跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 13751


401#
發表於 05-9-27 14:42 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 11

搵mustela總代理打過問咪得law..
我拎kawaii都係咁之嘛~

邊個重要人物生日要你出手呀~


伯爵府

積分: 18812

醒目開學勳章


402#
發表於 05-9-27 14:43 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 11

小bmom > 尋日 last friday 吓話


伯爵府

積分: 16977


403#
發表於 05-9-27 14:46 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 11

[quote]
得意媽 寫道:
小bmom > 尋日 last friday


伯爵府

積分: 18812

醒目開學勳章


404#
發表於 05-9-27 15:02 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 11

哦! 不過5係好記得喇喎 因為要帶埋cissy去, 5係好聽得入腦, 記得下話資優都有4x種 其實每個小朋友都有其潛能等待開發, 若未被家長及教師給予機會和培養, 資優兒童也和一般兒童一樣, 埋沒潛能, 尤其是早期既教育環境..................

annie > 5係生日, 係學校開放日, 收到通告話希望家長贊助小禮品/新舊圖書, 米醒起上次我地攞得好happy囉
arm arm 打左kawai 問, 要fax 去 再有專人聯絡 你上次有冇fax, 有冇sample


伯爵府

積分: 16977


405#
發表於 05-9-27 15:13 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 11

4x種


公爵府

積分: 28914

醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章


406#
發表於 05-9-27 15:20 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 11

我有一顆夜空中最閃耀的星星,我有一個墮入凡間的小天使,還有一個祇能容下我的宇宙。多謝恩賜


伯爵府

積分: 18812

醒目開學勳章


407#
發表於 05-9-27 15:22 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 11

大千, 又幾早播

想zzz tim


子爵府

積分: 13751


408#
發表於 05-9-27 15:25 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 11

m&a>
好少日頭見到你浦頭


公爵府

積分: 28914

醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章


409#
發表於 05-9-27 15:34 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 11

annie/孖春>>
琴日比人話我夜丫媽 :tongue:

而家我出現,粒旦又話要去zzzzz

wendy>>
Happy Brithday 一索得女 :mrgreen:

我有一顆夜空中最閃耀的星星,我有一個墮入凡間的小天使,還有一個祇能容下我的宇宙。多謝恩賜


伯爵府

積分: 18812

醒目開學勳章


410#
發表於 05-9-27 15:36 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 11

我冇zzz, 點敢呀
等你睇下你up乜先


公爵府

積分: 28914

醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章


411#
發表於 05-9-27 15:45 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 11

怕我悶親你

星期日?點去
我有一顆夜空中最閃耀的星星,我有一個墮入凡間的小天使,還有一個祇能容下我的宇宙。多謝恩賜


伯爵府

積分: 18812

醒目開學勳章


412#
發表於 05-9-27 15:51 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 11

書我冇訂架 :mrgreen: 好似話有義士幫你攞

咁你米比個mobile津津打比cissy 米得囉, 我諗佢地會好好傾

係呢, 接放學未呀?

我zzz得未

annie > 叫左學校自己攪掂lu


伯爵府

積分: 16095


413#
發表於 05-9-27 15:55 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 11

hello~ 各位:

好耐無入黎lu~~

上星期三至五, 一家3口去左澳門玩3日, 慶祝我牛一, 返到hk掛3號風球, 好彩, 我地去果3日, 澳門陽光普照, 天氣好熱.

昨天第一日返到公司, 做到隻乜咁......
剛剛幫boss打完report上黎咋~~


公爵府

積分: 28914

醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章


414#
發表於 05-9-27 15:56 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 11

zzzzz甜夢吧
我有一顆夜空中最閃耀的星星,我有一個墮入凡間的小天使,還有一個祇能容下我的宇宙。多謝恩賜


子爵府

積分: 13751


415#
發表於 05-9-27 15:58 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 11

M&A>
諗住托WENDY交契媽再交俾你咋,我地12點多上去拎,你來到嗎??


公爵府

積分: 28914

醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章


416#
發表於 05-9-27 16:04 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 11

若沒有什麼特別事,我們可以得 禁就唔洗麻煩禁多位,
我有一顆夜空中最閃耀的星星,我有一個墮入凡間的小天使,還有一個祇能容下我的宇宙。多謝恩賜


伯爵府

積分: 16095


417#
發表於 05-9-27 16:05 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 11

Wendy:

[size=medium]生日快樂, 健康快樂, 越黎越索呀~


子爵府

積分: 13751


418#
發表於 05-9-27 16:17 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 11

m&a>
咁大概12:00-12:15在上面等,我們最遲12:30要離開,要出佐敦上體操..
新c維address:
九龍旺角西洋菜街南74-84號旺角城市中心902室..
旺角MTR D3出口..
APPLE SHOP那一條街1,樓下有間大快WOOD…
盛惠$224,上去再跌錢,後果自負..


公爵府

積分: 28914

醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章


419#
發表於 05-9-27 16:32 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 11

annie>>
OK!

買6合彩,
我有一顆夜空中最閃耀的星星,我有一個墮入凡間的小天使,還有一個祇能容下我的宇宙。多謝恩賜


伯爵府

積分: 18812

醒目開學勳章


420#
發表於 05-9-27 16:38 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 11

5記得long起電話

cissy zzz左2.5hrs重未起身

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo