想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


別墅

積分: 874


401#
發表於 11-8-3 08:52 |只看該作者
回覆 樂遙BB 的帖子

seems your red d is not dark enough wor, check twice a day la

我今個cycle有d問題...個體溫m完後唔識升, 而加day11, temp. 都係36.1, 比黎m時仲低, 一陣post相

點評

smile_w99  樂遙媽媽已經bingo左lar!  發表於 11-8-3 08:57


別墅

積分: 874


402#
發表於 11-8-3 08:55 |只看該作者

更新:23/6, 24/7 day1 又差唔多排egg喇喎, 一齊加油呀

本帖最後由 kathytong801 於 11-8-3 08:57 編輯

各位:我地今個月又可以繼續努力啦...

齊齊bingo 過版


大宅

積分: 2708


403#
發表於 11-8-3 08:59 |只看該作者
回覆 kathytong801 的帖子

好呀!
琴日Day10 check 紅d有條好淺嘅線!


別墅

積分: 874


404#
發表於 11-8-3 08:59 |只看該作者

回覆:kathytong801 的帖子

係咪有問題?
myphoto.jpg



點評

smile_w99  會唔會Day9 排egg?!  發表於 11-8-3 09:12


大宅

積分: 4108

畀面勳章


405#
發表於 11-8-3 09:09 |只看該作者

引用:係咪有問題?+ +

原帖由 kathytong801 於 11-08-03 發表
係咪有問題?
點解day9咁低溫..有冇check紅d呀?





大宅

積分: 4108

畀面勳章


406#
發表於 11-8-3 09:16 |只看該作者

引用:回覆+樂遙BB+的帖子 seems+your+red+d+is+

原帖由 kathytong801 於 11-08-03 發表
回覆 樂遙BB 的帖子

seems your red d is not dark enough wor, check twice a day la
雖然唔夠深色..但已經等於我上個cycle最深色果日..





大宅

積分: 2708


407#
發表於 11-8-3 09:18 |只看該作者
樂遙BB 發表於 11-8-3 09:16
雖然唔夠深色..但已經等於我上個cycle最深色果日..
咁係咪即刻要開工or第二曰先dodo?


大宅

積分: 4108

畀面勳章


408#
發表於 11-8-3 09:54 |只看該作者
smile_w99 發表於 11-8-3 09:18
咁係咪即刻要開工or第二曰先dodo?
c6 已經連續3日捉住我要dodo..

我而家都未知係唔係真係排卵..因為睇體溫又唔似..
唯有keep住用紅d繼續check



大宅

積分: 2708


409#
發表於 11-8-3 10:01 |只看該作者
樂遙BB 發表於 11-8-3 09:54
c6 已經連續3日捉住我要dodo..

我而家都未知係唔係真係排卵..因為睇體溫又唔似..
I think u already bingo?!!!


大宅

積分: 4108

畀面勳章


410#
發表於 11-8-3 10:08 |只看該作者
smile_w99 發表於 11-8-3 10:01
I think u already bingo?!!!
bingo我唔係好明你意思


大宅

積分: 2708


411#
發表於 11-8-3 10:10 |只看該作者
樂遙BB 發表於 11-8-3 10:08
bingo我唔係好明你意思
我好似somewhere睇到d post 話你bingo左! 可能記錯lar!


大宅

積分: 2708


412#
發表於 11-8-3 10:13 |只看該作者
回覆 smile_w99 的帖子

Just check, sorry係另一位媽咪! mouth:


大宅

積分: 4108

畀面勳章


413#
發表於 11-8-3 11:06 |只看該作者
smile_w99 發表於 11-8-3 10:13
回覆 smile_w99 的帖子

Just check, sorry係另一位媽咪!
哈哈..我都想..


大宅

積分: 2708


414#
發表於 11-8-3 11:09 |只看該作者
樂遙BB 發表於 11-8-3 11:06
哈哈..我都想..

好快到我地架啦!


大宅

積分: 4108

畀面勳章


415#
發表於 11-8-3 11:13 |只看該作者
不過近排公司d 是是非非不停影響緊我心情..
都幾怕冇咁易bingo到


別墅

積分: 874


416#
發表於 11-8-3 13:27 |只看該作者
樂遙BB 發表於 11-8-3 09:09
點解day9咁低溫..有冇check紅d呀?

其實應該m後升返體溫, 上個cycle都會升返去36.5以上先到排卵低溫.

但係今次好奇怪, m後未高溫過, 仲要低過黎m時, 死未

day9排卵? 會咁快架咩? 我未check紅d呀, 死啦, 唔會呀麻, 呢幾日都冇dodo wor

我一直諗住day10先開始check紅d. 不過尋晚唔記得左, 今晚day11返去睇下先...死喇, 好驚miss左呀...side晒我d心機


別墅

積分: 874


417#
發表於 11-8-3 13:30 |只看該作者
樂遙BB 發表於 11-8-3 09:16
雖然唔夠深色..但已經等於我上個cycle最深色果日..

你會唔會係索vv索得太多, 你試下3秒即ling返出黎, 索太多會影響result架. 因為冇理由咁樣已經係最dark color架wor.

最dark真係好dark架. 同埋你早晚都keep住check啦, 努力呀 ~~~

如果我地一齊bingo左, 第時一定要約埋出黎見個面先得 ^^ 太有緣喇 (發夢中)


大宅

積分: 2708


418#
發表於 11-8-3 13:42 |只看該作者
回覆 kathytong801 的帖子

唔好太緊張啦! 我唔識睇體温估吓jar!
Day9 真係太早啦掛!


大宅

積分: 4108

畀面勳章


419#
發表於 11-8-3 13:46 |只看該作者
kathytong801 發表於 11-8-3 13:27
其實應該m後升返體溫, 上個cycle都會升返去36.5以上先到排卵低溫.

但係今次好奇怪, m後未高溫過, 仲要低 ...
因為我地都有食排卵藥..唔知會唔會食左會影響到會早D排卵


別墅

積分: 874


420#
發表於 11-8-3 13:49 |只看該作者
smile_w99 發表於 11-8-3 13:42
回覆 kathytong801 的帖子

唔好太緊張啦! 我唔識睇體温估吓jar!

希望都係day14啦, 如果唔係就miss左喇

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo