想生BB

跳至

首頁

尾頁
   4


男爵府

積分: 6375


401#
發表於 11-7-23 01:05 |只看該作者
Cruby 發表於 11-7-22 22:42
唔好擔心, 只係今個月長左d啫, 好快架喇~~~
好耐冇見呀, 我今日23/7 (day42).... 未m未排卵.. >.<


大宅

積分: 3315


402#
發表於 11-7-23 07:46 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-7-23 01:05
好耐冇見呀, 我今日23/7 (day42).... 未m未排卵.. >.
好耐冇見呀, 最近公司忙左好多, 都無時間上黎, 而且趁新cycle未排之前呢2個week收工後去做下運動, 因為一排左之後又唔夠膽郁...

你不如先去搵果第2個e生睇下啦, 谷左m黎左先麻... 上次果無e德俾你d排卵丸有無食呀? 如果排左無理由唔黎m架喎???


子爵府

積分: 10259


403#
發表於 11-7-23 08:33 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Strawberry_2011+於+11-07-22

原帖由 K.K.NG 於 11-07-22 發表
你上yahoo拍賣就有!訂完會寄去你屋企!你可以散買紅綠d或者買紅d送綠d嘅package,好多選擇!



...
高溫12 day ,今曰37.05 !喉嚨痛好似嚴重了!左肚下好似少少拉扯!




大宅

積分: 3315


404#
發表於 11-7-23 09:08 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+K.K.NG+於+11-07-22+發表你上

原帖由 bear88 於 11-07-23 發表
高溫12 day ,今曰37.05 !喉嚨痛好似嚴重了!左肚下好似少少拉扯!
好似聽過有JM話Bingo前都有感冒徴狀,好似想病咁架!





子爵府

積分: 10404


405#
發表於 11-7-23 09:58 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+K.K.NG+於+11-07-22+發表你上

本帖最後由 K.K.NG 於 11-7-23 11:27 編輯
原帖由 bear88 於 11-07-23 發表
高溫12 day ,今曰37.05 !喉嚨痛好似嚴重了!左肚下好似少少拉扯!

我高溫第17日喇,希望聽日,後日都唔好跌溫啦,好驚呀!



神呀,請允許bb黎到我身旁!


子爵府

積分: 10065

BK Milk勳章


406#
發表於 11-7-23 10:20 |只看該作者
回覆 K.K.NG 的帖子

祝你keep住高溫到bingo


子爵府

積分: 10404


407#
發表於 11-7-23 10:32 |只看該作者

引用:回覆+K.K.NG+的帖子 祝你keep住高溫到bing

原帖由 ilovedogs322 於 11-07-23 發表
回覆 K.K.NG 的帖子

祝你keep住高溫到bingo
多謝呀,不過上次塞藥係19日高溫,第20日就跌溫黎m,所以我依家好驚聽日會跌溫呀!



點評

ilovedogs322  祝福你~  發表於 11-7-23 22:20
神呀,請允許bb黎到我身旁!


大宅

積分: 3575


408#
發表於 11-7-23 11:05 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ilovedogs322+於+11-07-23+發

原帖由 K.K.NG 於 11-07-23 發表
多謝呀,不過上次塞藥係19日高溫,第20日就跌溫黎m,所以我依家好驚聽日會跌溫呀!



...
Relax!預祝你bingo!




子爵府

積分: 10404


409#
發表於 11-7-23 11:28 |只看該作者
izumiwai 發表於 11-7-23 11:05
Relax!預祝你bingo!

Thx!!
神呀,請允許bb黎到我身旁!


子爵府

積分: 10259


410#
發表於 11-7-23 13:45 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+bear88+於+11-07-23+發表高溫

原帖由 Cruby 於 11-07-23 發表
好似聽過有JM話Bingo前都有感冒徴狀,好似想病咁架!
我喉嚨痛了幾日!腰開始小小怨!



點評

ilovedogs322  我喉嚨都開始痛,又係左邊肚吉吉下!我唔想病呀,因為唔想食藥  發表於 11-7-23 22:23


子爵府

積分: 10259


411#
發表於 11-7-23 13:45 |只看該作者

引用:[i=s]+本帖最後由+K.K.NG+於+11-7-23+11:27

原帖由 K.K.NG 於 11-07-23 發表
本帖最後由 K.K.NG 於 11-7-23 11:27 編輯
加油!support !




大宅

積分: 2469

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


412#
發表於 11-7-23 13:56 |只看該作者
樂芯媽咪 發表於 11-7-14 07:18
黎m,就去醫生度check!我生完個細女都8年啦!5年前帶環,直到今年5月中先除、咁我就估返之前嘅經期去做、我 ...

無花果work 咩 ?


大宅

積分: 2469

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


413#
發表於 11-7-23 14:03 |只看該作者
我1/7 day 1,到現在紅D都係得個控....超唔開心


大宅

積分: 2469

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


414#
發表於 11-7-23 14:05 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-7-14 08:50
我決定,從今日起停用紅d只量體溫,因為我完全放鬆唔到..... 今日體溫36.1,咁落去都唔知幾時有卵排!灰爆 ...

支持 !放鬆D


大宅

積分: 2469

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


415#
發表於 11-7-23 14:11 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-7-14 09:35
我都係咁諗… 今朝我check完紅d, 结果係令我頹爆 (好想大喊, 但要返工, 唯有控制吓自己) … C6建義唔好再c ...

我C6都叫我唔好再check紅D,順其自然


男爵府

積分: 6375


416#
發表於 11-7-23 14:51 |只看該作者

引用:Quote:siuangel1+發表於+11-7-23+01:05+好

原帖由 Cruby 於 11-07-23 發表
好耐冇見呀, 最近公司忙左好多, 都無時間上黎, 而且趁新cycle未排之前呢2個week收工後去做下運動, 因為一排 ...
而家啲醫生食住大6孕婦呢條路... 我試過預約都叫我m完先睇。上次啲排卵丸未食呀




男爵府

積分: 6375


417#
發表於 11-7-23 14:53 |只看該作者

回覆:等bingo的JM,,一齊討論,打氣!(舊帖乃"有冇JM六月中day 1等bingo?")

我準備打破呢個帖嘅所有JM嘅cycle記錄




大宅

積分: 2469

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


418#
發表於 11-7-23 15:28 |只看該作者
樂芯媽咪 發表於 11-7-14 15:37
我驗左呀!haha
恭喜晒呀,好tang 你高興


子爵府

積分: 10259


419#
發表於 11-7-23 15:44 |只看該作者

引用:我準備打破呢個帖嘅所有JM嘅cycle記錄 +

原帖由 siuangel1 於 11-07-23 發表
我準備打破呢個帖嘅所有JM嘅cycle記錄
我係你對手!




大宅

積分: 3315


420#
發表於 11-7-23 20:50 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-7-23 14:53
我準備打破呢個帖嘅所有JM嘅cycle記錄
放鬆d... 放鬆d...
又不如食下西瓜駁下, 等佢快d黎啦...
但其實會唔會已經排左, 又咁岩bingo左, 所以唔黎m?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo