原帖由 princessash 於 09-2-13 10:15 發表
ek9718
照計如果你冇流啡同血就冇事, 我到而家15weeks間中都會肚痛, 有時谷住谷住, 有時就扯住扯住
我問過醫生, 佢話大肚婆比較多氣, 而且因為你子宮膨脹, d腸要移動"tun"位比子宮, 所以係會肚痛, 但係你應該feel ...
原帖由 adakitty 於 09-2-13 10:16 發表
Venusnjoo,
chung 醫生係男定女呀..?? 收費又係幾多呢?
可唔可以話我知.??
牛師奶.
恭喜哂呀..一早都話bb冇事架啦..
去個trip..等個人放鬆下啦..
各位姊妹..
我琴日去完廣華..心情好down呀..
琴日驗尿..驗到我 ...