跳至

首頁

尾頁
   0


複式洋房

積分: 410


4181#
發表於 05-6-9 13:46 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

小谷 寫道:
happy@happy,

我過多個幾星期就返工喇,已開始幫小b戒夜奶。我只是定時餵奶,初時隔2.5hrs, 跟住3hrs, 3.5hrs, 而家也免強可以隔4hrs, 咁樣小b已可以自然越訓越長,而家半夜仲要起一次身,希望佢可以快d訓過夜啦! :-P


小谷:
你講話2.5hr/3hr係咪講緊夜晚餵奶o既時間呀?? 我而家都開始每3.5個鐘餵佢一次, 每次4安, 不過佢都食唔晒.....如果照你咁講, 我半夜果餐都試下先....係呢, 你實行o左幾耐小b先會瞓到4個鐘呀?


複式洋房

積分: 127


4182#
發表於 05-6-9 13:54 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

all mama,
請問你們如何找鐘點呢?我不會請工人,但想請鐘點part time幫輕下媽咪,唔使佢第日湊B咁辛苦。
市價一般時薪、月薪多少?
Thanks!
Sharon's Baby Date [img align=left]http://lilypie.com/baby1/060511/2/14/4/+8 [/img] Sharon is a gift from God!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!! [img align=left]http://www.imse.hku.hk/lkychan/sharon/fullmoon.jpg[/img]


大宅

積分: 1515


4183#
發表於 05-6-9 14:27 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

forty+,

恭喜, 恭喜! 你阿b好勁呀! 我阿b現在成個月才4.1kg, 和你個b差不多!

祝你阿b健健康康!
該用戶已被刪除

4184#
發表於 05-6-9 14:30 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 603


4185#
發表於 05-6-9 15:10 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

happy@happy,

我講2.5/3hrs係全日既時間,夜晚如果bb訓過時間就由得佢訓到醒至餵,而家bb係日頭隔4hrs食一次奶,夜晚就4-7hrs。

我在小b 3-4w開始實行,不過初時唔係咁嚴格,有時bb喊得好可憐都會好快就餵,係到滿月後至正式訓練,大概訓練左2w,由前日開始便可以 4hrs.


別墅

積分: 603


4186#
發表於 05-6-9 15:12 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

happy@happy,

我講2.5/3hrs係全日既時間,夜晚如果bb訓過時間就由得佢訓到醒至餵,而家bb係日頭隔4hrs食一次奶,夜晚就4-7hrs。

我在小b 3-4w開始實行,不過初時唔係咁嚴格,有時bb喊得好可憐都會好快就餵,係到滿月後至正式訓練,大概訓練左2w,由前日開始便可以4hrs.


大宅

積分: 3674


4187#
發表於 05-6-9 17:11 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

forty+,

恭喜晒! 小b真係好重! 好好坐月!


all,

我前幾日發現個右胸有硬塊,雖然都知好可能係乳線,但位置較高,都唔肯定同有d擔心。今日帶bb去健康院順便見醫生,真係乳線塞左(未發炎),姑娘教我要用熱fu同用手擠去果部分0既奶,因為奶pump d力唔同bb,有d地方吸唔到。其實我宜家只係每日得1-2餐人奶俾bb,姑娘話都好,當"補品"wor...所以我會pump到冇奶為止...

bb臍帶仲未甩...真係破紀錄...聽日都滿月啦! 醫生竟然話愈乾淨愈難甩!

Christy/smallfish,

同你地差唔多,未有時109lbs,生之前143lbs,宜家123lbs,仲有14lbs...我上身望係完全正常,所有肥肉都係pat pat同大脾...開刀生又未做得運動,滿左月仲開始食補品! 真係.....


禁止訪問

積分: 46216


4188#
發表於 05-6-9 17:14 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 606


4189#
發表於 05-6-9 17:46 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

happy@happy 寫道:
[quote]
Zukina 寫道:
happy@happy,
我唔打算戒夜奶, 等佢自己決定, d書話大多數bb3個b左右就可以一覺訓天光, 所以即管等多個幾月至算..

各位, 我未必成日上黎啦, 我坐完月, 一個人湊兩個b, 雖然有鐘點, 但一星期黎3日, 每日兩個鐘, 其他時間都要自己面對, 捱多兩個月等個印印黎左就會好好多...


仲要等多個幾月呀??? :-( 我睇書都話滿o左月o既bb會好湊d, 但係我個b又唔係喎....我個b而家夜晚最多都係瞓到2-3個鐘就醒, 都唔知點算, 晏晝食完奶又係咁瞓, 我估佢係搞亂o左個生理時鐘, 都唔知點好.... :-( :-( [/quote]

happy@happy,

我阿b同你個b一模一樣呀! 夜晚成日眼碌碌唔訓要我抱 .....點算? :-(


大宅

積分: 4722


4190#
發表於 05-6-9 17:51 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

Hellora,
我肥晒係breasts, 背脊 & 31吋o既豬腩肉, 我吾要個胸o甘大, 着衫好醜怪! :-(

angelhair & kittypo,
我個肚又係好黑兼鬆泡泡啦! 仲有中間條又長又黑嘅線呢! 係吾係永遠都係o甘㗎?

kitsumyuen,
我剩係知鐘點part time一般時薪$50大元!


大宅

積分: 4722


4191#
發表於 05-6-9 18:00 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

angelhair & happy@happy,
我通常8:00pm幫阿B仔沖涼, 佢沖完涼喊到精神哂, 會眼仔碌碌到飲完11:00-12:00餐奶之後瞓到約4-5hrs先肯再醒飲奶! 吾知依樣嘢work 吾work 係你阿B度?!

我之前試過05:00pm幫佢沖涼, 點知佢眼仔碌碌咗一陣就瞓咗, 之後果晚佢喊到我成晚無得瞓!!!


翡翠宮

積分: 75533


4192#
發表於 05-6-9 18:00 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

forty+:
恭喜晒,真係big baby!生得辛唔辛苦呀?好好坐月啦,我到而家都無飲魚湯,但就飲左成10日花膠煲雞(有時用烏雞無咁燥),都係媽咪煲/煮咩我就食咩。前兩日先開始補身。


子爵府

積分: 13747


4193#
發表於 05-6-9 19:24 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

Fannylok, angelhair, smallfish, kitsumyuen, Louise&Ken, 小谷,沙沙 & ALL

多謝你地。要更正吓先,阿b重4.09公斤,有9磅重,同fanny個b而家幾乎一樣咁重。 :mrgreen:

smallfish,係呀,我真係等到頸都長呀,唔知阿b係咪知道佢係包尾大班b,所以啲體重要一出世就追到你地。好在我有得用無痛,大大減低咗陣痛嘅感覺,唔係我都痛9個鍾有多,你都咪話少嘢。

雖然陀住阿b一路都知佢係大隻B, 不過冇諗過佢會9LBS重。我咁嘅年紀,生得佢出重要係順產兼唔駛用夾夾佢出嚟,我都服咗我自己,不過最大功勞係個助產士嘅指導。我覺得我好好彩,生嗰朝唔係幾多大肚婆,我好快就被安排去產房催生。產房啲姑娘好好,喺我催生而子宮未開嗰陣同我傾偈講吓笑。我10.20am 人工穿水(第一個新手醫生9am左右同我穿水唔成功,佢話我子宮頸長,要搵個第二個有驗嘅醫生嚟再幫我穿水)。一路個子宮都唔開。本來我喺5号產房生,直到4點鍾因為5号產房另有安排,我被移去4号產房。我一轉咗4号產房子宮就開始開嘞,而我亦覺得4号產房個助產士有經驗啲叻啲。如果是另一個助產士,真有機會痾唔出阿大舊b呀。因為用咗無痛感覺唔到大痛而配合唔到right timing 去出力痾,就係個助產士嘅引導兼佢係咁用埋佢食奶啲力大力拉阿b出嚟先至成功順產咋。真係好多謝佢。我唔夠氣力,要一共大力痾咗四次先至成功,幾驚唔成功要開刀呀。痾出阿B嗰吓,真係如釋重負,而見到阿B咁肥白,真係好開 心。

阿b 都算好揍。雖然我鍡人奶,但暫時未有奶,所以最終都要補奶粉。尋晚係回家嘅第一晚,阿b喺差唔多1點吃完奶粉, 一瞓就天光,要我今朝喺7am攪佢先識醒。淨話又係,12點吃完奶,佢一路瞓,又要我6pm 攪醒佢食奶。今朝去健康院時問姑娘怕唔怕bb掛住瞓食得少,姑娘話佢肚餓就自然會醒要奶吃。嘩,如果我餵奶粉就發達呶,不過我一上奶就盡量唔比奶粉佢食,到時佢就應該捱唔到咁耐啦。
我係一個都幾八卦嘅人, believe in 因果, 風水命理。有果必有因 。


子爵府

積分: 11900


4194#
發表於 05-6-9 19:34 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

forty+:
恭喜~BB終於蒲頭哪~都好大隻wor
祝你同b女都身體健康,坐月要多d休息~
湊住個b真係好鬼辛苦,要多d增取時間訓較
bb訓你就要訓下啦,我明天都滿月...終於可以
出街啦,我是"鬧"街精,呢個月簡直好似坐囚咁
明天可以自由啦~


大宅

積分: 4722


4195#
發表於 05-6-10 00:35 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

想問你地各位有無比阿B用枕頭? 因為姑娘話最好吾好比阿B用枕頭直至一歲, 所以我依家無用, 但我發覺我B仔個頭好長(定還是因為阿B用吸盤吸出嚟嘅關係?) 好擔心呀! :-( 究竟應吾應該用枕頭仔?


水晶宮

積分: 56750


4196#
發表於 05-6-10 01:32 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

forty+:
勁呀....恭喜晒~我囡囡係你bb既四份一
有人話,人一生要找到四個人1) 自己2) 深愛你的人3) 你最深愛的人4) 共你過一生的人             在你出世一刻,我一次過找到這四個人


別墅

積分: 603


4197#
發表於 05-6-10 11:17 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

smallfish,

我阿b都無用枕頭呀,睇你阿b d相又唔覺佢個頭好長啞,我個b側面睇個頭都係幾長嫁,而家仲訓到個頭右邊少少bean添,問姑娘佢話bb大大下個頭會自己圓返。不過我都唔理咁多,餵奶時得閒順便幫bb初下個頭,同埋訓時搵件衫仔墊住佢右邊頭。


翡翠宮

積分: 75533


4198#
發表於 05-6-10 11:30 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

各位:
今朝同小b返健康院,佢重有黃呀,醫生話下星期要去過,如果下星期都退得唔夠理想就要返瑪嘉烈驗血呀! 呢2日小b埋身埋好'文''陣'呀! 可能之前食過奶嘴,而家埋身食幾分鐘就唔肯食,我今日聽到小b下星期要再去健康院我 ,唯有泵出黎比佢食,等我知道佢食得足唔足同退黃再同佢搏過啦!


翡翠宮

積分: 75533


4199#
發表於 05-6-10 11:34 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

smallfish:
我無用枕頭呀,但就摺係毛巾墊高少少個頭仔,小b訓時頭仔look黎look去,所以無乜扁。但我會比佢日頭訓一邊,夜晚訓一邊。


別墅

積分: 603


4200#
發表於 05-6-10 11:40 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

jk923,

我小b都黃左好耐呀,滿月時醫生話佢仲有少少黃,而家未再check唔知仲有無黃嫁。希望你小b d黃快d退晒啦!
埋身餵返一輪小b就會食返好d嫁喇!努力!


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo