立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 1872
原帖由 Cinderellababy 於 15-12-30 發表 其實介到bingo就可以食番麵粉。都係介十幾日,一定得
積分: 3890
原帖由 leeleemrs 於 15-12-30 發表 陳院長到而家都唔比我食麵粉制品同紅肉,我已經戒左2個幾月。。。
積分: 2154
leeleemrs 發表於 15-12-30 21:19 為左bb, 你會戒到的 我唔覺唔覺戒左兩個幾月,已經習慣了
Cinderellababy 發表於 15-12-30 21:47 其實介到bingo就可以食番麵粉。都係介十幾日,一定得
原帖由 okangel168 於 15-12-30 發表 Cinderellababy 請問你個十幾日食d 咩呀? 等我可以參考下. 因為太多麵粉製品啦, 太多野唔食得. 謝謝. ...
Cinderellababy 發表於 15-12-30 22:43 Breakfast 雞肉碎瑤柱粥, Lunch 雞飯,吉野家雞飯 Dinner 雞飯, 菜。 打邊爐只食雞及菜
原帖由 okangel168 於 15-12-30 發表 你每餐都自己煮呀? 我唔識煮飯, 阿媽住得遠, 加上我又唔想俾佢知.
Cinderellababy 發表於 15-12-30 22:47 其實餐餐出街食。除左粥。如果唔食粥就都係吉野家雞飯
原帖由 okangel168 於 15-12-30 發表 多謝你分享我知. 你而家幾多週呀? 仲需要回台灣覆診嗎?
原帖由 okangel168 於 15-12-30 發表 本帖最後由 okangel168 於 15-12-30 22:43 編輯
Cinderellababy 發表於 15-12-30 22:53 我9week,唔洗返去啦!祝你一take bingo
leeleemrs 發表於 15-12-30 22:53 在台灣放胎時,我帶左幾個米粉過去,早上就用熱水淥米粉,再用熱水煲烚一隻雞蛋[在附近頂好買] 午餐:富濠 ...
積分: 1729
卓玲BB 發表於 15-12-30 18:50 你可以同翁醫生講打滴滴,係靜脈注射的,我之前試過幾有效但少少貴,或塞偉哥都ok ! 祝你成功呀! ...
複式洋房
積分: 235
禁止訪問
積分: 4077
原帖由 媽blo 於 15-12-30 發表 可唔可以請教各位,有無jm驗到bingo後會返翁翁度覆診攞藥㗎?
卓玲BB 發表於 15-12-31 00:16 五係!另外一樣的!不是ivig
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy