懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 18061

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


4181#
發表於 09-2-13 11:14 |只看該作者
我半夜肚餓,都會不停扎醒的,真係好慘......

原帖由 sweetcutecat 於 09-2-13 10:39 發表
我都仲係嘔, 一日到黑都反胃, 昨晚只吃了半碗米粉, 半夜餓到死, 但又食唔落, 最慘又瞓唔到...唔知要捱到幾時...
我 要 舉 起 救 恩 的 杯 、 稱 揚 耶 和 華 的 名 。詩 116:13兒 女 是 耶 和 華 所 賜 的 產 業 . 所 懷 的 胎 、 是 他 所 給 的 賞 賜 。詩 127:3


洋房

積分: 80


4182#
發表於 09-2-13 11:43 |只看該作者
原帖由 sweetcutecat 於 09-2-13 10:09 發表
姊妹們,

Dr Lo 是7/8-20/8放假, 佢計過接到才會接的, 佢 confirm 左我ok, 因為我開刀, 佢有預算...


HI sweetcutecat,

我都係搵盧醫生o架. 咁你知吾知佢開刀收幾多錢. 死啦 我驚佢吾接我呀. 我edd 係8月15日.. 我要28日先再去覆診.. 如果佢到時先推我. 我再搵醫生. 好驚太趕. 搵吾到....


男爵府

積分: 5452

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


4183#
發表於 09-2-13 11:47 |只看該作者
佢收$15000, 你直接問佢, 佢一定答, 你仲早過我, 佢應該接到, 因為一般可以早2wk開刀, 你ok呀, 不過早d問安心d...


原帖由 wan1971 於 09-2-13 11:43 發表


HI sweetcutecat,

我都係搵盧醫生o架. 咁你知吾知佢開刀收幾多錢. 死啦 我驚佢吾接我呀. 我edd 係8月15日.. 我要28日先再去覆診.. 如果佢到時先推我. 我再搵醫生. 好驚太趕. 搵吾到.... ...


洋房

積分: 80


4184#
發表於 09-2-13 11:51 |只看該作者
原帖由 sweetcutecat 於 09-2-13 11:47 發表
佢收$15000, 你直接問佢, 佢一定答, 你仲早過我, 佢應該接到, 因為一般可以早2wk開刀, 你ok呀, 不過早d問安心d...


謝謝你呀. sweetcutecat. 聽到你咁講都安心d. 我覺得盧醫生真係好ok囉. 會令人放心講d野.


子爵府

積分: 12823

醒目開學勳章 畀面勳章


4185#
發表於 09-2-13 12:27 |只看該作者
YEAH! 收到診所電話 有 Blood Test result 啦 ~

唐氏: Low Risk 1:3388
血糖: OK
血色素: OK


男爵府

積分: 5452

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


4186#
發表於 09-2-13 12:29 |只看該作者
嘩~~~恭喜你啦!!!


原帖由 jelly-pudding 於 09-2-13 12:27 發表
YEAH! 收到診所電話 有 Blood Test result 啦 ~

唐氏: Low Risk 1:3388
血糖: OK
血色素: OK


大宅

積分: 2643


4187#
發表於 09-2-13 12:43 |只看該作者
恭喜!恭喜!

原帖由 jelly-pudding 於 09-2-13 12:27 發表
YEAH! 收到診所電話 有 Blood Test result 啦 ~

唐氏: Low Risk 1:3388
血糖: OK
血色素: OK

人人常歡笑 不要眼淚掉


珍珠宮

積分: 32721

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章


4188#
發表於 09-2-13 12:45 |只看該作者
原帖由 jelly-pudding 於 09-2-13 12:27 發表
YEAH! 收到診所電話 有 Blood Test result 啦 ~

唐氏: Low Risk 1:3388
血糖: OK
血色素: OK



yeah~!


子爵府

積分: 12823

醒目開學勳章 畀面勳章


4189#
發表於 09-2-13 12:48 |只看該作者
原帖由 hlbaby2004 於 09-2-13 12:43 發表
恭喜!恭喜!


sweetcutecat, hlbaby2004

Thank you very much
我聽日上診所拎返份report, 19/2 去廣華做產橡時會拎埋俾佢地睇, 希望佢地睇左report 血糖正常唔駛我飲糖水啦 (~ 因為我都肥肥地, BMI 都成23架.


複式洋房

積分: 420


4190#
發表於 09-2-13 12:53 |只看該作者
原帖由 jelly-pudding 於 09-2-13 12:27 發表
YEAH! 收到診所電話 有 Blood Test result 啦 ~

唐氏: Low Risk 1:3388
血糖: OK
血色素: OK



恭喜哂呀. 順順利利呢~
最緊要健康呀~


大宅

積分: 2643


4191#
發表於 09-2-13 12:53 |只看該作者
我由個零月嘔到3個月,嘔到入左e院2次。宜家過左3個月都有作嘔,但好好多!
e生話想嘔因為肚餓,所以要少吃多餐,食EDO餅乾會好d!

原帖由 BigPig阿花 於 09-2-13 11:12 發表
牛c9 & adam112
我基本上食咩都有可能嘔,餅乾我都間唔中有食的,酸野我一d都唔食得,因為我已經覺得個胃好酸,只有食下9製陳皮,水我都唔飲得架,好易嘔,我要飲d有味野先得,所以而家飲紅棗水,不過都唔飲得多,又係會反胃 ...
人人常歡笑 不要眼淚掉


別墅

積分: 599


4192#
發表於 09-2-13 13:12 |只看該作者
ek9718

你係咪打黑chee好大力呀?我有時好大力打都會好痛呀..你無流啡.可以observe 下先.你上次一次照係幾時?


... [/quote]

牛c 9

我冇打黑chee....而係真係好似肚痛咁,但又唔係去廁所個隻,唸住去睇急症,就痛痛下訓左,因為太累喇~~
我上一次係2/2照, 下星期四會去照oscar


大宅

積分: 3380

好媽媽勳章 醒目開學勳章


4193#
發表於 09-2-13 13:15 |只看該作者
BigPig阿花,

唔好唔開心啦, 我有時都會嘔o家, 呢個星期都嘔咗3次, 有時食得飽又會嘔, 我好明白你個心情呀! 我依家見到d嘢食, 我都唔想食, 但又要迫自己食喎.... 我地一齊加油啦!

原帖由 BigPig阿花 於 09-2-13 10:29 發表
其實我心情都有d down down地,因為真係好辛苦,日日都係咁嘔,重要成日都係有胃酸倒流的嘔,個喉嚨真係好辛苦lor,又食唔落野,有時嘔完個肚空晒,食番少少飽ge,又再頂住

而家日日返工都遲到,因為出門時又有晨吐,要嘔番d ...


公爵府

積分: 29008

醒目開學勳章 畀面勳章 陪月勳章


4194#
發表於 09-2-13 13:19 |只看該作者
JELLY, 我同你同一日去做OSCAR架, 記得嗎? 下, 要羅埋呢個REPORT去廣華佢地先唔洗我飲糖水架???? 我BMI 都OVER22的

等我都報下喜先, Blood Test result ~

唐氏: Low Risk 1:9811
要驗個3條染色數: OK
地貧血: 12.7 (NORMAL 11.5-16)
9w1d  2.41cm / 10w2d  3.46cm (吳弓彈) / 13w 6.69cm (揮手2次) / 16w1d BPD 3.09cm(4oz) / 18w4d BPD 4.21cm 9oz


大宅

積分: 3380

好媽媽勳章 醒目開學勳章


4195#
發表於 09-2-13 13:20 |只看該作者
adam112,

你冇事丫麻.....
嘩....你咁快已經15w喇.....恭喜!
我要下星期六先有得見小b, 已經有一個月冇見佢喇, 有d擔心同緊張添.....


原帖由 adam112 於 09-2-13 10:39 發表
各位姐妹我返黎啦, 我終於病好, 之前病到聲都出唔到, 結果都係去左睇醫生同食藥。
見到個個姊妹都差不多PASS 晒oscar我好開心。你地做oscar 時有冇問佢小b係仔定女? 我做個時冇問到, 之後個fd講我知原來你問個醫生部 ...


別墅

積分: 599


4196#
發表於 09-2-13 13:25 |只看該作者
原帖由 princessash 於 09-2-13 10:15 發表
ek9718

照計如果你冇流啡同血就冇事, 我到而家15weeks間中都會肚痛, 有時谷住谷住, 有時就扯住扯住

我問過醫生, 佢話大肚婆比較多氣, 而且因為你子宮膨脹, d腸要移動"tun"位比子宮, 所以係會肚痛, 但係你應該feel ...


Princessash

其實之前一向肚痛我都有問過醫生,但今次痛到我係張床碌黎碌去,但佢每次又唔係痛好長時間wor,痛一痛又停下!!因為醫生講過有肚痛就要返去搵佢,但我唔知道咩為知醫生講既肚痛(即係作小x),
不過听到你咁講都安樂d,因為都冇血同啡,希望真係唔好影響到亞b la....


別墅

積分: 652

畀面勳章


4197#
發表於 09-2-13 13:26 |只看該作者
原帖由 jelly-pudding 於 09-2-13 12:27 發表
YEAH! 收到診所電話 有 Blood Test result 啦 ~

唐氏: Low Risk 1:3388
血糖: OK
血色素: OK



jelly:

恭喜哂呀....
乜你咁快就可以攞報告啦......我記得你好似都係係冼醫生到check架.......但係d姑娘叫我2weeks先返去攞........
係呢........你係邊到做結構呀????


子爵府

積分: 13105


4198#
發表於 09-2-13 13:37 |只看該作者
原帖由 adakitty 於 09-2-13 11:12 發表
岩岩大病一場..夜晚又同大仔一齊瞓..比佢踢到冇得瞓..
放工返到一...
仲有..廣華話..第二胎唔會有照聲波照..結構都冇..
好睬我係私家有做開o ...


因為你後生呀!我呢d高o產婦,乜都有得做


子爵府

積分: 13105


4199#
發表於 09-2-13 13:49 |只看該作者
原帖由 adakitty 於 09-2-13 10:16 發表
Venusnjoo,

chung 醫生係男定女呀..?? 收費又係幾多呢?
可唔可以話我知.??

牛師奶.

恭喜哂呀..一早都話bb冇事架啦..
去個trip..等個人放鬆下啦..

各位姊妹..

我琴日去完廣華..心情好down呀..
琴日驗尿..驗到我 ...


Ada,唔知你係咪琴日我係廣华見到check尿糖fail嗰個呢?其實佢地叫你飲糖水係為你好,我都要飲,因為高0.有時糖尿同飲食未必有關,係pregnant引起身体既反應.佢唔比你去護士小組係啱架.我高0加上胎迫著開刀,所以我冇要求去護士小組.你係咪睇2号房e生呀!你多d問佢地野啦,其實佢地好肯答我地,不過佢唔会主动講咋.
仲有妊娠糖尿係一d都唔小事,一定一定要聽e生講.
BTW,我都係睇梁鳳霞架


子爵府

積分: 10041

好媽媽勳章 醒目開學勳章


4200#
發表於 09-2-13 14:13 |只看該作者
我唔係睇2號房架..聽人講2號房係高級醫生..
我睇4號房..
其實如果真係要飲糖水都冇咩辦法..
最大既問題係..我第一胎睇廣華既時候..佢比左d好唔好
既經驗比我...所以我先勁唔想見佢果d所謂既醫生..

原帖由 chunyatmama 於 09-2-13 01:49 PM 發表


Ada,唔知你係咪琴日我係廣华見到check尿糖fail嗰個呢?其實佢地叫你飲糖水係為你好,我都要飲,因為高0.有時糖尿同飲食未必有關,係pregnant引起身体既反應.佢唔比你去護士小組係啱架.我高0加上胎迫著開刀,所以我冇要 ...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo