想生BB

跳至

首頁

尾頁
   270


大宅

積分: 1872


4181#
發表於 15-12-30 21:52 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+okangel168+於+15-12-30+發表

原帖由 Cinderellababy 於 15-12-30 發表
其實介到bingo就可以食番麵粉。都係介十幾日,一定得
陳院長到而家都唔比我食麵粉制品同紅肉,我已經戒左2個幾月。。。




大宅

積分: 3890


4182#
發表於 15-12-30 21:53 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Cinderellababy+於+15-12-30+

原帖由 leeleemrs 於 15-12-30 發表
陳院長到而家都唔比我食麵粉制品同紅肉,我已經戒左2個幾月。。。
我一早已經食番所有野啦




大宅

積分: 2154


4183#
發表於 15-12-30 22:38 |只看該作者
本帖最後由 okangel168 於 15-12-30 22:43 編輯
leeleemrs 發表於 15-12-30 21:19
為左bb, 你會戒到的
我唔覺唔覺戒左兩個幾月,已經習慣了

為左BB 我會戒到, 但太多野唔食得, 我都唔知有咩唔係麵粉做.

leeleemrs 你早, 午, 晚三餐食D 咩架? 可否話我知, 等我可以參考下. 因為太多麵粉製品啦, 太多野唔食得. 我而家要諗定放胎個時有咩可以食呀.


謝謝.


大宅

積分: 2154


4184#
發表於 15-12-30 22:40 |只看該作者
Cinderellababy 發表於 15-12-30 21:47
其實介到bingo就可以食番麵粉。都係介十幾日,一定得
Cinderellababy 請問你個十幾日食d 咩呀? 等我可以參考下. 因為太多麵粉製品啦, 太多野唔食得.
謝謝.


大宅

積分: 3890


4185#
發表於 15-12-30 22:43 |只看該作者

引用:Quote:Cinderellababy+發表於+15-12-30+21:

原帖由 okangel168 於 15-12-30 發表
Cinderellababy 請問你個十幾日食d 咩呀? 等我可以參考下. 因為太多麵粉製品啦, 太多野唔食得.
謝謝.
...
Breakfast 雞肉碎瑤柱粥,
Lunch 雞飯,吉野家雞飯
Dinner 雞飯, 菜。 打邊爐只食雞及菜




大宅

積分: 2154


4186#
發表於 15-12-30 22:45 |只看該作者
Cinderellababy 發表於 15-12-30 22:43
Breakfast 雞肉碎瑤柱粥,
Lunch 雞飯,吉野家雞飯
Dinner 雞飯, 菜。 打邊爐只食雞及菜
你每餐都自己煮呀? 我唔識煮飯, 阿媽住得遠, 加上我又唔想俾佢知.


大宅

積分: 3890


4187#
發表於 15-12-30 22:47 |只看該作者

引用:Quote:Cinderellababy+發表於+15-12-30+22:

原帖由 okangel168 於 15-12-30 發表
你每餐都自己煮呀? 我唔識煮飯, 阿媽住得遠, 加上我又唔想俾佢知.
其實餐餐出街食。除左粥。如果唔食粥就都係吉野家雞飯




大宅

積分: 2154


4188#
發表於 15-12-30 22:51 |只看該作者
Cinderellababy 發表於 15-12-30 22:47
其實餐餐出街食。除左粥。如果唔食粥就都係吉野家雞飯
多謝你分享我知.
你而家幾多週呀? 仲需要回台灣覆診嗎?


大宅

積分: 3890


4189#
發表於 15-12-30 22:53 |只看該作者

引用:Quote:Cinderellababy+發表於+15-12-30+22:

原帖由 okangel168 於 15-12-30 發表
多謝你分享我知.
你而家幾多週呀? 仲需要回台灣覆診嗎?
我9week,唔洗返去啦!祝你一take bingo




大宅

積分: 1872


4190#
發表於 15-12-30 22:53 |只看該作者

引用:+本帖最後由+okangel168+於+15-12-30+22:43

原帖由 okangel168 於 15-12-30 發表
本帖最後由 okangel168 於 15-12-30 22:43 編輯
在台灣放胎時,我帶左幾個米粉過去,早上就用熱水淥米粉,再用熱水煲烚一隻雞蛋[在附近頂好買]

午餐:富濠飯店下邊有間日本餐聽,入邊既鹽燒三文魚,照燒雞[去皮]套餐可以食

晚餐:近聯合醫院既M One Cafe 或近忠孝復興站既旅人咖啡入邊有三文魚蛋卷可以食。。。或者吉野家雞飯

返到香港,早餐食米粉,午餐或晩餐都係食雞/雞翼,菜心,魚,蛋,飯或粥,另外粟米,薯仔,蕃茄都可以食既

食到個人口太淡,會好間唔使[放胎後差不多大半個月先敢]偷食一餐意粉或者幾舊肉調劑一下




大宅

積分: 2154


4191#
發表於 15-12-30 23:02 |只看該作者
Cinderellababy 發表於 15-12-30 22:53
我9week,唔洗返去啦!祝你一take bingo
恭喜你! 希望承你貴言, 我可以一 take bingo ^^


大宅

積分: 2154


4192#
發表於 15-12-30 23:05 |只看該作者
leeleemrs 發表於 15-12-30 22:53
在台灣放胎時,我帶左幾個米粉過去,早上就用熱水淥米粉,再用熱水煲烚一隻雞蛋[在附近頂好買]

午餐:富濠 ...
多謝你分享我知,等我知道可以食d咩。


大宅

積分: 1729


4193#
發表於 15-12-30 23:20 |只看該作者
卓玲BB 發表於 15-12-30 18:50
你可以同翁醫生講打滴滴,係靜脈注射的,我之前試過幾有效但少少貴,或塞偉哥都ok ! 祝你成功呀!



...

Ivig 几錢?


複式洋房

積分: 235


4194#
發表於 15-12-30 23:25 |只看該作者
回覆 Nail06 的帖子

唔緊要,謝謝你!


複式洋房

積分: 235


4195#
發表於 15-12-30 23:27 |只看該作者
可唔可以請教各位,有無jm驗到bingo後會返翁翁度覆診攞藥㗎?


禁止訪問

積分: 4077


4196#
發表於 15-12-31 00:16 |只看該作者

引用:+本帖最後由+okangel168+於+15-12-30+20:26

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 4077


4197#
發表於 15-12-31 00:20 |只看該作者

引用:Quote:卓玲BB+發表於+15-12-30+18:50+你可

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1872


4198#
發表於 15-12-31 00:24 |只看該作者

引用:可唔可以請教各位,有無jm驗到bingo後會返

原帖由 媽blo 於 15-12-30 發表
可唔可以請教各位,有無jm驗到bingo後會返翁翁度覆診攞藥㗎?
覆診就唔會,但會托過去既jm 帶藥返黎




大宅

積分: 2154


4199#
發表於 15-12-31 00:43 |只看該作者
卓玲BB 發表於 15-12-31 00:16
五係!另外一樣的!不是ivig
卓玲BB 咁係咪都係要吊的架? 還是打針的?


複式洋房

積分: 235


4200#
發表於 15-12-31 08:04 |只看該作者
提示: 該帖被管理員或版主屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo