立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
侯爵府
積分: 20207
男爵府
積分: 7868
vivibabyvivi 發表於 19-5-10 18:58 係呀我見識真係好少,多謝你提點我呀
瑪瑙宮
積分: 149610
大宅
積分: 2734
Nico_Robin 發表於 19-5-9 11:41 三萬蚊普通文員真係有. 仲可以準時收工. 如果10几20年前中五畢業入政府或公營機構做, 依家有三萬一個月唔 ...
積分: 4908
Aley1204 發表於 19-5-9 19:06 其實我想講做C-Level 果d人的月薪普遍都有10萬或以上,唔係咩咁奇怪的事
積分: 23914
積分: 4426
小小bb 發表於 19-5-10 07:58 在網上看到這些。月入10萬元以上的有4%。但這些是2013年的資料。唔知依幾年變成點。
公爵府
積分: 27112
blinknogood 發表於 19-5-10 19:29 根據以上資料 ,月入十萬以上的, 唔係0.73%咩?
珍珠宮
積分: 32683
Fishqqma 發表於 19-5-9 08:34 繼普通文員三萬蚊一個月薪金, BK又升level, 十萬一個月唔夠使或者掹掹緊, 要慳住慳住使
伯爵府
積分: 16504
vivibabyvivi 發表於 19-5-10 09:35 我都識好多人搵好多錢包括好親既親戚同朋友,不過我唔會同人講我識好多呢啲人香港好多人搵十萬以上,因為 ...
超級特務 發表於 19-5-10 09:17 唔使養4大長老 冇特別需求,夠。 但對我會好冇安全感,我睇錢睇得好重要
小小bb 發表於 19-5-10 19:31 0.8%嗰啲係超級超級有錢人。
blinknogood 發表於 19-5-10 19:52 真的唔好意思, 再想問一下: 51,500 / 7,000,000 不是0.73%嗎?
珊瑚宮
積分: 113092
木土土 發表於 19-5-10 09:18 本帖最後由 木土土 於 19-5-10 09:21 編輯 香港地貧富懸殊係人都知。
selinwong 發表於 19-5-10 19:55 你睇121樓,有JM提供
blinknogood 發表於 19-5-10 20:02 121樓 是以家庭收入為單位,這位JM提供的2013 年文章應該是以個人入息為單位 , 難道我理解錯了 :question ...
翡翠宮
積分: 81391
lovelyjimjim 發表於 19-5-10 18:41 本帖最後由 lovelyjimjim 於 19-5-10 19:12 編輯 咪係囉,樓主口口聲聲叫人唔好咁認真,其實佢自己先係 ...
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy