想生BB

跳至

首頁

尾頁
   7


大宅

積分: 4069

畀面勳章


401#
發表於 11-3-14 14:26 |只看該作者
sa80,
唔記得講吓做後感添...

我做完無咩唔舒服, 只覺個肚有d脹同痛, 今日就有d脹但巳唔多痛

原帖由 sa80 於 11-3-14 13:56 發表
周美仙囉~ 我知好多jm話佢唔好, 但開左個頭而我又有朋友係佢到bingo, 所以唔想轉.

我要打兩枝安胎針+塞藥到28號. 同埋, 今晚開始我想薑水浸腳, 但唔知點浸....

咁你係邊到做架? 有無咩唔舒服呀? 因為我放完丁丁之 ...


大宅

積分: 4981


402#
發表於 11-3-14 14:27 |只看該作者
你係唔係係沙田做呀? 因為我見TST好似星期日唔開.

我自己本身手腳都涷, 所以覺得有浸薑水既必要囉. 琴晚C6仲燉埋花膠, 分兩日食, 希望內膜好D啦~

原帖由 bobolily 於 11-3-14 14:22 發表
我喺仁安度做, 其實我好想知点解我吾洗塞药, 不過尋日做完後董医生話今次要打一支針, 我又吾記得問洗吾洗塞药囉, 請問有冇其他BK JM 知点解只打一支針就ok??

我有個friend在周美仙ivf bingo左, 生左個仔仔呢, 你都a ...


大宅

積分: 4069

畀面勳章


403#
發表於 11-3-14 14:37 |只看該作者
yes yes, 因要夾医生時間, 兩次也在沙田做o家. 我都係寒底, 所以成日飲中葯湯保身, 我尋日做完都飲左花膠湯, 不過星期六我照時內膜是12mm, 医生話ok因8mm是合格。我都打算呢幾日隔日飲花膠, 希望有用
係呢, 你幾歲? 我巳35, 高齡,try左差不多2年, 但我會繼續努力

原帖由 sa80 於 11-3-14 14:27 發表
你係唔係係沙田做呀? 因為我見TST好似星期日唔開.

我自己本身手腳都涷, 所以覺得有浸薑水既必要囉. 琴晚C6仲燉埋花膠, 分兩日食, 希望內膜好D啦~


大宅

積分: 4981


404#
發表於 11-3-14 14:41 |只看該作者
咁你有無發覺去大大無以前咁順暢呀? 我梗係覺得自己想便便, 但去唔出咁呀....

原帖由 bobolily 於 11-3-14 14:26 發表
sa80,
唔記得講吓做後感添...

我做完無咩唔舒服, 只覺個肚有d脹同痛, 今日就有d脹但巳唔多痛


大宅

積分: 4981


405#
發表於 11-3-14 14:47 |只看該作者
但隔日飲都好貴下... 我琴日加埋蟲草花燉, 佢都係滋陰架, 我之前睇電視有個中醫話蟲草花同蟲草好接近, 只係比蟲草少一種物質.

我今年31啦, 試左一年都無起色, 之後去驗血, 發現係多囊囉. 我C6就39, 星期六佢個report都ok, 係形態方面唔合格囉... 唔知有無得搞呢?

原帖由 bobolily 於 11-3-14 14:37 發表
yes yes, 因要夾医生時間, 兩次也在沙田做o家. 我都係寒底, 所以成日飲中葯湯保身, 我尋日做完都飲左花膠湯, 不過星期六我照時內膜是12mm, 医生話ok因8mm是合格。我都打算呢幾日隔日飲花膠, 希望有用
係呢, 你幾歲? ...


民房

積分: 30


406#
發表於 11-3-14 15:05 |只看該作者
各位JM, 大家好.

我上星期啱啱做完第一次IUI, 睇完大家嘅留言之後, 發覺自己原來好多嘢都冇留意到.....我自己又冇問醫生, 真係懵!!

我26/2 DAY 1, DAY 3見醫生後打咗8日針(2x225iu + 6x150iu), 只有一粒蛋夠大, 醫生話都可以試下, 所以喺7/3打咗破卵針, 9/3放精. 塞15日藥...雖然中嘅機會係微乎其微.....:cry:

我想問下而家等緊嘅時候, 有d咩要留意? 仲有冇要食d咩架...我見到有d jm要打安胎針, 係咪一定要打架, 但醫生冇叫打喎....

唔好意思, 太多問題要向各位請教....


大宅

積分: 4981


407#
發表於 11-3-14 15:08 |只看該作者
原帖由 pochacco102 於 11-3-14 15:05 發表
各位JM, 大家好.

我上星期啱啱做完第一次IUI, 睇完大家嘅留言之後, 發覺自己原來好多嘢都冇留意到.....我自己又冇問醫生, 真係懵!!

我26/2 DAY 1, DAY 3見醫生後打咗8日針(2x225iu + 6x150iu), 只有一粒蛋夠大, 醫 ...


大宅

積分: 4981


408#
發表於 11-3-14 15:11 |只看該作者
pochacco102,

我都係上星期六第一次做, 我都無咩特別野搞, 只係食花膠同埋想薑水浸腳. 依兩個星期都放鬆心情啦~ 我都無抱咩希望!

打安胎針就真係問下醫生, 因為我要打兩枝, 一枝聽日打, 一枝星期六打.


民房

積分: 30


409#
發表於 11-3-14 15:24 |只看該作者
sa80,

謝謝你回覆呀, 我都要煲花膠飲下先得.
咁你有冇食葉酸? 係咪要開始食架喇....?


大宅

積分: 4981


410#
發表於 11-3-14 15:31 |只看該作者
pochacco102,

唔使客氣, 依到d jm好好, 大家share下, 唔好傻下傻下~

要食架! 要係有BB前幾個月開始食架~ 不過, 我都係前幾日先開始食.


大宅

積分: 4069

畀面勳章


411#
發表於 11-3-14 15:36 |只看該作者
蟲草花是否好貴? 其實隔日飲花膠都唔係好貴, 我用電子紫沙盅一次燉4小盅分4日飲, 每盅只放4片約4x3 cm大, 已發好的花膠, 所以都ok o家.. 我有時飲甜有時飲咸, 有時日日飲...多点变化冇咁悶。 甜的用冰糖加羗, 咸的蓮子百合瘦肉乾瑤柱加, 哈哈, 是我開的中医教的, 因她說我脾虛, 這個咸湯可用來當早歺食
我C6上次的丁丁report很好o家, 但今次morphology也不合格, 我估因佢呢個月大感冒, 食左好多消炎葯都唔斷尾, 整弱左身体, 所以尋日佢自己見report都知衰, 叫我燉湯預理佢。 另我平時有吓北芪黨參廋肉湯比佢飲, 中医教o家, 我同佢都覺得d湯幫到佢d丁丁, 你比c6試吓啦


原帖由 sa80 於 11-3-14 14:47 發表
但隔日飲都好貴下... 我琴日加埋蟲草花燉, 佢都係滋陰架, 我之前睇電視有個中醫話蟲草花同蟲草好接近, 只係比蟲草少一種物質.

我今年31啦, 試左一年都無起色, 之後去驗血, 發現係多囊囉. 我C6就39, 星期六佢個repor ...


大宅

積分: 4069

畀面勳章


412#
發表於 11-3-14 15:43 |只看該作者
sa80,
咁又冇呀, 我都仲係一日去一次大大呢
你試吓湯加d北芪啦, 補氣o家, 可能做iui打左幾支針, 中医就會話唔夠氣, 所以去大大無以前咁順暢囉

原帖由 sa80 於 11-3-14 14:41 發表
咁你有無發覺去大大無以前咁順暢呀? 我梗係覺得自己想便便, 但去唔出咁呀....


大宅

積分: 4069

畀面勳章


413#
發表於 11-3-14 15:47 |只看該作者
pochacco102,
我都唔明点解我要打1支針, 但又不用塞药呢..
我上一次做就不用打針, 只塞药, 我估我地個個唔同係因應医生看我地情况决定:)


原帖由 pochacco102 於 11-3-14 15:05 發表
各位JM, 大家好.

我上星期啱啱做完第一次IUI, 睇完大家嘅留言之後, 發覺自己原來好多嘢都冇留意到.....我自己又冇問醫生, 真係懵!!

我26/2 DAY 1, DAY 3見醫生後打咗8日針(2x225iu + 6x150iu), 只有一粒蛋夠大, 醫 ...


大宅

積分: 4981


414#
發表於 11-3-14 16:09 |只看該作者
唔係好貴, 係kowloon city買, $50/兩.

我燉o個隻係肥大d, 大概有10cm x 10cm(燉好後). 你好叻呀... 識燉/煲咁多湯, 我只係識叫c6整. 北奇+黨蔘我都有煲過.

我有睇過中醫都係話我血氣唔好, 腎虛囉~

原帖由 bobolily 於 11-3-14 15:36 發表
蟲草花是否好貴? 其實隔日飲花膠都唔係好貴, 我用電子紫沙盅一次燉4小盅分4日飲, 每盅只放4片約4x3 cm大, 已發好的花膠, 所以都ok o家.. 我有時飲甜有時飲咸, 有時日日飲...多点变化冇咁悶。 甜的用冰糖加羗, 咸的蓮 ...


大宅

積分: 4981


415#
發表於 11-3-14 16:14 |只看該作者

回覆 412# bobolily 的文章

bobolily,

好似又係, 好似無力迫佢地出黎咁. 我都諗住一個星期花膠, 一個星期北奇~

呀... 前幾日見都唐X麒有隻"媽寶酵精", 係岩孕婦飲, 我想試下~


民房

積分: 30


416#
發表於 11-3-14 16:21 |只看該作者
bobolily,

我第一次做, 冇咩經驗, 所以唔知有D咩要問醫生. 我仲照到有粒12MM大嘅瘜肉子宮, 醫生話會影響著床...如果今次唔成功就要割咗先可以再START. 所以呢次都係唔得架喇.



原帖由 bobolily 於 11-3-14 15:47 發表
pochacco102,
我都唔明点解我要打1支針, 但又不用塞药呢..
我上一次做就不用打針, 只塞药, 我估我地個個唔同係因應医生看我地情况决定:)


大宅

積分: 4981


417#
發表於 11-3-14 17:00 |只看該作者
pochacco102

多口一句, 如果要開刀做手術, 搵多一個醫生問意見.

原帖由 pochacco102 於 11-3-14 16:21 發表
bobolily,

我第一次做, 冇咩經驗, 所以唔知有D咩要問醫生. 我仲照到有粒12MM大嘅瘜肉子宮, 醫生話會影響著床...如果今次唔成功就要割咗先可以再START. 所以呢次都係唔得架喇.



...


大宅

積分: 4069

畀面勳章


418#
發表於 11-3-14 17:51 |只看該作者
哈哈, 我都係試吓o家咋.. 我d花膠是先要羗葱水發左先, 發完其實每隻都有10x20幾cm大o家, 不過我用scissors剪細佢, 再用保鮮袋分開細細袋, 每袋16小片, 每次想燉咪用一包囉, 你都可以試吓, 勁方便。你仲好啦, C6煲比你飲, sweet sweet 呀!
嘻, 咁橋, 我又脾虛又腎虛, 而家唯有幔幔補啦!


原帖由 sa80 於 11-3-14 16:09 發表
唔係好貴, 係kowloon city買, $50/兩.

我燉o個隻係肥大d, 大概有10cm x 10cm(燉好後). 你好叻呀... 識燉/煲咁多湯, 我只係識叫c6整. 北奇+黨蔘我都有煲過.

我有睇過中醫都係話我血氣唔好, 腎虛囉~

...


大宅

積分: 4069

畀面勳章


419#
發表於 11-3-14 17:57 |只看該作者
pochacco102,
我12月做左一次iui, 尋日第2次 :)
我上BK 見d JM話食花膠好咪試囉, 中医教我煲d葯材湯我咪又試囉, so far 飲左覺得身體係好左o家, 為左生B, 我係會好努力o家, 我地大家一切傾吓分享吓, 日子快d過呢! 你要加油呀, 一日未m我地都有chance o家

原帖由 pochacco102 於 11-3-14 16:21 發表
bobolily,

我第一次做, 冇咩經驗, 所以唔知有D咩要問醫生. 我仲照到有粒12MM大嘅瘜肉子宮, 醫生話會影響著床...如果今次唔成功就要割咗先可以再START. 所以呢次都係唔得架喇.



...


大宅

積分: 4069

畀面勳章


420#
發表於 11-3-14 17:59 |只看該作者
sa80,
你不如隔日飲啦, 感覺好似平均d


原帖由 sa80 於 11-3-14 16:14 發表
bobolily,

好似又係, 好似無力迫佢地出黎咁. 我都諗住一個星期花膠, 一個星期北奇~

呀... 前幾日見都唐X麒有隻"媽寶酵精", 係岩孕婦飲, 我想試下~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo