影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   1


琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


401#
發表於 17-7-3 09:58 |只看該作者
hahating1984 發表於 17-7-3 09:35
我…睇晒六集喇…哩套綜藝幾好睇, 你既推介唔錯

JACKSON個集笑死我....好賤呀, 叫人係M記食K爺爺:ex ...

都話好睇

Jackson好多鬼主意 買鐵板入麥記 仲要去兩次又一城

而家仲係最好感老豆?


男爵府

積分: 9275


402#
發表於 17-7-3 10:14 |只看該作者
cocok 發表於 17-7-3 09:58
勁 都話好睇

Jackson好多鬼主意 買鐵板入麥記 仲要去兩 ...
好睇呀!!! 老豆好鬼慘呀…最終真係無得外出, 好殘忍呀
佢話合埋眼都識畫對面層樓

佢地又攪笑既, 做乜鬼要買D咁張揚既野食入老麥

最有好感老豆同玟赫…亨源真係靚仔…但係太過孱弱

你個虎虎笑死我…不過我睇佢話笨豬跳我都想喊....好恐怖呀


琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


403#
發表於 17-7-3 10:47 |只看該作者
hahating1984 發表於 17-7-3 10:14
好睇呀!!! 老豆好鬼慘呀…最終真係無得外出, 好殘忍呀
佢話合埋眼都識畫對面層樓

老豆好慘,全日悶到傻

民赫向路人say hi,冇人識佢 白痴仔咁

亨源第一集摔跤俾老豆成個吊起好弱雞 佢真係太瘦喇

虎虎笨豬跳又叫阿媽又要人幫佢抺眼淚,成個bb咁好可愛 最好笑係自己跳唔到等人推佢落去不過畏高既人笨豬跳真係唔講得笑 好叻仔架喇 我諗佢而家提起澳門都腳軟


男爵府

積分: 9275


404#
發表於 17-7-3 11:30 |只看該作者
cocok 發表於 17-7-3 10:47
老豆好慘,全日悶到傻

民赫向路人say hi,冇人識佢 白痴仔咁
好鬼慘呀....連做GYM都唔可以俾佢去
民赫多野講...所以我會有D好感....I.M.太過COOL…唔係我杯茶...佢個樣有D似BI

亨源真係太弱雞,大風D都吹得走

虎虎上去前仲係威係勢我都覺得好腳軟....老豆真男人...好MAN


琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


405#
發表於 17-7-3 13:21 |只看該作者
hahating1984 發表於 17-7-3 11:30
好鬼慘呀....連做GYM都唔可以俾佢去
民赫多野講...所以我會有D好感....I.M.太過COOL…唔係我杯 ...

民赫多野講到有d煩 最好笑out左老豆同民赫後亨源在車上話out左最嘈同最靜,而家balance

Ccd又係話IM似BI 但睇相唔似喎 IM果種靜唔係真係唔講野,老豆咪仲悶!IM好可愛架

虎虎真係好鬼好笑 黑歷史 老豆又真係做咩都型





琥珀宮

積分: 190258

畀面勳章 親子王國15週年勳章


406#
發表於 17-7-3 13:46 |只看該作者
cocok 發表於 17-7-1 23:29
本帖最後由 cocok 於 17-7-1 23:43 編輯

我睇呢個version係今日突發事故唱唱下冇左音樂冇左咪,但芒寶 ...

佢地真係好專業喎,唱左冇幾耐就冇曬音樂,但都繼續跳落去老豆我冇諗過係因為唔夠位,我以為佢線親最後一下昌均又係冇做嘅,唔通整親條腰?


琥珀宮

積分: 190258

畀面勳章 親子王國15週年勳章


407#
發表於 17-7-3 13:47 |只看該作者
cocok 發表於 17-7-1 23:39
今日走3場攰c 呢場睇直播 汪汪破左音 唔緊要啦!證明真唱 但真係幾 ...

汪汪破音係咪好輕微咋,其實我唔係好覺


琥珀宮

積分: 190258

畀面勳章 親子王國15週年勳章


408#
發表於 17-7-3 13:48 |只看該作者
cocok 發表於 17-7-1 23:45
基賢d怕醜可愛真係好charm,佢呢排升左做我副命

大愛呢兩隻

有冇見過呢3張?我覺得幾靚仔
myimage.jpg
myimage.jpg
myimage.jpg


琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


409#
發表於 17-7-3 13:53 |只看該作者
ccdccl 發表於 17-7-3 13:46
佢地真係好專業喎,唱左冇幾耐就冇曬音樂,但都繼續跳落去老豆我冇諗過係因為唔夠位,我以為佢線親: ...

都幾似線親,但應該係唔夠位反彈返上去

昌均stage好似冇事,可能都係唔夠位,索性skip


琥珀宮

積分: 190258

畀面勳章 親子王國15週年勳章


410#
發表於 17-7-3 13:54 |只看該作者
cocok 發表於 17-7-3 13:21
民赫多野講到有d煩 最好笑out左老豆同民赫後亨源在車上話out左最嘈同最靜,而家ba ...

我初頭都唔覺昌均同BI似架,而家越睇越似,一個係乖仔版,一個係壞男人版


琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


411#
發表於 17-7-3 13:54 |只看該作者
ccdccl 發表於 17-7-3 13:47
汪汪破音係咪好輕微咋,其實我唔係好覺

都幾明顯 笑左 你再聽下,第一段


琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


412#
發表於 17-7-3 13:54 |只看該作者
ccdccl 發表於 17-7-3 13:48
有冇見過呢3張?我覺得幾靚仔

第一同第三張kill me


琥珀宮

積分: 190258

畀面勳章 親子王國15週年勳章


413#
發表於 17-7-3 13:55 |只看該作者
cocok 發表於 17-7-3 13:53
都幾似線親,但應該係唔夠位反彈返上去

昌均stage好似冇事,可能都係唔夠位,索性skip:j ...

咁昌均用一個字形容佢,就係<懶>啦


寶石宮

積分: 471936

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


414#
發表於 17-7-3 13:56 |只看該作者
ccdccl 發表於 17-7-3 13:48
有冇見過呢3張?我覺得幾靚仔
側面幾好


琥珀宮

積分: 190258

畀面勳章 親子王國15週年勳章


415#
發表於 17-7-3 13:56 |只看該作者
cocok 發表於 17-7-3 13:54
都幾明顯 笑左 你再聽下,第一段

有冇密碼?


琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


416#
發表於 17-7-3 13:56 |只看該作者
ccdccl 發表於 17-7-3 13:54
我初頭都唔覺昌均同BI似架,而家越睇越似,一個係乖仔版,一個係壞男人版
...

我愛乖仔版 佢真係才氣同傻氣一樣迫人 好愛佢既反差萌
myimage.jpg
myimage.jpg
myimage.jpg
myimage.jpg
myimage.jpg


琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


417#
發表於 17-7-3 13:57 |只看該作者
ccdccl 發表於 17-7-3 13:48
有冇見過呢3張?我覺得幾靚仔

唔係又要同情敵爭呀?


琥珀宮

積分: 190258

畀面勳章 親子王國15週年勳章


418#
發表於 17-7-3 13:58 |只看該作者
htts 發表於 17-7-3 13:56
側面幾好

佢側面係靚仔架,正面就覺得佢虛偽樣


琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


419#
發表於 17-7-3 14:00 |只看該作者

回覆樓主

昨日湖水藍打歌服既stage,唔知點解唔完整 cut左開頭老豆同虎虎

https://youtu.be/lVHwTooF5XU


琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


420#
發表於 17-7-3 14:02 |只看該作者
ccdccl 發表於 17-7-3 13:58
佢側面係靚仔架,正面就覺得佢虛偽樣

唔虛偽,你睇過黑佢既野所以睇佢唔順眼

果d可能anti飯亂作,冇證據,你唔好信!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo