立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
伯爵府
積分: 15130
原文章由 Baby承恩 於 08-1-3 10:29 發表 仲有四套迷你小電影: 1. 承恩真人示範曳人曳事..唔好俾屋企嘅小朋友睇呀 http://www.hellob.com/video/080103-07007-57093 2. 承恩食通心粉 http://www.hellob.com/video/080103-07135-42261 3. 承恩重新演繹M ...
男爵府
積分: 7640
原文章由 蛋蛋媽 於 08-1-3 13:50 發表 OK, 唔該哂! 今朝姐姐同我講你個仔都病, 我問佢點知, 佢話佢地用msn 溝通....唉, 又講大話啦, msn? 你估情侶咩...咁有情趣, 煲過粥就真, 你有冇叫你auntie唔可以講電話架? ...
原文章由 水怪 於 08-1-3 13:59 發表 乜你地2個個工人好FD架?
原文章由 蛋蛋媽 於 08-1-3 14:05 發表 乜你唔覺得d bunbun3唔識7都傾得一大餐咩, 佢地見過好似兩三次可能熟d掛...
原文章由 shirleytong28 於 08-1-3 14:03 發表 我都知蛋蛋痾到入廠添
禁止訪問
積分: 14059
原文章由 蛋蛋媽 於 08-1-3 14:08 發表 閘住, 錯呀, 邊樹有入廠, 仲未, 應該唔洗掛....講到咁大穫架....原來你auntie仲勁...作野
原文章由 Baby承恩 於 08-1-3 14:09 發表 其實我想問: 好似承恩依家咁可唔可以叫做識行
原文章由 shirleytong28 於 08-1-3 14:03 發表 佢應該無講大話,因為auntie係唔捨得講手提電話,佢果張係菲律賓香港電話咭,一個call要一蚊,auntie唔捨得架
子爵府
積分: 10535
原文章由 蛋蛋媽 於 08-1-3 14:13 發表 傻鱷媽, 梗係用屋企電話啦...你個電話有冇可以check caller display架...我屋企就冇, 但我都接過幾次電話搵姐姐, 但佢話冇比過屋企電話人lor...
原文章由 shirleytong28 於 08-1-3 14:10 發表 佢噚日同我講咋 你知d 賓賓英文架啦,你有無去睇急症先
原文章由 蛋蛋媽 於 08-1-3 14:15 發表 冇呀, 不過放工急急腳look去睇算唔算急症呀?
原文章由 shirleytong28 於 08-1-3 14:11 發表 咁都叫唔識行,師太,你....要求都好高喎
原文章由 shirleytong28 於 08-1-3 14:15 發表 你至傻呀,我home都無裝電話,hahahahaha
禁止發言
積分: 21629
原文章由 水怪 於 08-1-3 14:17 發表 睇師太要承恩讀國際學校,就知佢要求高啦﹗
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy