立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 2717
yanbeebee 發表於 14-9-16 12:28 但綠d今朝都係白雪雪
男爵府
積分: 5782
02November 發表於 14-9-16 12:34 好想我地個個都bingo ah.. 不過我子宮今日痛多左.. 應該要m了
別墅
積分: 527
原帖由 ChoMan 於 14-09-16 發表 我應該係18號嫁。頭先驗咗紅d.
積分: 612
原帖由 02November 於 14-09-16 發表 大家有冇乳頭痛?我完全冇
siumojai 發表於 14-9-16 13:08 有痕,少少痛
loonloonB 發表於 14-9-16 13:08 我覺得今日紅D有深,但昨日有M come感覺,同埋今日綠D都係白雪雪今個月都無,我打算去睇人工授孕了 ...
原帖由 cyffanny 於 14-09-16 發表 我上個cycle 又有痕,又有乳頭痛,個肚又怪怪地,呢d 感覺咁大個女第一次feel 到,但都來m ...
積分: 7778
yanbeebee 發表於 14-9-16 13:25 我間中一下拮拮地
積分: 551
cyffanny 發表於 14-9-16 13:20 我上個cycle 又有痕,又有乳頭痛,個肚又怪怪地,呢d 感覺咁大個女第一次feel 到,但都來m ...
02November 發表於 14-9-16 13:39 Same here!! 上cycle以為bingo ga
積分: 3989
christy2011 發表於 14-9-2 21:33 回覆 Amoy2014 的帖子 我都是用醫療咭,不用比錢..不過上個月驗了四種血就收千幾元,因不包。
積分: 5190
積分: 6405
原帖由 菩提子 於 14-09-16 發表 請問驗血D乜架? 我都想去驗下..懷疑自己荷爾蒙有事..
babypigpig1228 發表於 14-9-11 14:11 排卵後3日36.62 排卵後4日36.78 排卵後5日36.72
紫色線 發表於 14-9-12 18:02 今日 day 28 … 體溫依然高 等多四日派彩,但乜感覺都冇 8月31 & 9月2 號 dodo
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy