跳至

首頁

尾頁
   0


公爵府

積分: 25694


401#
發表於 11-9-30 10:36 |只看該作者
哇, 打風打麻雀, 真係超滿足喎


公爵府

積分: 25694


402#
發表於 11-9-30 10:40 |只看該作者
我琴日係屋企睇tb, 好啦, 睇左大半日揀左好幾件衫啦(俾自己), 我頂丫, 到最後係購物車度搵唔番, 淨番一件係度, 唔知係唔係因為未login啦, 立即妖妖妖, 因為要睇好耐(間舖淨係上衣都過千), 好啦, 再搵番啦, 搵一陣都開番黎睇有無, 頂, 又唔見更d, 都唔知想點, 攪完一輪, 放棄, 唔鬼買........住


珍珠宮

積分: 31467


403#
發表於 11-9-30 10:47 |只看該作者
早晨!
我噚日下晝返咗工.... 一朝早換咗衫化晒粧整晒頭諗住開電話睇下係咪三號風球阿囡唔使返學, 點知見到個八號, 嗰一刻幾乎呆咗.


公爵府

積分: 25476


404#
發表於 11-9-30 10:51 |只看該作者
本帖最後由 心予 於 11-9-30 10:52 編輯
chingching123 發表於 11-9-30 10:40
我琴日係屋企睇tb, 好啦, 睇左大半日揀左好幾件衫啦(俾自己), 我頂丫, 到最後係購物車度搵唔番, 淨番一件係 ...

玩淘x實在用好多時間, 所以我都係唔學啦


公爵府

積分: 25476


405#
發表於 11-9-30 10:53 |只看該作者
本帖最後由 心予 於 11-9-30 10:53 編輯
gumgum 發表於 11-9-30 10:47
早晨!
我噚日下晝返咗工.... 一朝早換咗衫化晒粧整晒頭諗住開電話睇下係咪三號風球阿囡唔使返學, 點知見到 ...

你做乜咁勇?我相信你呆的原因係點解個天要唔俾anya返學


公爵府

積分: 25694


406#
發表於 11-9-30 10:55 |只看該作者
心予 發表於 11-9-30 10:53
你做乜咁勇?我相信你呆的原因係點解個天要唔俾anya返學

果晚我屋企外面大風到癲, 我成晚都訓唔好, 因為出面d風聲太緊要, 成晚都係度驚d窗會爆, 所以我六點鐘醒左去toilet已經第一時間睇到係唔係8號, 住左3年幾都未試過咁大風


男爵府

積分: 5221

畀面勳章


407#
發表於 11-9-30 10:56 |只看該作者
早晨~~

琴日由起身到夜晚,阿仔一見冇風或者個天有少少陽光,就講[好野,停咗,去得LU],我問佢去邊,佢答我返學LOR....以上對話足足出現好幾次.


真係唔知原來阿仔咁愛返學架
  


公爵府

積分: 25694


408#
發表於 11-9-30 10:57 |只看該作者
心予 發表於 11-9-30 10:51
玩淘x實在用好多時間, 所以我都係唔學啦

我唔知關唔關屋企部機既問題, 久唔久都有呢個情況, 琴日火到立即填佢份問卷投訴佢

玩淘x, 你只要唔去比較價錢, 唔三心兩意, 都好易攪即


珍珠宮

積分: 31467


409#
發表於 11-9-30 10:58 |只看該作者
心予 發表於 11-9-30 10:53
你做乜咁勇?我相信你呆的原因係點解個天要唔俾anya返學

佢唔使返學我預咗. 不過預唔到竟然冇得返工!!! 唔返唔掂呀我哋.... 所以不嬲都話唔使羡慕我份工. 係你做既八號風球都要做.


公爵府

積分: 25476


410#
發表於 11-9-30 10:59 |只看該作者
tracy, 咁咪好囉, 思賢仔鍾意返學

后, 可能風向關係, 昨日我家附近唔算大風, 似3號多啲


侯爵府

積分: 24947

馬年勳章 2026勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章


411#
發表於 11-9-30 11:01 |只看該作者
今日睇政府單野,想知係咪要搵呀爺...


男爵府

積分: 8310


412#
發表於 11-9-30 11:01 |只看該作者
gumgum 發表於 11-9-30 10:47
早晨!
我噚日下晝返咗工.... 一朝早換咗衫化晒粧整晒頭諗住開電話睇下係咪三號風球阿囡唔使返學, 點知見到 ...

呆左.... 呢個亦都係我尋日朝見到8號的反應....係iphone 見到, 唔係好信.. 即刻開電視....正!


男爵府

積分: 8310


413#
發表於 11-9-30 11:02 |只看該作者
chingching123 發表於 11-9-30 10:40
我琴日係屋企睇tb, 好啦, 睇左大半日揀左好幾件衫啦(俾自己), 我頂丫, 到最後係購物車度搵唔番, 淨番一件係 ...

係"最近瀏覽" 見唔到咩???


公爵府

積分: 25694


414#
發表於 11-9-30 11:02 |只看該作者
心予 發表於 11-9-30 10:59
tracy, 咁咪好囉, 思賢仔鍾意返學

后, 可能風向關係, 昨日我家附近唔算大風, 似3號多啲 ...

我果頭都應該幾勁, 你睇下琴日新聞就知杏花村, 柴灣有幾大鑊
咁我琴日下午去飲茶, 好野呀, 來回都無雨, 都唔知幾好天, 一返到屋企立即爆大雨, 好彩


男爵府

積分: 8310


415#
發表於 11-9-30 11:03 |只看該作者
BBsnoopy 發表於 11-9-30 11:01
今日睇政府單野,想知係咪要搵呀爺...

最後一定係, 唔係真係死得....


公爵府

積分: 25694


416#
發表於 11-9-30 11:03 |只看該作者
kkyee 發表於 11-9-30 11:02
係"最近瀏覽" 見唔到咩???

我一次過瀏左個六,七十版............

之後再搵多次出黎果陣都見到, 不過佢衰在淨係搵得番最近4件..........


公爵府

積分: 25694


417#
發表於 11-9-30 11:05 |只看該作者
kkyee 發表於 11-9-30 11:03
最後一定係, 唔係真係死得....
哇, 咁驚

想問, 係唔係"公文袋"幫手架呢單野, 我一直都唔留意政治野, 不過我覺得開始要留意下係香港有咩人太鐘意攪事


男爵府

積分: 5221

畀面勳章


418#
發表於 11-9-30 11:07 |只看該作者
本帖最後由 tracy0920 於 11-9-30 11:08 編輯
chingching123 發表於 11-9-30 10:55
果晚我屋企外面大風到癲, 我成晚都訓唔好, 因為出面d風聲太緊要, 成晚都係度驚d窗會爆, 所以我六點鐘醒左 ...

我屋企都吹到嘭嘭聲,其中一次超大聲嚇到阿仔係咁喊咗5分鐘,話啲風好大聲,我好驚呀,跟住就坐係廳度好耐都唔敢"旭"
  


珍珠宮

積分: 31467


419#
發表於 11-9-30 11:09 |只看該作者
我諗今次個風東面真係吹得好應 . 但係我呢啲大西北完全冇問題....!


侯爵府

積分: 24947

馬年勳章 2026勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章


420#
發表於 11-9-30 11:10 |只看該作者
chingching123 發表於 11-9-30 11:05
哇, 咁驚

想問, 係唔係"公文袋"幫手架呢單野, 我一直都唔留意政治野, 不過我覺得開始要留意下係香港有咩人 ...

對,全部係讀飽書搵野做既律C


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo