媽媽會所

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4015


401#
發表於 04-5-28 17:41 |只看該作者

Re: 2002年12月BB會 (Part 127)

k,
Hi

今日好多野做. 又開工了.
家齊、家慈囡囡係我的寶貝,兩個都是12月出世  :-)


禁止訪問

積分: 2334


402#
發表於 04-5-28 17:41 |只看該作者

Re: 2002年12月BB會 (Part 127)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 2334


403#
發表於 04-5-28 17:42 |只看該作者

Re: 2002年12月BB會 (Part 127)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3477


404#
發表於 04-5-28 17:43 |只看該作者

Re: 2002年12月BB會 (Part 127)

julia, nose:

己經係150 x 112 la...o吾得ge? :-x

哥哥: 昊謙 ~~ Jeffery 細佬: 卓謙 ~~ Jason


禁止訪問

積分: 2334


405#
發表於 04-5-28 17:44 |只看該作者

Re: 2002年12月BB會 (Part 127)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 2334


406#
發表於 04-5-28 17:45 |只看該作者

Re: 2002年12月BB會 (Part 127)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3477


407#
發表於 04-5-28 17:46 |只看該作者

Re: 2002年12月BB會 (Part 127)

windy:
小b sleep sleep....

我都想jeffery 和 你的chun chun 做同學仔...
哥哥: 昊謙 ~~ Jeffery 細佬: 卓謙 ~~ Jason


男爵府

積分: 8348


408#
發表於 04-5-28 17:46 |只看該作者

Re: 2002年12月BB會 (Part 127)

windy :
花園街近太子個part, 側邊果d出口店, 有間叫駿廣時裝, 成日有d $10既baby gap, gymboree既t-shirt, 不過要摷架, 有心機就會摷到好野

joann :
你不如試下改一改個file名啦

julia :
做咩呀 ? 好多野做呀 ?
大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


公爵府

積分: 25972

版主


409#
發表於 04-5-28 17:49 |只看該作者

Re: 2002年12月BB會 (Part 127)



你聽日唔去維園?


男爵府

積分: 8348


410#
發表於 04-5-28 17:52 |只看該作者

Re: 2002年12月BB會 (Part 127)

julia :
唔去呀, 聽日要上playgroup
大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


公爵府

積分: 25972

版主


411#
發表於 04-5-28 17:53 |只看該作者

Re: 2002年12月BB會 (Part 127)



放咗學去囉,我都係咁之嘛!


大宅

積分: 3477


412#
發表於 04-5-28 17:55 |只看該作者

Re: 2002年12月BB會 (Part 127)

julia, nose,

ai....o吾試la....我電腦白chi....等julia 第日教我算把la... :-P
哥哥: 昊謙 ~~ Jeffery 細佬: 卓謙 ~~ Jason


公爵府

積分: 25972

版主


413#
發表於 04-5-28 17:57 |只看該作者

Re: 2002年12月BB會 (Part 127)

電腦白chi
你 e-mail 俾我,定星期一同你攪?


男爵府

積分: 8348


414#
發表於 04-5-28 17:58 |只看該作者

Re: 2002年12月BB會 (Part 127)

JULIA :
放學4:00幾啦, 黎到你地都散band啦


我都閃啦, bye
大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


大宅

積分: 3477


415#
發表於 04-5-28 17:59 |只看該作者

Re: 2002年12月BB會 (Part 127)

julia:

星期一la...你即場教我lor, o甘都o吾識就抵俾你打... :-( :-P

nose:

88!
哥哥: 昊謙 ~~ Jeffery 細佬: 卓謙 ~~ Jason


男爵府

積分: 8506

熱血勳章


416#
發表於 04-5-28 21:49 |只看該作者

Re: 2002年12月BB會 (Part 127)

Julia:

恩彤孖辮look好q呀

Helen:

你講個部琴我好早已經俾taffy玩啦,佢成日整我開到好大聲,煩死人!不過每次經過琴行佢都會走去彈下

k:

jj個光頭look好man呀


男爵府

積分: 8674


417#
發表於 04-5-29 00:08 |只看該作者

Re: 2002年12月BB會 (Part 127)

Hello!!!

放左一日假...好正呀!! (hehe 做左個負look )

GM: 你個下回分解...等到我好心急tim!

monica:家齊大大冇事...安樂晒

5: 記得影多d 你同俊俊靚相比我睇喎....
611 帶你張120lbs 相我地睇啦

carol: 原來恩恩唔舒服...唔好食咁多凍野..小心小心
焯峰!!


子爵府

積分: 13685


418#
發表於 04-5-29 00:14 |只看該作者

Re: 2002年12月BB會 (Part 127)

winwin :

so happy to see u online ah. so nice can have a day off
違規內容已被管理員刪除


子爵府

積分: 13685


419#
發表於 04-5-29 00:24 |只看該作者

Re: 2002年12月BB會 (Part 127)

jovian : ;thanks! heeeee

good nite all. better to sleep earlier for preparing tmr .
違規內容已被管理員刪除


男爵府

積分: 5208


420#
發表於 04-5-29 00:50 |只看該作者

Re: 2002年12月BB會 (Part 127)

JuliaCheng 寫道:


你聽日唔去維園?


[size=large]落雨喎!點算呀!:-(


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo