想生BB

跳至

首頁

尾頁
   7


別墅

積分: 673


401#
發表於 11-8-18 15:13 |只看該作者
zarara188 發表於 11-8-18 14:26
你做咗7次咁多? 幾多年前開始做?
係咪ONLY 最後呢一次係DR TUNG 做?
以前係邊D Doctors 幫你做呢?
Yes, i started in 2009.
I changed to Dr. Tung after the first time done by Dr. Chow.
This time only塞藥, 冇打安胎針...


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


402#
發表於 11-8-18 16:01 |只看該作者
本帖最後由 rabbit2010 於 11-8-18 16:04 編輯
zarara188 發表於 11-8-18 14:21
我唔知幾時先可以完全地董得"交托"呢!
我係冇信心, 一有難時就會怨.

其實我都仲係學僅"交托"呢兩個字. 不過交托咗比神, 起碼個人輕鬆好多.

我都有怨過, 不過多數都係怨自己比較多.

係呀! 我同我老公都係基督徒.


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


403#
發表於 11-8-18 16:24 |只看該作者
本帖最後由 rabbit2010 於 11-8-18 16:51 編輯
zarara188 發表於 11-8-18 14:33
真係唔容易....

我問天父: 你係咪唔想我生個bb 出來? 怕我會累咗佢? 教壞佢? 我做錯咗d 咩????!!!!

我個中醫師講得好啱, 佢都係基督徒 : 如果呀B走咗, 可能神覺得呀B本身有問題, 即使生咗出來只會帶來更加痛苦. 唔想你更加難受, 痛苦. 所以唔好咁諗呀!

我當然唔想呀B走啦, 但如果佢真的要走, 我都會接受.

點評

magmagmag  但我真係接受唔到... i m christian, but i really lost my trust!!  發表於 11-9-15 00:31


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


404#
發表於 11-8-18 16:41 |只看該作者
本帖最後由 rabbit2010 於 11-8-18 16:42 編輯
gonggongpopo 發表於 11-8-18 15:09
E...if that is the case i can update you about the queue at 廣華 after seeing dr. next week.....

仁 ...

可能你會早過我有懷孕證明. 總之邊個早就通知大家.

$10K無得退番. 不過如book嗰時床位 full 晒就可以幫你落 waiting list. 咁就唔需要按金住, 到有人退番床位先去落訂.



別墅

積分: 673


405#
發表於 11-8-19 16:24 |只看該作者
rabbit2010 發表於 11-8-18 16:41
可能你會早過我有懷孕證明. 總之邊個早就通知大家.

$10K無得退番. 不過如book嗰時床位 full 晒就可以幫你 ...
yes, 總之邊個早就通知大家.

Non-refundable? Will it be too early to pay $10k deposit? Anyway, let me check with 仁安 for more info next and then update you la....


子爵府

積分: 13137


406#
發表於 11-8-19 17:32 |只看該作者
gonggongpopo 發表於 11-8-18 15:13
Yes, i started in 2009.
I changed to Dr. Tung after the first time done by Dr. Chow.
This time only ...

OIC.
So do u mean that the previous 6 times were all done by Dr Chow, and all failed?

lucky that u have changed dr!!


I just want to have healthy babies!


子爵府

積分: 13137


407#
發表於 11-8-19 17:33 |只看該作者
rabbit2010 發表於 11-8-18 16:24
我個中醫師講得好啱, 佢都係基督徒 : 如果呀B走咗, 可能神覺得呀B本身有問題, 即使生咗出來只會帶來更加痛 ...

^^ 我當時都係咁樣諗, 令自己好過D.

你唔好亂講嘢!
BB 一定會順順利利來到呢個世界!!


I just want to have healthy babies!


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


408#
發表於 11-8-19 23:21 |只看該作者
zarara188 發表於 11-8-19 17:33
^^ 我當時都係咁樣諗, 令自己好過D.

你唔好亂講嘢!

係呀! BB一定會順利出來既, 有上面睇住嘛!


別墅

積分: 673


409#
發表於 11-8-22 11:26 |只看該作者
本帖最後由 gonggongpopo 於 11-8-22 11:26 編輯
zarara188 發表於 11-8-19 17:32
OIC.
So do u mean that the previous 6 times were all done by Dr Chow, and all failed?

No, I meant after the first time was done by dr. chow, the other 6 was done by dr. tung.
And yes that I am lucky to have dr. tung takes care of my case...she is very good... :)



男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


410#
發表於 11-8-24 14:28 |只看該作者
回覆 gonggongpopo 的帖子

今日覆診如何? 見唔見到閃閃呀? 醫生有無比信你呀?

原本我揾咗余醫生, 但姑娘話只可以做產檢唔可以幫我做妢娩, 因為個額full 晒, 又找唔到好既醫生响仁安, 姐姐介紹咗一個, 所以宜家可能會book浸會 lu.



別墅

積分: 673


411#
發表於 11-8-24 18:49 |只看該作者

引用:回覆+gonggongpopo+的帖子 今日覆診如何?+

原帖由 rabbit2010 於 11-08-24 發表
回覆 gonggongpopo 的帖子

今日覆診如何? 見唔見到閃閃呀? 醫生有無比信你呀?
未見到閃閃,只見到2粒long 1 cm each! 下次要見多dr lam 多一次先比我見dr tung.
Ha? Dr Yu 咁快已經爆啦?我還心大心細未知搵邊個做產檢同那裡生呀!本想一個會係仁安生,而加打孖來可能要政府生啦!所以急急腳去埋廣華報名啦!




別墅

積分: 673


412#
發表於 11-8-24 18:54 |只看該作者

引用:回覆+gonggongpopo+的帖子 今日覆診如何?+

原帖由 rabbit2010 於 11-08-24 發表
回覆 gonggongpopo 的帖子

今日覆診如何? 見唔見到閃閃呀? 醫生有無比信你呀?
醫生有比信我!
你可以係仁安留定位先,到比$$先決定洗唔洗轉浸會!




男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


413#
發表於 11-8-25 11:10 |只看該作者
gonggongpopo 發表於 11-8-24 18:49
未見到閃閃,只見到2粒long 1 cm each! 下次要見多dr lam 多一次先比我見dr tung.
Ha? Dr Yu 咁快已經爆啦 ...
恭喜你呀! 原來係孖. 上次dr Chow己經同我講我好大機會係單胎. 咁你上次有幾多個的泡?

係呀, 我一知道咗bingo第2日就去book己經話full, 姑娘話醫生每月只得10個額. 我哋預產期下年4月尾, 僅係唔夠同人爭.

其實我宜家心大心細, 又想政府做無痛妢娩, 又想私家做開刀. 好煩!


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


414#
發表於 11-8-25 11:13 |只看該作者
gonggongpopo 發表於 11-8-24 18:54
醫生有比信我!
你可以係仁安留定位先,到比$$先決定洗唔洗轉浸會!
咁我諗明日可以去廣華登記lu. 知唔知需唔需要帶埋結婚証明?

E~咁都好喎! 可以留定到時先決定. 成萬蚊, 好貴麻, 如放棄就唔抵啦!


別墅

積分: 673


415#
發表於 11-8-25 11:41 |只看該作者
rabbit2010 發表於 11-8-25 11:10
恭喜你呀! 原來係孖. 上次dr Chow己經同我講我好大機會係單胎. 咁你上次有幾多個的泡?

係呀, 我一知道咗bi ...
Thank you thank you..you have the result yet???我上次有3個泡...that's y dr. tung has advised me there's possibilities I will have more than 1!
Let's wait another month and then decide whether go to private/public hospital la.
Go with the flow......try not to think too much la....


別墅

積分: 673


416#
發表於 11-8-25 11:47 |只看該作者
rabbit2010 發表於 11-8-25 11:13
咁我諗明日可以去廣華登記lu. 知唔知需唔需要帶埋結婚証明?

E~咁都好喎! 可以留定到時先決定. 成萬蚊, 好 ...

廣華登記requirements are 1) HKID 2) Letter of Maternity and 3) proof of address. They don't need 結婚証明....Since I went there with my hubby, they did ask for his HKID as well for reference.

Exactly, 成萬蚊, 好貴... 如放棄就唔抵啦!...留定到時先決定la!!


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


417#
發表於 11-8-27 11:58 |只看該作者
本帖最後由 rabbit2010 於 11-8-27 12:02 編輯
gonggongpopo 發表於 11-8-25 11:41
Thank you thank you..you have the result yet???我上次有3個泡...that's y dr. tung has advised me ther ...

你原來上有3個泡. 我上次有兩個, 所以我都預咗1個機會多.

我昨去咗覆診, 我都見到有一個胎囊, 醫生話兩星期後應該有閃閃. 仲比咗D塞藥比我繼續用喎!

咁你揾咗仁安既醫生未呀? 揾咗邊個?


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


418#
發表於 11-8-27 12:06 |只看該作者
gonggongpopo 發表於 11-8-25 11:47
廣華登記requirements are 1) HKID 2) Letter of Maternity and 3) proof of address. They don't need 結 ...
我昨日都攞咗懷孕証明, 不過我覺得好奇怪, 要問姑娘先有懷孕証明, 唔問佢都唔比. 所以我下星期一去廣華登記.


別墅

積分: 673


419#
發表於 11-8-27 23:06 |只看該作者

引用:[i=s]+本帖最後由+rabbit2010+於+11-8-27+1

原帖由 rabbit2010 於 11-08-27 發表
本帖最後由 rabbit2010 於 11-8-27 12:02 編輯
醫生都有比藥我塞。下次都係睇dr lam未搵其他醫生!




別墅

積分: 673


420#
發表於 11-8-27 23:09 |只看該作者

引用:Quote:gonggongpopo+發表於+11-8-25+11:47+

原帖由 rabbit2010 於 11-08-27 發表
我昨日都攞咗懷孕証明, 不過我覺得好奇怪, 要問姑娘先有懷孕証明, 唔問佢都唔比. 所以我下星期一去廣華登記 ...
係呀,你問佢先有証明,其實都只係簡單列名你既預產期,同廣華解釋一大輪佢地先收當証明書!




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo