自由講場

跳至

首頁

尾頁
   17


男爵府

積分: 6296

育兒性格勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


401#
發表於 12-11-20 12:48 |只看該作者
EMILY428 發表於 12-11-20 12:27
我係樓主C6
我承認我本人是無知和愚昧
因為我同父母本身無咩親戚

我信老人家係為子孫好,我冇話過爺爺嫲嫲唔好.
我相信各位jm只係想講出自己對事件想法俾你地作為bb父母聽.
(for樓主:就係令佢知道各位support佢. for 樓主c6:就係令佢明白嫁為人婦的女人諗法)

我諗各位jm冇心傷害兩老,因為冇人諗到你地會唔過濾d 留言話俾兩老聽.

點評

kkan    發表於 12-11-20 14:09
grace0222  agree  發表於 12-11-20 13:02
  


珍珠宮

積分: 39762

開心吸收勳章 醒目開學勳章


402#
發表於 12-11-20 12:50 |只看該作者
MrsSingSing 發表於 12-11-20 11:55
樓主呢個case,我兩個月前經歷過,我以孝為先,所以唔會理乜例物例,結果夫家認為我落佢地面,要求c6同我離 ...

唔support老婆不凸止,如果因為咁樣要離婚,呢個男人唔駛恨 ~

點評

MrsSingSing  本來支持,後尾被6299,姑奶洗腦,覺得我唔聽話唔啱......心灰意冷....  發表於 12-11-20 13:14
"女" 人做牛做 "馬" => 媽


水晶宮

積分: 58988

馬年勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


403#
發表於 12-11-20 12:54 |只看該作者
唔明?

1) 仲咩樓主會讀哂d reply 比6299 聽 ? 係咪應該有d 可以自行scan 過呢?

2) 男家話自己鄉下唔颶興, 咁倒返轉, 女家鄉下興呢?

p.s. 禾個人覺得, 成件事最緊要係公公, 因為老伴已經走左, 如果公公想個孫女去見最後一面, 就應該去囉, 況且5歲唔算細啦, 而且x儀果邊個sales 會教你地大人點做, 唔使擔心.

點評

justineb    發表於 12-11-20 12:56


珍珠宮

積分: 38234

認識瑞士牛牛第一回 好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


404#
發表於 12-11-20 12:54 |只看該作者
本帖最後由 恩盈 於 12-11-20 12:54 編輯

生老病死, 每個人都唔可以回廻避, 人出世會慶祝滿月或什麼百日宴, 每年生日都或會慶生, 到人生行到最後一步咯, 咪去正式送個別講BYE BYE囉, 無什麼諱忌.

去咗嘅先人已經成過去, 在生嘅人如果因為去唔到告別禮, 又或者呢個告別禮唔圓滿, 佢地可能會自責同唔安樂 ... 如果孫女都去埋送別, 可能媽媽會覺得圓滿一D, 了咗個心事 ...

點評

grace0222  agree no more  發表於 12-11-20 13:04


禁止訪問

積分: 67524


405#
發表於 12-11-20 12:54 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9940


406#
發表於 12-11-20 12:59 |只看該作者

回覆:EMILY428 的帖子

錫孫還錫孫,呢d 係自私表現


珍珠宮

積分: 32193

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 HiPP勳章(2) HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011至尊種植勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 開心吸收勳章


407#
發表於 12-11-20 13:01 |只看該作者
我媽媽走咗果時, 都有人問我先生帶唔帶6歲女去, 帶唔帶得之類,
我先生第一時間答: "咁唔得, 一定要去."

點評

kkan    發表於 12-11-20 14:11


別墅

積分: 575


408#
發表於 12-11-20 13:01 |只看該作者
當睇完呎個 post 之後, 都不期然流下眼淚來. 可能因為自己已經當了媽媽, 所以特別感觸吧!
樓主已經失去了愛錫自己的媽媽, 現在還要面對著與丈夫和夫家的茅盾. 著實煎熬.
我好肯定作為父母, 祖父母, 外祖父母, 都必會非常愛錫, 什而捨身保護小朋友. 唔會讓他們受到傷害. 而作為媽媽的我們, 更加不會作出傷害自己兒女的事. 因為兒女就是我們的命根.

只想跟樓主丈夫說, 作為外人的我們, 真的清官難審家庭事. 而在你眼前, 將跟你共渡往後日子的女人, 現在軟弱萬分, 你可否彌行當初你娶她時候所作出的承諾, 永遠愛護佢, 支持佢. 呢件事正考驗著你們的團結, 如果你處理得宜, 相信你太太會對你, 以至對夫家都感激萬分.

而我亦希望樓主你可以節哀, 多休息. 記緊要順著自己心意行事.
其實你有一個很孝順和顧家的丈夫, 試想當初你為何會嫁俾佢! 他只是一時將女兒看得比妳大 (相信你都唔會介意), 俾些時間佢, 佢一定會明白你的感受的.


點評

grace0222   very touching  發表於 12-11-20 13:06


公爵府

積分: 29753

+3金熱血 畀面勳章 BK Milk勳章


409#
發表於 12-11-20 13:02 |只看該作者

回覆:急問:應否帶5歲女兒送婆婆最後一程?(c6回應在

會,甘大個,樓主節衰


珍珠宮

積分: 34232

熱血金章


410#
發表於 12-11-20 13:04 |只看該作者
EMILY428 發表於 12-11-20 02:06
我係C6
我係廣東南海人
係各處鄉村各處例...
既然係各處鄉村各處例..., 外家那邊都有鄉例, 跟你未必一樣, 有否問過.

太太已經好傷心, 唔好要佢傷神了.
囡囡的意願是怎樣呢?
如果相信有鬼神, 就更加要比囡囡去做孝, 婆婆一定會保祐.


我的格言:  冇記性, 唔緊要. 可以唔記得的, 即係--唔係好緊要既野.
唔係好緊要既野, 咁! 唔記得都唔緊要!!!


禁止訪問

積分: 102652


411#
發表於 12-11-20 13:05 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


翡翠宮

積分: 92598

2025勳章蛇年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


412#
發表於 12-11-20 13:09 |只看該作者
EMILY428 發表於 12-11-20 12:27
我係樓主C6
我承認我本人是無知和愚昧
因為我同父母本身無咩親戚

錫孫女又點? 係2回事,而家婆婆生前唔錫個孫咩? 係你男家唔理女家感受,你太太死咗阿媽,想盡最後孝道都被你男家阻止,原因係迷信,呢個唔係叫自私係乜?

你淨係理你父母感受,你有無理過太太感受? 個孫雖然跟你姓,但都係太太骨肉,無婆婆無太太更加無你個女,而家你哋唔比個孫去,你叫你太太點面對佢自己? 點面對佢屋企人? 老家人迷信可以理解,但你後生遙遙唔分黑白,係太太最傷心既時候唔識幫忙處理不特止仲加重佢既負擔,真係嫁錯比你,他日婚姻有咩問題,都係你自己一手造成!


珍珠宮

積分: 37389


413#
發表於 12-11-20 13:11 |只看該作者
EMILY428 發表於 12-11-20 12:27
我係樓主C6
我承認我本人是無知和愚昧
因為我同父母本身無咩親戚

你同我c6係咪同一人呢????根本斷章取義................
知道個個都錫哂個孫啦,但有冇人錫你老婆???你地個媳婦??
佢剛喪母,已經傷心欲絕,你地冇體諒佢心情不特止,仲為難緊佢呀~
你太太既心情,我正正感受緊.......而你唔係人媳婦,又未面對過失去摯親,你地係唔會明~

我有女女3歲都有去公公葬禮,6299因為怕污糟野,同埋宗教問題反對個孫去,
而我c6都覺得孫女應該送公公一程,所以為免老人家唔滿意,我地要講大話,話將個女俾人湊.....
呢個做法雖然過到骨,但已經令我對6299完全失望,因為佢地唔尊重我,唔尊重我爸爸,唔尊重女家..........


子爵府

積分: 11428

畀面勳章


414#
發表於 12-11-20 13:19 |只看該作者
本帖最後由 a!b@c# 於 12-11-20 13:24 編輯
EMILY428 發表於 12-11-20 12:27
我係樓主C6
我承認我本人是無知和愚昧
因為我同父母本身無咩親戚

你太太係死媽媽呀,作為男人,點解你係呢個時候咁樣對你太太,唔維護佢?


從你呢個回覆,我睇到GEI係你只維護你父母所講GEI習俗,你係唔體恤GEI男人,仲話你太太講晒D POST比你父母知? 佢點解要咁做? 咪就係個老公無幫佢,做唔到佢GEI疪護LOR! 陰公,佢一個女人,竟然要慘到靠自己去爭取,靠我地呢D街外人把口去幫手游說你父母. 其實,你太太可謂已好尊重你父母,先選擇去游說,若佢唔尊重,佢係你囡囡生母,絕對可以自行帶阿囡去.

點解你娶左佢,唔係首重太太,維護太太? 反而首重習俗? 你係迷信GEI,呢度好多人都講左比你知有得化解,你係現代人GEI,咁你點解要係太太呢個咁脆弱GEI時候去傷害佢?

你太太死左賜佢生命GEI媽媽,無外母,無你太太,亦無你囡囡,至親送別,因你阻止而做唔到GEI話,我可以話你知,你一定後悔!你太太一生都怨你,你囡囡第日大過也有可能怨你! 咁即係你屋企比果D習俗搞到有條刺!

你話你父母聽到D說話難過,你問我地明唔明? 我只可話,做成咁都係你呢個男人唔愛護太太造成! 你太太死媽媽,冇人體諒,仲要去花心力去爭取D理所當然GEI事,我反而鄧你太太心痛呀!

男人呀男人! 你支持你太太啦! 佢會對你同對你父母無限感激,會更愛你同你父母!



點評

Rabbit-horse  佢太太聽到C6句句父母前父母後,習俗+迷信。。。一定比佢父母難過更多。。。  發表於 12-11-20 16:30


男爵府

積分: 8456


415#
發表於 12-11-20 13:19 |只看該作者
一定要帶,如果系我,無帶我一世都有遺憾,就算女女2.3歲我都照帶,更可況已經5歲了


寶石宮

積分: 252608

2025勳章蛇年勳章


416#
發表於 12-11-20 13:19 |只看該作者
EMILY428 發表於 12-11-20 01:45
大家好,我係樓主C6
見到有D朋友話我父母好自私
我忍唔住想講兩句
其實可以咁第一晚囡囡躹躬完可以離開,
但第2 日才送外婆上山.

果時我仔仔都你 5 歲幾都有送外婆上山,呢d 係一點孝意,
點解要成日諗唔好野呢?



珍珠宮

積分: 38234

認識瑞士牛牛第一回 好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


417#
發表於 12-11-20 13:20 |只看該作者
本帖最後由 恩盈 於 12-11-20 13:22 編輯

如果白事係一種忌諱, 咁 ... ... 他日自己百年歸老, 自己子女又應唔應該去送別同打點呢

呢D觀念有需要一代傳一代咁落去嘛?


禁止訪問

積分: 102652


418#
發表於 12-11-20 13:20 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 47485

畀面勳章 環保接龍勳章


419#
發表於 12-11-20 13:21 |只看該作者

回覆:急問:應否帶5歲女兒送婆婆最後一程?(c6回應在

要帶未帶搞咁煩做乜 仲要讀哂所有回覆比你6299聽 無腦 點解一定要迫佢地認同你 你係bb個媽 你自行決定 你媽死左係傷心 而你都好成功令你6299仲有你老公唔好過比n咁多個人圍插 插都算仲要比當時人知 你真叻女


禁止訪問

積分: 24651


420#
發表於 12-11-20 13:22 |只看該作者

回覆:急問:應否帶5歲女兒送婆婆最後一程?(c6回應在#125 #383)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo