立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
公爵府
積分: 25515
原文章由 lsyc 於 08-8-6 11:33 發表 睇到54咋! 我昨晚好有精神睇, 若不是諗住要返工, 我係會一直睇落去添... 睇到現在, 又多了個元嬪, 好鬼討厭佢! 由洪承旨肯接受佢姐姐入宮, 我就好擔心呢兩位以后的角式會有乜轉變, 唉... 要等世孫和松淵的元孫真 ...
伯爵府
積分: 18633
原文章由 monmonpupu 於 08-8-6 11:29 發表 你地唔覺得擺酒好煩架咩??
原文章由 cky05 於 08-8-6 11:14 發表 今日約會我諗要取消喇
原文章由 monmonpupu 於 08-8-6 10:04 發表 8號波, 個個都未起身
原文章由 starry^.^ 於 08-8-6 11:54 發表 no...no...no...係去咗飲茶
原文章由 cky05 於 08-8-6 12:03 發表 你就好啦去飲茶, 我今朝淨係飲咗包鮮奶咋
原文章由 starry^.^ 於 08-8-6 12:11 發表 你都可以出去飲, 今朝都唔係好大風, 不過...而家望出去大風咗. 我帶住個細路都無問題, 你都無問題既
珍珠宮
積分: 34708
原文章由 lsyc 於 08-8-6 11:36 發表 係好煩, 所以當年我係冇攪呢d野!!!
原文章由 cky05 於 08-8-6 11:44 發表 唔煩喎......擺酒其實冇咩做, 揾酒樓租衫派貼做完
原文章由 starry^.^ 於 08-8-6 11:51 發表 唔煩.....都唔洗我攪, 淨係去睇衫/試衫/租衫 之麻
原文章由 cky05 於 08-8-6 12:28 發表 依家大風大雨邊度都唔駛去
子爵府
積分: 11240
原文章由 edentiffany 於 08-8-6 12:52 發表 早晨.... 應該係午安 現在準備出去飲茶
原文章由 monmonpupu 於 08-8-6 12:57 發表 我都想去飲茶
積分: 15983
原文章由 edentiffany 於 08-8-6 12:59 發表 去啦 妳咁近呀
原文章由 edentiffany 於 08-8-6 12:52 發表 現在準備出去飲茶
男爵府
積分: 9917
原文章由 monmonpupu 於 08-8-6 12:36 發表 好日子酒樓爆滿, 整請帖要去搵, 仲有揀晚裝, 裙褂都算喇...最難頂係擺酒當晚行嚟行去, 笑都笑到梗晒...我只係陪人做足呢D程序已經mouth: 其實簡簡單單旅行結婚咪幾好, 最多請好朋友普通食飯傾下計不知幾開心... ...
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy