想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


珍珠宮

積分: 41866

畀面勳章


401#
發表於 11-9-21 11:30 |只看該作者
回覆 Lazytam 的帖子

唉...幾年前已經 小X左1次加1次...假懷孕....已經怕怕...休息咁耐再試...好怕結果呢...


珍珠宮

積分: 41866

畀面勳章


402#
發表於 11-9-21 11:35 |只看該作者
回覆 rabdotrab 的帖子

40 - 44 DAYS LAW!!!~~MAYBE 心理作用.....而家既症狀好似前6年 假懷孕果次咁....=.=我諗我都係失敗~
(前6年...有個好朋友有左BB ....我同佢症狀一樣...點知醫生話...心理問題...而家我有個好友又係有左...我又出現咁囉....)


別墅

積分: 647


403#
發表於 11-9-21 11:37 |只看該作者

引用:回覆+Lazytam+的帖子 唉...幾年前已經+小X

原帖由 aubmaki 於 11-09-21 發表
回覆 Lazytam 的帖子

唉...幾年前已經 小X左1次加1次...假懷孕....已經怕怕...休息咁耐再試...好怕結果呢. ...
有keep住睇醫生嗎?要調理好身體先得~bb先會穩陣!




珍珠宮

積分: 41866

畀面勳章


404#
發表於 11-9-21 11:39 |只看該作者
回覆 Lazytam 的帖子

呢半年都CHECK 左醫生話冇問題~~~不過就血唐低D~
而家食緊DOCTOR'S CHOICE 既VITAMINS 囉~~不過唔知得唔得...


男爵府

積分: 5544

最關心BB問題熱投勳章 想生BB熱投 BK Milk勳章


405#
發表於 11-9-21 11:42 |只看該作者
回覆 rabdotrab 的帖子

我係打算tmh生呀!原本我都好堅持要c+生,驚正苦會service差,人手小冇人睇好阿b,不過諗深一層,都係住果3,4日,而且我行路都去到tmh,所以真係方便好多,結果說服左自己去正苦生,但係會搵d比較好既醫生做checking,例如:林x行醫生,確保bb冇事!

點評

edith_ricky  下年公院少左big 6 quota,應該會好d既~威院離我好遠...~  發表於 11-9-22 09:16


珍珠宮

積分: 41866

畀面勳章


406#
發表於 11-9-21 11:42 |只看該作者
回覆 aubmaki 的帖子

個陣得廿歲頭.../.\自己都唔知有左
....係流X先知囉(未夠2個月到..)....就係果次...攪到M COME 由28-30 變左40-44 日....唉...


男爵府

積分: 5544

最關心BB問題熱投勳章 想生BB熱投 BK Milk勳章


407#
發表於 11-9-21 11:49 |只看該作者
aubmaki 發表於 11-9-21 11:42
回覆 aubmaki 的帖子

個陣得廿歲頭.../.\自己都唔知有左
只要調理好身體就冇問題,你不如試下燩花膠食補補身啦!再加d葉酸,對bb成長好有幫助架!


大宅

積分: 4108

畀面勳章


408#
發表於 11-9-21 11:56 |只看該作者
rabdotrab 發表於 11-9-21 11:21
回覆 樂遙BB 的帖子

但係你仍然高溫喎....
今日先DAY 11高溫..聽日仲係高溫先係夠黃體..
今個月遲左排卵..唔知會唔會推遲埋M小姐黎既時間呢..


珍珠宮

積分: 41866

畀面勳章


409#
發表於 11-9-21 11:56 |只看該作者
回覆 currymama 的帖子

我99 個個星期都煲花膠湯我飲架啦....
而家食緊VITAMINS 都有FOLIC ACID 400 MCG GA LA~~(不過唔知夠唔夠...)

B4 係黎M 前一星期先谷M 同好攰....但今日先係DAY 27已經攰到係咁想訓...仲腰酸酸痛咁...@@
唔通提前M到...


大宅

積分: 4108

畀面勳章


410#
發表於 11-9-21 11:58 |只看該作者
aubmaki 發表於 11-9-21 11:56
回覆 currymama 的帖子

我99 個個星期都煲花膠湯我飲架啦....
葉酸400夠啦..


珍珠宮

積分: 41866

畀面勳章


411#
發表於 11-9-21 12:01 |只看該作者
回覆 樂遙BB 的帖子

咁都好D~~不過食左一排DOCTOR'S 既 MULTI-VITAMINS & MINERALS D 便便有D怪怪地...=.=


禁止訪問

積分: 5376


412#
發表於 11-9-21 12:05 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 5376


413#
發表於 11-9-21 12:07 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4108

畀面勳章


414#
發表於 11-9-21 12:07 |只看該作者
aubmaki 發表於 11-9-21 12:01
回覆 樂遙BB 的帖子

咁都好D~~不過食左一排DOCTOR'S 既 MULTI-VITAMINS & MINERALS D 便便有D怪怪地...=. ...
我都剩係食葉酸咋..我冇再食其他維他命丸..

點評

edith_ricky  我婚前開始都食好多維他命同蛋白粉,因以前身體麻麻,而家就加埋葉酸鐵~  發表於 11-9-22 09:53


禁止訪問

積分: 5376


415#
發表於 11-9-21 12:08 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5544

最關心BB問題熱投勳章 想生BB熱投 BK Milk勳章


416#
發表於 11-9-21 12:08 |只看該作者
aubmaki 發表於 11-9-21 11:56
回覆 currymama 的帖子

我99 個個星期都煲花膠湯我飲架啦....
咁你開始左幾多個cycle呀?或者試下睇中醫,有d人真係唔岩食花膠架!又或者可以先試其他呢度jm介紹既方法,例如係m後食天喜丸/排egg後食85%以上黑朱古力幫助著床等等


珍珠宮

積分: 41866

畀面勳章


417#
發表於 11-9-21 12:08 |只看該作者
回覆 rabdotrab 的帖子

可能啦....不過我而家真係好攰....我要去偷懶下蛇去訓一陣...


禁止訪問

積分: 5376


418#
發表於 11-9-21 12:09 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 41866

畀面勳章


419#
發表於 11-9-21 12:11 |只看該作者
回覆 currymama 的帖子

中醫我試幾個啦~幾個都唔啱我..次次食完藥~一燒就幾日!!!!/.\ 試左5個月放棄了
黑古古力先長期食...(因為血唐低)


禁止訪問

積分: 5376


420#
發表於 11-9-21 12:12 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo