想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


401#
發表於 11-9-2 18:59 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siutreasure+於+11-09-02+發

原帖由 littlezoo 於 11-09-02 發表
唔知呀!但day20,理應仲有8日就m,嘩遲先排?
我朋友上次中左係d21排,佢cycle30-32!



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


珍珠宮

積分: 38693

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


402#
發表於 11-9-2 19:04 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+littlezoo+於+11-09-02+發表

原帖由 siutreasure 於 11-09-02 發表
我朋友上次中左係d21排,佢cycle30-32!
今晚補多次




公爵府

積分: 29202

畀面勳章


403#
發表於 11-9-2 19:11 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siutreasure+於+11-09-02+發

原帖由 littlezoo 於 11-09-02 發表
今晚補多次
緊係啦,有殺錯冇放過嘛,本來我都好灰,紅色冇色,聽完朋友講我要繼續驗住紅d



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


404#
發表於 11-9-2 19:59 |只看該作者

回覆:8月中day 1等bingo的JM,,一齊討論,打氣!(part 2)

我岩岩驗都深色左少少,但冇你咁深




各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


大宅

積分: 3575


405#
發表於 11-9-2 20:15 |只看該作者

引用:我岩岩驗都深色左少少,但冇你咁深 +

原帖由 siutreasure 於 11-09-02 發表
我岩岩驗都深色左少少,但冇你咁深
如果深色左要驗密d ka




公爵府

積分: 29202

畀面勳章


406#
發表於 11-9-2 20:20 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siutreasure+於+11-09-02+發

原帖由 izumiwai 於 11-09-02 發表
如果深色左要驗密d ka
我既深左都係好淺,你睇下係咪今晚唔洗睇都得
myphoto.jpg



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


大宅

積分: 3575


407#
發表於 11-9-2 20:25 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+izumiwai+於+11-09-02+發表如

原帖由 siutreasure 於 11-09-02 發表
我既深左都係好淺,你睇下係咪今晚唔洗睇都得
如果排係會再明顯d,係一check佢會好快出現2條線,但果條就可能係50%倒, 到時就要check 密d!可能四至六小時check 1次




公爵府

積分: 29202

畀面勳章


408#
發表於 11-9-2 20:30 |只看該作者
izumiwai 發表於 11-9-2 20:25
如果排係會再明顯d,係一check佢會好快出現2條線,但果條就可能係50%倒, 到時就要check 密d!可能四至六小時c ...
我得番4支紅d五支哈哈笑
咁岩岩七點九check完
今晚仲check唔check好
不如check哈哈笑
各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


男爵府

積分: 6375


409#
發表於 11-9-2 20:48 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siuangel1+於+11-09-02+發表

原帖由 littlezoo 於 11-09-02 發表
今朝已經36.7
咁你平時最低幾多度?




男爵府

積分: 6375


410#
發表於 11-9-2 20:55 |只看該作者

回覆:8月中day 1等bingo的JM,,一齊討論,打氣!(part 2)

其實係唔係一定龍年生?我見好多帖題都好強調生肖




公爵府

積分: 29202

畀面勳章


411#
發表於 11-9-2 21:01 |只看該作者

引用:其實係唔係一定龍年生?我見好多帖題都好強

原帖由 siuangel1 於 11-09-02 發表
其實係唔係一定龍年生?我見好多帖題都好強調生肖
如果aug中當然係龍年生 aug 2011+10months, 出年may/June 2012就生Lu



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


男爵府

積分: 6375


412#
發表於 11-9-2 21:03 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siuangel1+於+11-09-02+發表

原帖由 siutreasure 於 11-09-02 發表
如果aug中當然係龍年生 aug 2011+10months, 出年may/June 2012就生Lu
唔係呀,我意思係,係唔係唔係龍年唔生?




子爵府

積分: 14358

環保接龍勳章 親子達人勳章


413#
發表於 11-9-2 21:03 |只看該作者

回覆:siuangel1 的帖子

唔計生肖/年份,想bingo到都有啲難度喎!唉!




珍珠宮

積分: 38693

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


414#
發表於 11-9-2 21:06 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+littlezoo+於+11-09-02+發表

原帖由 siuangel1 於 11-09-02 發表
咁你平時最低幾多度?
平時36.4




珍珠宮

積分: 38693

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


415#
發表於 11-9-2 21:08 |只看該作者

引用:其實係唔係一定龍年生?我見好多帖題都好強

原帖由 siuangel1 於 11-09-02 發表
其實係唔係一定龍年生?我見好多帖題都好強調生肖
只有bb健康,咩生肖都唔緊要




男爵府

積分: 6375


416#
發表於 11-9-2 21:09 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siuangel1+於+11-09-02+發表

原帖由 littlezoo 於 11-09-02 發表
平時36.4
Post個體溫睇吓會好d




男爵府

積分: 6375


417#
發表於 11-9-2 21:10 |只看該作者

引用:唔計生肖/年份,想bingo到都有啲難度喎!

原帖由 jocat102 於 11-09-02 發表
唔計生肖/年份,想bingo到都有啲難度喎!唉!
我就係唔想龍年生,但亦以為想生就有。所以依家唔避




公爵府

積分: 29202

畀面勳章


418#
發表於 11-9-2 21:14 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siutreasure+於+11-09-02+發

原帖由 siuangel1 於 11-09-02 發表
唔係呀,我意思係,係唔係唔係龍年唔生?
我一早plan係龍年生架,所以上次果個係兔b, 我唔開心!



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


珍珠宮

積分: 38693

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


419#
發表於 11-9-2 21:24 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+littlezoo+於+11-09-02+發表

原帖由 siuangel1 於 11-09-02 發表
Post個體溫睇吓會好d
我無日日量呀




珍珠宮

積分: 38693

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


420#
發表於 11-9-2 21:25 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+littlezoo+於+11-09-02+發表

原帖由 siuangel1 於 11-09-02 發表
Post個體溫睇吓會好d
我無日日量呀




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo