立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
水晶宮
積分: 67215
moonlight9198 發表於 12-10-29 20:32 呢包係我亞媽岩岩比我既, 佢自己曬既已1年既果皮, 我唔拎咁多, 食晒又拎過.
瑪瑙宮
積分: 134334
琛媽 發表於 12-10-29 21:27 又令我想起呀媽D二三十年自家晒果皮比隻衰印偷晒
sfmeow 發表於 12-10-29 20:16 6 件既旺丁床位俾我book 左啦
moonlight9198 發表於 12-10-29 21:32 二三十年前既, 而家都好值錢架.
伯爵府
積分: 15321
琛媽 發表於 12-10-29 21:37 所以呀娘咪超級傷心囉比外人偷晒D時間同心機, 嚇到我呀姨拿拿林攞埋佢D幾年貨仔比我呀媽頂住先 ...
禁止訪問
積分: 24499
Casablanca-220 發表於 12-10-29 21:40 我地轉咗話題,即刻熱鬧好多
尼古丁 發表於 12-10-29 21:45 回覆 moonlight9198 的帖子 我想問下各位晒果皮, 點解唔放平佢黎晒, 好似做標本咁壓地佢好收藏
琛媽 發表於 12-10-29 21:47 尼古丁 啊q想,都好唔係偷鮑心翅肚燕窩,我哥個果偷食啊b燕窩粥死未! 發表於 3 分鐘前 唉....鮑參翅肚 ...
原帖由 moonlight9198 於 12-10-29 發表 我地實在太多話題喇, 下次可能講食羊肉, 因冬天喇, 食羊肉好保暖架,
原帖由 尼古丁 於 12-10-29 發表 回覆 sfmeow 的帖子 啊貓你個邊打緊風喎, 你有茅樹? 香港新聞日日講有颱風.........超強颱風
Casablanca-220 發表於 12-10-29 21:55
原帖由 moonlight9198 於 12-10-29 發表 你都讚成要劏左佢先哩 !!
尼古丁 發表於 12-10-29 21:53 回覆 sfmeow 的帖子 啊貓你個邊打緊風喎, 你有茅樹? 香港新聞日日講有颱風.........超強颱風
Casablanca-220 發表於 12-10-29 22:00 隨便,呢個只係我其中一個造形
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy