自由講場

跳至

首頁

尾頁
   19


珍珠宮

積分: 34184

好媽媽勳章


401#
發表於 14-10-7 02:10 |只看該作者
ivylam82 發表於 14-10-6 23:42
就係因為班議員同官員個個都為自身利益,我先覺得班學生難得,手法再錯,佢地嘅動機都係單純。而且比起一班 ...
難得你用呢個例子, 我活左幾十年, 平時既我都係好熱心的, 就算呢度既JM係度訴苦話無乜乜學校唔收, 我見佢有難處, 我都會幫佢地的.. 入正題, 係舊年, 我比大我廿年既阿哥教訓, 佢話: (你幫人, 都要被幫既人想你幫, 先幫到人架.. 你好熱心咁話比人聽, 人地唔駛你幫, 你都係幫倒忙.. ) 我思想下佢既說話, 無錯, 我D細路好孝順我的, 成日話幫我乜幫我物, 但我唔駛佢地幫丫麻... 即係好簡單, 六七歲既孩子, 非常樂於助人(我個仔), 有個同學跌左野, 佢第一時間幫佢執返, 但個同學話我想自己執呀, 你仲乜幫我啫..佢就好唔份氣咁同我講, 我解釋比佢聽, 唔係人人都要幫助架.. 可能佢想自己黎呢.. 即係好似你咁, 綁黎綁去條鞋帶, 我好心想同你綁, 但你想自己綁.. 佢終於明白, 佢可以問人需唔需要幫忙, 但唔係夾硬咁幫人, 心係好, 但要用得正確

點評

sumyau  簡單直接D=好心做壞事   發表於 14-10-7 08:27


珍珠宮

積分: 34184

好媽媽勳章


402#
發表於 14-10-7 02:12 |只看該作者
yan_mum 發表於 14-10-7 02:00
Sindy 講得好好!
thx, 我堅信道理係邊度, 邊度就係皇道....


男爵府

積分: 6349


403#
發表於 14-10-7 02:17 |只看該作者

回覆:為人子女, 我有話跟各位家長說 (佔中事件)

成編野都好偏頗,冇用腦思考,人講乜就信乜。


伯爵府

積分: 15556


404#
發表於 14-10-7 02:32 |只看該作者
Sindy 發表於 14-10-7 02:10
難得你用呢個例子, 我活左幾十年, 平時既我都係好熱心的, 就算呢度既JM係度訴苦話無乜乜學校唔收, 我見佢有 ...
Well, may be those who participate in the campaign got codependency symptoms. Sigh.......


禁止訪問

積分: 3754


405#
發表於 14-10-7 02:37 |只看該作者

回覆:為人子女, 我有話跟各位家長說 (佔中事件)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 15999


406#
發表於 14-10-7 02:42 |只看該作者

回覆:為人子女, 我有話跟各位家長說 (佔中事件)

都係果句
好彩我無福份做你父母


伯爵府

積分: 15556


407#
發表於 14-10-7 02:56 |只看該作者
Kateff 發表於 14-10-7 02:37
剛剛睇到jm分享,唔知會唔會覺得似曾相識呢?(^_^;)當笑話睇唔好太認真,笑一笑輕鬆下都好

【當的士 ...
唔得啦,我笑到標眼水。我個仔在睡夢中問我笑乜⋯⋯
邪教的洗腦功夫真了得!

點評

大頭細B  我又笑左  發表於 14-10-7 03:51


公爵府

積分: 27128


408#
發表於 14-10-7 03:00 |只看該作者
咪 發表於 14-10-7 02:42
都係果句
好彩我無福份做你父母
x2
期待2019


大宅

積分: 3314


409#
發表於 14-10-7 03:03 |只看該作者

回覆:為人子女 的帖子

學生無論任何理由,都在進行非法行為


大宅

積分: 3314


410#
發表於 14-10-7 03:40 |只看該作者

回覆:為人子女, 我有話跟各位家長說 (佔中事件)

我只想問樓主一事,此時此刻,你覺得佔中人士做嘅一切,係合法?我只係想清楚知道這點,其他嘢吾駛同我講


大宅

積分: 3314


411#
發表於 14-10-7 03:51 |只看該作者

回覆:Sindy 的帖子

政府讓反對佔中嘅民怨升溫,用周邊嘅群眾壓力迫大學生自入困局,四両撥千斤,佢地呢d吾識政治手段嘅人,點會明呢。成日話自己有獨立思想,人地下一步玩乜都未知


大宅

積分: 3314


412#
發表於 14-10-7 04:41 |只看該作者

回覆:為人子女 的帖子

喜記事件,個女仔好似已經承認左自己屈人,佢係黃洋達果邊嘅人,叫Christine


珍珠宮

積分: 34011

2018復活節勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 親子王國15週年勳章


413#
發表於 14-10-7 04:48 |只看該作者

引用:學生無論任何理由,都在進行非法行為

原帖由 monmon108 於 14-10-07 發表
學生無論任何理由,都在進行非法行為
香港市民~擁有的權利已經唔錯㗎喇!市民義務就只得一個,就是守法!

當然可以繼續爭取更多的權利,但如果破壞咗 守法。

就成個社會~散晒㗎啦!

點評

mamaluk  守法佢哋會話人奴才   發表於 14-10-7 07:26
monmon108    發表於 14-10-7 05:00


子爵府

積分: 11317


414#
發表於 14-10-7 04:50 |只看該作者

回覆:為人子女, 我有話跟各位家長說 (佔中事件)

警察無做野咩?日日做足十幾粒中呀.!

和平和平,吾俾人返工,騎劫巴士,話人警犬,惡搞特首,咒人死都叫和平?吾好歪理當真理


公爵府

積分: 29854


415#
發表於 14-10-7 04:55 |只看該作者
本帖最後由 agee 於 14-10-7 04:56 編輯

呢度d媽媽句句鏗鏘 我學左唔少野. 想攪民主既人應該睇晒先發聲


珍珠宮

積分: 34011

2018復活節勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 親子王國15週年勳章


416#
發表於 14-10-7 05:13 |只看該作者

回覆:為人子女, 我有話跟各位家長說 (佔中事件)

成日~講 甘地

唔該~唔好淨係諗睇到個 成果。

其實~係 用 公民抗命 破壞某國的管治呀!


翡翠宮

積分: 76418

熱血勳章 好媽媽勳章 hashtag影視迷勳章


417#
發表於 14-10-7 05:59 |只看該作者

引用:剛剛睇到jm分享,唔知會唔會覺得似曾相識呢

原帖由 Kateff 於 14-10-07 發表
剛剛睇到jm分享,唔知會唔會覺得似曾相識呢?(^_^;)當笑話睇唔好太認真,笑一笑輕鬆下都好

【當的士 ...
笑死我!最衰咁好笑嘅唔可以係fb post 丫!


翡翠宮

積分: 76418

熱血勳章 好媽媽勳章 hashtag影視迷勳章


418#
發表於 14-10-7 06:01 |只看該作者

引用:警察無做野咩

原帖由 solstice 於 14-10-07 發表
警察無做野咩?日日做足十幾粒中呀.!

和平和平,吾俾人返工,騎劫巴士,話人警犬,惡搞特首,咒人死都叫和平? ...
咪係囉!仲有人(都唔知係神定人)寫 no feeding


禁止訪問

積分: 249


419#
發表於 14-10-7 07:19 |只看該作者

引用:Quote:Baby531 發表於 14-10-6 22:43 我又

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 6087


420#
發表於 14-10-7 07:24 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo