自由講場

跳至

首頁

尾頁
   25


侯爵府

積分: 20207

2024年龍年勳章 我的育兒心得勳章 有「營」勳章 叻叻勳章


401#
發表於 19-5-10 19:04 |只看該作者
30萬?咩紙呀!?唔陪佢哋癲啦!


男爵府

積分: 7868


402#
發表於 19-5-10 19:11 |只看該作者
vivibabyvivi 發表於 19-5-10 18:58
係呀我見識真係好少,多謝你提點我呀

咁又唔使多謝,你同樓主依類型既人留少幾個言已經好好架喇


瑪瑙宮

積分: 149610

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章


403#
發表於 19-5-10 19:13 |只看該作者
vivibabyvivi 發表於 19-5-10 18:58
係呀我見識真係好少,多謝你提點我呀

唔好理呢啲人, 人哋輕輕鬆鬆講下笑, 佢哋就入嚟玩認真。


大宅

積分: 2734


404#
發表於 19-5-10 19:18 |只看該作者
Nico_Robin 發表於 19-5-9 11:41
三萬蚊普通文員真係有. 仲可以準時收工.
如果10几20年前中五畢業入政府或公營機構做, 依家有三萬一個月唔 ...

呢度d人不信


大宅

積分: 4908


405#
發表於 19-5-10 19:19 |只看該作者
Aley1204 發表於 19-5-9 19:06
其實我想講做C-Level 果d人的月薪普遍都有10萬或以上,唔係咩咁奇怪的事

請問什麼是C-Level?


侯爵府

積分: 23914


406#
發表於 19-5-10 19:22 |只看該作者


大宅

積分: 4426


407#
發表於 19-5-10 19:26 |只看該作者
本帖最後由 selinwong 於 20-5-14 12:53 編輯

-


大宅

積分: 4908


408#
發表於 19-5-10 19:29 |只看該作者
小小bb 發表於 19-5-10 07:58
在網上看到這些。月入10萬元以上的有4%。但這些是2013年的資料。唔知依幾年變成點。

根據以上資料 ,月入十萬以上的, 唔係0.73%咩?


大宅

積分: 4426


409#
發表於 19-5-10 19:31 |只看該作者
本帖最後由 selinwong 於 20-5-14 12:53 編輯

-


公爵府

積分: 27112

2024年龍年勳章 畀面勳章


410#
發表於 19-5-10 19:31 |只看該作者
blinknogood 發表於 19-5-10 19:29
根據以上資料 ,月入十萬以上的, 唔係0.73%咩?

0.8%嗰啲係超級超級有錢人。


珍珠宮

積分: 32683


411#
發表於 19-5-10 19:34 |只看該作者
Fishqqma 發表於 19-5-9 08:34
繼普通文員三萬蚊一個月薪金,
BK又升level,
十萬一個月唔夠使或者掹掹緊, 要慳住慳住使

聽下算啦信一成都太認真


大宅

積分: 4426


412#
發表於 19-5-10 19:36 |只看該作者
本帖最後由 selinwong 於 19-5-10 19:53 編輯
blinknogood 發表於 19-5-10 19:29
根據以上資料 ,月入十萬以上的, 唔係0.73%咩?

2016年資料, 好似根據2015年薪金, 月入8萬9.9%, 月入10萬6.4% 原來加埋有16.3%咁多, 吾知2019年升左幾多%

2013年月入10萬是4%, 3年升2.4%





伯爵府

積分: 16504


413#
發表於 19-5-10 19:49 |只看該作者
vivibabyvivi 發表於 19-5-10 09:35
我都識好多人搵好多錢包括好親既親戚同朋友,不過我唔會同人講我識好多呢啲人香港好多人搵十萬以上,因為 ...

本帖最後由 SabrinaR 於 19-5-10 19:50 編輯

D親戚問我搵幾錢我會吹細D
千奇唔好問我借錢呀!


伯爵府

積分: 16504


414#
發表於 19-5-10 19:51 |只看該作者
超級特務 發表於 19-5-10 09:17
唔使養4大長老
冇特別需求,夠。
但對我會好冇安全感,我睇錢睇得好重要

係,仲要準備退休生活。


大宅

積分: 4908


415#
發表於 19-5-10 19:52 |只看該作者
小小bb 發表於 19-5-10 19:31
0.8%嗰啲係超級超級有錢人。

真的唔好意思, 再想問一下:

51,500 / 7,000,000 不是0.73%嗎?

對不起, 我是做數據分析的工作,所以對數字比較敏感, 可能我年紀大 , 懷疑自己的理解能力開始有問題 , 想確認一下而已。
1557489159797.JPEG


大宅

積分: 4426


416#
發表於 19-5-10 19:55 |只看該作者
blinknogood 發表於 19-5-10 19:52
真的唔好意思, 再想問一下:

51,500 / 7,000,000 不是0.73%嗎?

你睇121樓,有JM提供



珊瑚宮

積分: 113092

牛年勳章 HiPP勳章(1) 2018母親節勳章


417#
發表於 19-5-10 20:01 |只看該作者
木土土 發表於 19-5-10 09:18
本帖最後由 木土土 於 19-5-10 09:21 編輯

香港地貧富懸殊係人都知。

同意


大宅

積分: 4908


418#
發表於 19-5-10 20:02 |只看該作者
selinwong 發表於 19-5-10 19:55
你睇121樓,有JM提供

121樓 是以家庭收入為單位,這位JM提供的2013 年文章應該是以個人入息為單位 , 難道我理解錯了


大宅

積分: 4426


419#
發表於 19-5-10 20:03 |只看該作者
blinknogood 發表於 19-5-10 20:02
121樓 是以家庭收入為單位,這位JM提供的2013 年文章應該是以個人入息為單位 , 難道我理解錯了 :question ...


121是家庭收入,叧一個吾知



翡翠宮

積分: 81391

2018復活節勳章 開心吸收勳章 親子王國15週年勳章


420#
發表於 19-5-10 20:06 |只看該作者
lovelyjimjim 發表於 19-5-10 18:41
本帖最後由 lovelyjimjim 於 19-5-10 19:12 編輯

咪係囉,樓主口口聲聲叫人唔好咁認真,其實佢自己先係 ...
咁我同你睇法一樣。搵10萬月薪的確係難既,講真我冇、我先生都冇,可見將來都永遠冇。

但的確識人係有,朋友圈子仲要同rank都差不多9-10萬,係咪自己唔知,就一定冇呢?自己唔知啫,少有啫,點解要笑人?


大家太得閒了,所以要取笑下人,生活才冇咁悶,其實個個方向一開始就錯晒。個回應只係話希望有30萬。。。冇話自己有呀。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo