想生BB

跳至

首頁

尾頁
   8


大宅

積分: 2717


401#
發表於 14-9-16 12:31 |只看該作者
yanbeebee 發表於 14-9-16 12:28
但綠d今朝都係白雪雪
大家有冇乳頭痛?我完全冇


大宅

積分: 2717


402#
發表於 14-9-16 12:34 |只看該作者
好想我地個個都bingo ah.. 不過我子宮今日痛多左.. 應該要m了


男爵府

積分: 5782


403#
發表於 14-9-16 12:53 |只看該作者
02November 發表於 14-9-16 12:34
好想我地個個都bingo ah.. 不過我子宮今日痛多左.. 應該要m了
我明天等m 到!今日红,綠都白雪雪!下月再努力!!


別墅

積分: 527


404#
發表於 14-9-16 13:08 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+02November+於+14-09-16+發表

原帖由 ChoMan 於 14-09-16 發表
我應該係18號嫁。頭先驗咗紅d.
我淺你dd,keep左成個星期,但綠d無料到。。。。





別墅

積分: 612


405#
發表於 14-9-16 13:08 |只看該作者

回覆:9 月 17日due day ! 入來傾吓計啦!

我覺得今日紅D有深,但昨日有M come感覺,同埋今日綠D都係白雪雪今個月都無,我打算去睇人工授孕了
myphoto.jpg




別墅

積分: 527


406#
發表於 14-9-16 13:08 |只看該作者

引用:Quote:yanbeebee+發表於+14-9-16+12:28+但

原帖由 02November 於 14-09-16 發表
大家有冇乳頭痛?我完全冇
有痕,少少痛




男爵府

積分: 5782


407#
發表於 14-9-16 13:20 |只看該作者
siumojai 發表於 14-9-16 13:08
有痕,少少痛
我上個cycle 又有痕,又有乳頭痛,個肚又怪怪地,呢d 感覺咁大個女第一次feel 到,但都來m


男爵府

積分: 5782


408#
發表於 14-9-16 13:21 |只看該作者
loonloonB 發表於 14-9-16 13:08
我覺得今日紅D有深,但昨日有M come感覺,同埋今日綠D都係白雪雪今個月都無,我打算去睇人工授孕了 ...
可能中呢


別墅

積分: 527


409#
發表於 14-9-16 13:21 |只看該作者

引用:Quote:siumojai+發表於+14-9-16+13:08+有痕

原帖由 cyffanny 於 14-09-16 發表
我上個cycle 又有痕,又有乳頭痛,個肚又怪怪地,呢d 感覺咁大個女第一次feel 到,但都來m ...
上個cycle我化學前痛到喊,一化學即刻無晒feel




男爵府

積分: 7778


410#
發表於 14-9-16 13:25 |只看該作者

引用:Quote:yanbeebee+發表於+14-9-16+12:28+但

原帖由 02November 於 14-09-16 發表
大家有冇乳頭痛?我完全冇
我間中一下拮拮地




大宅

積分: 2717


411#
發表於 14-9-16 13:37 |只看該作者
yanbeebee 發表於 14-9-16 13:25
我間中一下拮拮地
我都係,有時痕痕地,不過完全冇當年青春期既痛


別墅

積分: 551


412#
發表於 14-9-16 13:38 |只看該作者

回覆:9 月 17日due day ! 入來傾吓計啦!

我係新手用紅D,預計18號due date,但Day23感冒發燒,食藥到今日,尋日同今日有淺線,其實食藥會否影響紅D結果?
myphoto.jpg




大宅

積分: 2717


413#
發表於 14-9-16 13:39 |只看該作者
cyffanny 發表於 14-9-16 13:20
我上個cycle 又有痕,又有乳頭痛,個肚又怪怪地,呢d 感覺咁大個女第一次feel 到,但都來m ...
Same here!! 上cycle以為bingo ga


男爵府

積分: 5782


414#
發表於 14-9-16 14:28 |只看該作者
02November 發表於 14-9-16 13:39
Same here!! 上cycle以為bingo ga
剛剛去完vv, 見到有啡喇! 唉~都好!咁準時!cycle 5 再努力過


大宅

積分: 3989


415#
發表於 14-9-16 15:10 |只看該作者
christy2011 發表於 14-9-2 21:33
回覆 Amoy2014 的帖子

我都是用醫療咭,不用比錢..不過上個月驗了四種血就收千幾元,因不包。

請問驗血D乜架? 我都想去驗下..懷疑自己荷爾蒙有事..


男爵府

積分: 5190


416#
發表於 14-9-16 15:24 |只看該作者

引用:Quote:yanbeebee+發表於+14-9-16+12:28+但

原帖由 02November 於 14-09-16 發表
大家有冇乳頭痛?我完全冇
我無呀,我咩感覺都無。。。係個胸有啲脹。



我是一隻大草蚊


男爵府

積分: 6405

好媽媽勳章


417#
發表於 14-9-16 15:28 |只看該作者

回覆:9 月 17日due day ! 入來傾吓計啦!

我18號due day, 呢幾日胸脹,小腹吉吉下吉咗2日,但今日開始有小小腰酸,應該會來M

已經睇咗周敏姬,呢個cycle唔得就下個cycle做iui。



點評

菩提子  你似叫糊了..  發表於 14-9-16 15:55


別墅

積分: 527


418#
發表於 14-9-16 15:44 |只看該作者

引用:Quote:christy2011+發表於+14-9-2+21:33+回

原帖由 菩提子 於 14-09-16 發表
請問驗血D乜架? 我都想去驗下..懷疑自己荷爾蒙有事..
你點評我果個係紅d, 不過我剛剛已見m小姐了。。。



點評

菩提子  哦.SORRY,以為綠D.  發表於 14-9-16 15:56
菩提子  哦.SORRY,以為綠D.  發表於 14-9-16 15:56


大宅

積分: 3989


419#
發表於 14-9-16 15:48 |只看該作者
babypigpig1228 發表於 14-9-11 14:11
排卵後3日36.62
排卵後4日36.78
排卵後5日36.72
[size=15.4545450210571px]每晚用哎草浸腳, 有什麼用呀? 去邊買艾草?[size=15.4545450210571px]謝謝


大宅

積分: 3989


420#
發表於 14-9-16 15:49 |只看該作者
紫色線 發表於 14-9-12 18:02
今日 day 28 … 體溫依然高
等多四日派彩,但乜感覺都冇
8月31 & 9月2 號 dodo

唉..我同你體溫近似,無乜特別明顯高溫...擔心唔正常..

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo