跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 15130

畀面勳章


401#
發表於 08-1-3 14:01 |只看該作者
師太, 你可唔可以pm比我, 我要番屋企先睇到..:cry:

原文章由 Baby承恩 於 08-1-3 10:29 發表
仲有四套迷你小電影:

1. 承恩真人示範曳人曳事..唔好俾屋企嘅小朋友睇呀

http://www.hellob.com/video/080103-07007-57093

2. 承恩食通心粉

http://www.hellob.com/video/080103-07135-42261

3. 承恩重新演繹M ...


男爵府

積分: 7640


402#
發表於 08-1-3 14:03 |只看該作者
佢應該無講大話,因為auntie係唔捨得講手提電話,佢果張係菲律賓香港電話咭,一個call要一蚊,auntie唔捨得架

原文章由 蛋蛋媽 於 08-1-3 13:50 發表
OK, 唔該哂!

今朝姐姐同我講你個仔都病, 我問佢點知, 佢話佢地用msn 溝通....唉, 又講大話啦, msn? 你估情侶咩...咁有情趣, 煲過粥就真, 你有冇叫你auntie唔可以講電話架?

...


男爵府

積分: 7640


403#
發表於 08-1-3 14:03 |只看該作者
我都知蛋蛋痾到入廠添

原文章由 蛋蛋媽 於 08-1-3 13:50 發表
OK, 唔該哂!

今朝姐姐同我講你個仔都病, 我問佢點知, 佢話佢地用msn 溝通....唉, 又講大話啦, msn? 你估情侶咩...咁有情趣, 煲過粥就真, 你有冇叫你auntie唔可以講電話架?

...


伯爵府

積分: 15130

畀面勳章


404#
發表於 08-1-3 14:05 |只看該作者
乜你唔覺得d bunbun3唔識7都傾得一大餐咩, 佢地見過好似兩三次可能熟d掛...

原文章由 水怪 於 08-1-3 13:59 發表
乜你地2個個工人好FD架?


男爵府

積分: 7640


405#
發表於 08-1-3 14:07 |只看該作者
古語有云:人生三大樂事

洞房花燭夜,金榜提名時,他鄉遇故知

原文章由 蛋蛋媽 於 08-1-3 14:05 發表
乜你唔覺得d bunbun3唔識7都傾得一大餐咩, 佢地見過好似兩三次可能熟d掛...


伯爵府

積分: 15130

畀面勳章


406#
發表於 08-1-3 14:08 |只看該作者
閘住, 錯呀, 邊樹有入廠, 仲未, 應該唔洗掛....講到咁大穫架....原來你auntie仲勁...作野

原文章由 shirleytong28 於 08-1-3 14:03 發表
我都知蛋蛋痾到入廠添


禁止訪問

積分: 14059

好媽媽勳章 畀面勳章


407#
發表於 08-1-3 14:09 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7640


408#
發表於 08-1-3 14:10 |只看該作者
佢噚日同我講咋 你知d 賓賓英文架啦,你有無去睇急症先

原文章由 蛋蛋媽 於 08-1-3 14:08 發表
閘住, 錯呀, 邊樹有入廠, 仲未, 應該唔洗掛....講到咁大穫架....原來你auntie仲勁...作野


男爵府

積分: 7640


409#
發表於 08-1-3 14:11 |只看該作者
咁都叫唔識行,師太,你....要求都好高喎

原文章由 Baby承恩 於 08-1-3 14:09 發表
其實我想問:

好似承恩依家咁可唔可以叫做識行


伯爵府

積分: 15130

畀面勳章


410#
發表於 08-1-3 14:13 |只看該作者
傻鱷媽, 梗係用屋企電話啦...你個電話有冇可以check caller display架...我屋企就冇, 但我都接過幾次電話搵姐姐, 但佢話冇比過屋企電話人lor...

原文章由 shirleytong28 於 08-1-3 14:03 發表
佢應該無講大話,因為auntie係唔捨得講手提電話,佢果張係菲律賓香港電話咭,一個call要一蚊,auntie唔捨得架


子爵府

積分: 10535


411#
發表於 08-1-3 14:14 |只看該作者
唔只D賓賓係咁,D印印都係咁,我同個工人出去,佢見到D同鄉就雞啄唔斷咁,當我無到﹗ 重傾到唔捨得落車﹗


原文章由 蛋蛋媽 於 08-1-3 14:05 發表
乜你唔覺得d bunbun3唔識7都傾得一大餐咩, 佢地見過好似兩三次可能熟d掛...


男爵府

積分: 7640


412#
發表於 08-1-3 14:15 |只看該作者
你至傻呀,我home都無裝電話,hahahahaha

原文章由 蛋蛋媽 於 08-1-3 14:13 發表
傻鱷媽, 梗係用屋企電話啦...你個電話有冇可以check caller display架...我屋企就冇, 但我都接過幾次電話搵姐姐, 但佢話冇比過屋企電話人lor...


伯爵府

積分: 15130

畀面勳章


413#
發表於 08-1-3 14:15 |只看該作者
冇呀, 不過放工急急腳look去睇算唔算急症呀?

原文章由 shirleytong28 於 08-1-3 14:10 發表
佢噚日同我講咋 你知d 賓賓英文架啦,你有無去睇急症先


禁止訪問

積分: 14059

好媽媽勳章 畀面勳章


414#
發表於 08-1-3 14:15 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 10535


415#
發表於 08-1-3 14:16 |只看該作者
算啦,承恩行得好叻,幾時開始識行架,重咩唔聽你講?

原文章由 Baby承恩 於 08-1-3 14:09 發表
其實我想問:

好似承恩依家咁可唔可以叫做識行


男爵府

積分: 7640


416#
發表於 08-1-3 14:17 |只看該作者
咁都幾急下喎 不過,auntie都好多親戚朋友係香港,佢唔過份,又攪得掂條鱷魚,我都唔會理佢架啦!

原文章由 蛋蛋媽 於 08-1-3 14:15 發表
冇呀, 不過放工急急腳look去睇算唔算急症呀?


子爵府

積分: 10535


417#
發表於 08-1-3 14:17 |只看該作者
睇師太要承恩讀國際學校,就知佢要求高啦﹗

原文章由 shirleytong28 於 08-1-3 14:11 發表
咁都叫唔識行,師太,你....要求都好高喎


伯爵府

積分: 15130

畀面勳章


418#
發表於 08-1-3 14:18 |只看該作者
咁我真係傻lor, 我冇諗過你屋企唔裝電話咁高招呢:cry: , 咁auntie或你點搵佢架....咁似水怪嘅:mrgreen:

原文章由 shirleytong28 於 08-1-3 14:15 發表
你至傻呀,我home都無裝電話,hahahahaha


禁止發言

積分: 21629

醒目開學勳章 畀面勳章


419#
發表於 08-1-3 14:18 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7640


420#
發表於 08-1-3 14:19 |只看該作者
鱷魚都會讀國際學校,佢d同學會有香港區,新界區同九龍區咁囉

原文章由 水怪 於 08-1-3 14:17 發表
睇師太要承恩讀國際學校,就知佢要求高啦﹗

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo