
原文章由 phoebe_liu 於 08-1-10 23:06 發表
勁...邊食邊餵...
我最多都係上次同老公去食dinner
餵左d支奶比呀b..呀b仲唔夠要食
之後就坐埋左一邊餵 (用餵奶衫遮住)
都ok...
不過就聽到後面有人係度講 "下...餵人奶呀?"
咁上下0既說話la
即時我諗起你講0個句 ...
原文章由 tsznok 於 08-1-11 10:46 發表
你咁樣都俾人講呀?咁我估我既動作會仲騎呢,格格格~~~
平時要當街餵奶時係咁既...
先抱好個女,再搵張被仔'嬲'住自己個頭+身體+BB,咁就o向入面拉低領口+一邊胸圍,扶好呀女食奶後,先'捐'番自己個頭出黎,呀女就向'被仔 ...
原文章由 JD11 於 08-1-9 20:07 發表
我都係住TKO.. 我地係街坊喎~~
我最遠帶阿囡去過沙田.. 單拖推車仔..![]()
![]()
我又試過帶阿囡去campsite搵老公.. 老公去左露營...
我同老公仲帶過阿b去大排檔食飯..![]()
其實唔駛太擔心.. 做足準備就ok啦.. 最重 ...
始終唔洗拎咁多野出街... 方便好多吖嘛~~~:lol:
原文章由 zoe98chan 於 08-1-11 11:30 發表
我都帶囡囡出過幾次街, 但有 一次去尖沙嘴海港城就勁慘, 一來商場內無任何可坐嘅地方; 想去咖啡店喂, 又勁多人無位; 又剛飲完茶, 無理由又去餐廳吃架; 終於勁辛苦地找到一個傷殘廁所, 但只可換尿片, 無得坐, 又勁 ...