在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


琥珀宮

積分: 192715

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 有「營」勳章 2011至尊種植勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


401#
發表於 08-7-15 22:05 |只看該作者
嘩, 你層樓一定好痛啦, 我有時都貪快架, 不過唔敢啦
咁間搬屋公司收左你幾多 $呀, 可否pm ?
原文章由 jjtseung 於 08-7-15 17:08 發表

而加仲有層唐樓ㄚ! 當然仲痛緊! :;pppp:

我有汶公汶婆+超級無敵的姐姐幫手, 汶汶湊佐去汶女麻汶爺度3日3夜我地都無見過佢, 汶汶第一次離開我地獨自係出邊過夜, 竟然日日開心晚晚好訓(真係無人性)! :waha ...


琥珀宮

積分: 192715

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 有「營」勳章 2011至尊種植勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


402#
發表於 08-7-15 22:06 |只看該作者
如果佢肯飲水就一定快d好番 , 甜b就唔係好肯飲架, 要嗿
原文章由 vane@nana 於 08-7-15 22:00 發表



Thank you! 我會狂比水佢ka la


琥珀宮

積分: 192715

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 有「營」勳章 2011至尊種植勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


403#
發表於 08-7-15 22:07 |只看該作者
你就好啦, 終於安居啦 , 我仲未開始執野喎
原文章由 jjtseung 於 08-7-14 20:12 發表
我地終於都搞掂! 擺佐傢私之後先感覺到原來新屋大好多, 結構仲好, 比想像中靜d, 連老人家都話夜晚訓覺開住窗都唔覺嘈!
汶汶的小天地大佐好多好多, 佢係新居都好好訓, 下午覺訓3個鐘, 夜晚訓around ...


伯爵府

積分: 15067


404#
發表於 08-7-16 08:02 |只看該作者
原文章由 joannelai930 於 08-7-15 22:05 發表
嘩, 你層樓一定好痛啦, 我有時都貪快架, 不過唔敢啦
咁間搬屋公司收左你幾多 $呀, 可否pm ?

pm 佐啦!


大宅

積分: 3401


405#
發表於 08-7-16 15:55 |只看該作者
nana,
全家中左....咁你實係最辛苦個個. take care!


大宅

積分: 3401


406#
發表於 08-7-16 15:58 |只看該作者
汶媽,
汶汶日日開心晚晚好訓! 咁咪好lor....你地可以諗下放比62 99揍下, 你地放下假tim!!!


大宅

積分: 3842


407#
發表於 08-7-16 23:31 |只看該作者
nana,

明白你現在自己病, 又要照顧小朋友,會好 tired, 要增(唔識打)取多d 時間休息呀, hope you will get better very soon and go out to play with us la....

原文章由 vane@nana 於 08-7-15 21:59 發表



Thank you!

除左勁扭計外也ok ka......

不過全家也中招!


別墅

積分: 862


408#
發表於 08-7-16 23:36 |只看該作者
Hi, 大家好, 我係 73 年媽媽 too


大宅

積分: 3401


409#
發表於 08-7-17 14:18 |只看該作者
hihi,你好,
歡迎! 你小朋友幾大呀?

原文章由 jannyw 於 08-7-16 23:36 發表
Hi, 大家好, 我係 73 年媽媽 too


大宅

積分: 3207


410#
發表於 08-7-17 18:13 |只看該作者
汶媽, 妳要加倍小心, 莫再弄傷. 讓汶爸代勞吧!


大宅

積分: 3207


411#
發表於 08-7-17 18:15 |只看該作者
今個week冇 gathering, 等Vane好返, 下個week一齊玩吖
原文章由 vane@nana 於 08-7-15 11:57 發表
女發高燒, 今個week home gathering 我不去了......妳們開心聚吧!


大宅

積分: 3207


412#
發表於 08-7-17 18:17 |只看該作者
Hi, 妳好呀

得閒多d黎傾呀!

原文章由 jannyw 於 08-7-16 23:36 發表
Hi, 大家好, 我係 73 年媽媽 too


大宅

積分: 3207


413#
發表於 08-7-17 18:25 |只看該作者
不如我地趁小朋友8月N1/K1開學前, 約HoiYaubb去PI 玩半日呀? 因小朋友逢二、四返playgroup/ swimming class, 淨返一三五, 我地投票呀:

PI clubhouse + 天台野餐

Jul 21 (Mon) -heiyee
Jul 23 (Wed) -heiyee
Jul 25 (Fri) -heiyee
Jul 28 (Mon) -heiyee
Jul 30 (Wed) -heiyee

原文章由 HoiYauBB 於 08-7-7 23:48 發表
我在剛剛的星期日同朋友去完, 我發覺不一定5張証就只是5個人可以入 ( BB 可不用証) , 其實可以分批入, 入左後我collect 番d 証, 再次同人入,只要把証放入銀包過機, 通常都不不查.

...


大宅

積分: 3401


414#
發表於 08-7-18 15:13 |只看該作者
PI clubhouse + 天台野餐

Jul 21 (Mon) -heiyee, 逸希
Jul 23 (Wed) -heiyee, 逸希
Jul 25 (Fri) -heiyee, 逸希
Jul 28 (Mon) -heiyee
Jul 30 (Wed) -heiyee, 逸希

28號我要到醫院照超聲波會搞到好晏, 所以唔得.


伯爵府

積分: 15067


415#
發表於 08-7-19 12:34 |只看該作者
PI clubhouse ~~~ 邊度來架?

原則上我23號開始日日都得! 汶汶下個月先返playgroup!


伯爵府

積分: 15067


416#
發表於 08-7-19 12:39 |只看該作者
呢排仲未update到個blog... 雖然之前的3個星期我唔係好得閒湊汶汶, 呢輪湊返覺得佢大個女佐好多!

企係度沖花洒涼...
自己訓單人床, 不過無床欄, 都試過跌落床! 訓醒自己爬落床 >> 開門 >> 走來我地間房叫醒我地:"爸爸, 媽媽, 早晟"!
要用naughty conner來懲誡佢, 汶汶都會老老實實企係個conner位半個鐘>>受訓... say "sorry", 講"知錯", 先比離開conner...

越來越明你講道理, 去酒樓唔會好似細個時要落地周圍拱, 我地食咁耐, 佢可以坐咁耐!

雖然都有典型的terrible 2的症狀, 不過汶汶肯聽我講道理, 又肯做返出來, 有時真係好令大人驚喜!

當然蠱惑野都一"羅羅"...


伯爵府

積分: 15067


417#
發表於 08-7-19 12:42 |只看該作者
原文章由 CottonCandy 於 08-7-17 18:13 發表
汶媽, 妳要加倍小心, 莫再弄傷. 讓汶爸代勞吧!

多謝關心! 而加小心佐好多啦!


大宅

積分: 3207


418#
發表於 08-7-20 00:26 |只看該作者
PI -- check PM

原文章由 jjtseung 於 08-7-19 12:34 發表
PI clubhouse ~~~ 邊度來架?

原則上我23號開始日日都得! 汶汶下個月先返playgroup!


大宅

積分: 3207


419#
發表於 08-7-20 00:36 |只看該作者
汶汶肯企係個corner位半個鐘? 佢好乖呀!

我個囡都步入2歲曳既stage, 好多蠱惑野, 激到我跳起. 我一開始話佢, 佢即刻笑笑口講sorry, 想我收聲!

叫佢企naughty corner 2分鐘, 佢一邊企一邊做鬼臉, 又不停同妳傾偈咁...

原文章由 jjtseung 於 08-7-19 12:39 發表
呢排仲未update到個blog... 雖然之前的3個星期我唔係好得閒湊汶汶, 呢輪湊返覺得佢大個女佐好多!

企係度沖花洒涼...
自己訓單人床, 不過無床欄, 都試過跌落床! 訓醒自己爬落床 >> 開門 >> 走來我地間房叫醒 ...


大宅

積分: 3207


420#
發表於 08-7-20 00:37 |只看該作者
PI clubhouse + 天台野餐

Jul 21 (Mon) -heiyee, 逸希
Jul 23 (Wed) -heiyee, 逸希, 汶汶
Jul 25 (Fri) -heiyee, 逸希, 汶汶
Jul 30 (Wed) -heiyee, 逸希, 汶汶


原文章由 mavis_chiu 於 08-7-18 15:13 發表
PI clubhouse + 天台野餐

Jul 21 (Mon) -heiyee, 逸希
Jul 23 (Wed) -heiyee, 逸希
Jul 25 (Fri) -heiyee, 逸希
Jul 28 (Mon) -heiyee
Jul 30 (Wed) -heiyee, 逸希

28號我要到醫院照超聲波會搞到好晏, 所以唔得. ...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo