心聲留言

跳至

首頁

尾頁
   0


公爵府

積分: 28065


401#
發表於 06-8-17 10:18 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

早晨roccomami

roccomami 寫道:
ivy


珊瑚宮

積分: 104756


402#
發表於 06-8-17 10:18 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

而家細菌咁勁
唔好唔睇醫生呀
Ivy124 寫道:
你無再睇醫生咩...拖左好耐喇喎

[quote]
LOWERBOBO 寫道:
no no no...........n call........ :-( :-( :-( :-( [quote]


珊瑚宮

積分: 104756


403#
發表於 06-8-17 10:19 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

同意
[quote]
Ivy124 寫道:
咁如果佢有病而令佢好辛苦...咁可能你屋企人講魏o岩...而家重唔駛辛苦tim :-|


珍珠宮

積分: 41557


404#
發表於 06-8-17 10:21 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

all,

尋日QE打黎,叫媽咪31號返去再做檢查,但就唔知仲要檢查D咩


男爵府

積分: 7531


405#
發表於 06-8-17 10:21 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

本來仲有少少ok...但前晚食咗煎魚,喉嚨亦痛,又头云,想save$$$$$$$$ma....我巾晚又要去針久。e栅1家3口個個都睇e生,(公主食中藥栅毒)巾個月破產 :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-(


翡翠宮

積分: 76971


406#
發表於 06-8-17 10:22 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

曉~~~禾紅樹真械信佢拱一成刀c, 喉先禾sms左個紅樹問佢老婆錢況, 佢化刀械七左少少雪啫在陳晚紅今蕉, 家陣時度留e度極bb心跳 唉禾化嚇c禾啦, 佢老頂又化李老婆大量七血 一陣旦禾打內線 佢先得 禾估佢老婆刀械要多d燒息先得啦 :cry: [quote]
Ivy124 寫道:
我諗佢個情況...醫生會叫佢訓床


翡翠宮

積分: 76971


407#
發表於 06-8-17 10:23 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

有病唔是械西e生d巧咩
LOWERBOBO 寫道:
本來仲有少少ok...但前晚食咗煎魚,喉嚨亦痛,又头云,想save$$$$$$$$ma....我巾晚又要去針久。e栅1家3口個個都睇e生,(公主食中藥栅毒)巾個月破產 :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-(


珍珠宮

積分: 41557


408#
發表於 06-8-17 10:24 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

LOWERBOBO 寫道:
本來仲有少少ok...但前晚食咗煎魚,喉嚨亦痛,又头云,想save$$$$$$$$ma....我巾晚又要去針久。e栅1家3口個個都睇e生,(公主食中藥栅毒)巾個月破產 :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-(


病緊係要睇E生啦,呢D$唔SAVE 得架


公爵府

積分: 28065


409#
發表於 06-8-17 10:25 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

咪係lor...重要bobo已經病左好耐架喇...佢自己都辛苦啦

[quote]
phoebelamlam 寫道:
而家細菌咁勁
唔好唔睇醫生呀


珊瑚宮

積分: 104756


410#
發表於 06-8-17 10:26 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

咁有啲病械中e灰巧啲呀
ringoivy 寫道:
有病唔是械西e生d巧咩 [quote]
LOWERBOBO 寫道:
本來仲有少少ok...但前晚食咗煎魚,喉嚨亦痛,又头云,想save$$$$$$$$ma....我巾晚又要去針久。e栅1家3口個個都睇e生,(公主食中藥栅毒)巾個月破產 :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-(
[/quote]


公爵府

積分: 28065


411#
發表於 06-8-17 10:26 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

係咪31號返去順便講埋個結果呀?

小小靖 寫道:
all,

尋日QE打黎,叫媽咪31號返去再做檢查,但就唔知仲要檢查D咩


翡翠宮

積分: 76971


412#
發表於 06-8-17 10:28 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

試舉例及說明之呀唔該 [quote]
phoebelamlam 寫道:
咁有啲病械中e灰巧啲呀


翡翠宮

積分: 76971


413#
發表於 06-8-17 10:28 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

咁奇介佢地唔是升旗義開左灰啦咩 ?-( 仲拖
Ivy124 寫道:
係咪31號返去順便講埋個結果呀?

[quote]
小小靖 寫道:
all,

尋日QE打黎,叫媽咪31號返去再做檢查,但就唔知仲要檢查D咩
[/quote]


公爵府

積分: 28065


414#
發表於 06-8-17 10:28 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

明知自己唔舒服重食煎魚...介口呀ma...唔聽話
哩樣"食送"邊個諗架? 你工人呀??

LOWERBOBO 寫道:
本來仲有少少ok...但前晚食咗煎魚,喉嚨亦痛,又头云,想save$$$$$$$$ma....我巾晚又要去針久。e栅1家3口個個都睇e生,(公主食中藥栅毒)巾個月破產 :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-(


珊瑚宮

積分: 104756


415#
發表於 06-8-17 10:29 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

例如..............................
一時間我都唔記得喎
[quote]
ringoivy 寫道:
試舉例及說明之呀唔該 [quote]


公爵府

積分: 28065


416#
發表於 06-8-17 10:30 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

大量 & 小小差好遠喎 ?-(
不過有小小血都唔係幾正常啦

[quote]
ringoivy 寫道:
曉~~~禾紅樹真械信佢拱一成刀c, 喉先禾sms左個紅樹問佢老婆錢況, 佢化刀械七左少少雪啫在陳晚紅今蕉, 家陣時度留e度極bb心跳 唉禾化嚇c禾啦, 佢老頂又化李老婆大量七血 一陣旦禾打內線 佢先得 禾估佢老婆刀械要多d燒息先得啦 :cry:


翡翠宮

積分: 76971


417#
發表於 06-8-17 10:31 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

咁咪就是籮 [quote]
Ivy124 寫道:
大量 & 小小差好遠喎 ?-(
不過有小小血都唔係幾正常啦


翡翠宮

積分: 76971


418#
發表於 06-8-17 10:32 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

咁李計得就化禾豬啦 [quote]
phoebelamlam 寫道:
例如..............................
一時間我都唔記得喎


公爵府

積分: 28065


419#
發表於 06-8-17 10:32 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

比比~~你咪話...醫d尾咪得lor

[quote]
phoebelamlam 寫道:
例如..............................
一時間我都唔記得喎
[quote]


翡翠宮

積分: 76971


420#
發表於 06-8-17 10:33 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

喉嚨痛既野唔介口真械巧易返發架 禾敏感唔介口刀返發啦 :-( :-( :-( :-( [quote]
Ivy124 寫道:
明知自己唔舒服重食煎魚...介口呀ma...唔聽話
哩樣"食送"邊個諗架? 你工人呀??

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo