仔我o向花園街出口店買,都只係30蚊(好似唔使咁貴添),但荷花呢張就要138;再者,..雖然,荷花果張既cutting的確係餵奶圍,而我果張係長方型巾一張,但佢呢隻圍奶圍巾既設計有d問題,因為佢design個接合位係縛帶,唔係一d簡單扣款,我心諗,如果得我一個人出街,又要抱位個女,又要用對手縛條帶...mission impossible喎!反而我用條巾,左搭右搭都冇咁'論仲'!
§ 為左食得好又健康啲,靚太橫行廚房中… §


大宅

積分: 1274


420#
發表於 08-1-11 13:50 |只看該作者
原文章由 tsznok 於 08-1-11 13:26 發表
我老公開頭都唔鍾意傢,但佢見我冇話攪到走光益街坊,加上我好堅定地同老公講:"唔好心邪,我而家餵緊人奶不之幾咁positive!"之後就由得我囉~~~~

而家出街真係好方便傢,即時數得出要拎咩野出街 : 尿片、濕紙巾、即棄尿 ...


我老公都唔太鍾意, 不過有嘢庶住, 他就無問題.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo