美容扮靚

跳至

首頁

尾頁
   49


男爵府

積分: 6491


4181#
發表於 25-2-8 06:46 |只看該作者
請問搽手術疤痕,邊隻除疤膏好呀?秀碧除疤膏好嗎?還是蝸牛精華都有用呀?(現在手頭上已有蝸牛精華)


水晶宮

積分: 51707


4182#
發表於 25-2-8 16:22 |只看該作者
paulinewong 發表於 25-2-8 06:46
請問搽手術疤痕,邊隻除疤膏好呀?秀碧除疤膏好嗎?還是蝸牛精華都有用呀?(現在手頭上已有蝸牛精華) ...

除疤膏推薦 | 淡化傷口/手術開刀/剖腹生產疤痕 6款好用除疤藥膏/除疤筆/除疤貼比較(消委會教揀選貼士+醫生拆解去疤原理)

https://www.healthyd.com/articles/body/%E5%89%96%E8%85%B9%E7%94%9F%E7%94%A2-%E9%96%8B%E5%88%80%E7%94%9F%E4%BB%94%E7%96%A4%E7%97%95-%E5%8E%BB%E9%99%A4-5%E6%AC%BE%E5%A5%BD%E7%94%A8%E9%99%A4%E7%96%A4%E7%94%A2%E5%93%81


珍珠宮

積分: 47512

馬年勳章 2024年龍年勳章


4183#
發表於 25-2-8 18:32 |只看該作者
me920 發表於 25-1-5 14:39
美容師講針有0.25mm
不過我都唔見太多人講,所以睇定啲先

問左係一次性針頭。
不過都唔見有太多分享,再睇睇先


子爵府

積分: 13672


4184#
發表於 25-2-8 23:48 |只看該作者
Elenalan 發表於 25-2-5 13:08
我冇做過Volnewmer, 之前問過Volnewmer唔適合全面打 (可能因為我冇面凹)。我keep住做Exion, 暫時覺得效果 ...

試左Volnewmer了、非常好。一年打3次、打算平時1 個月1 次清潔及exion. 清潔係咪出去做機好過自己係屋企做eg敷清潔mask?


珍珠宮

積分: 35340

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章


4185#
發表於 25-2-9 00:30 |只看該作者
chanti 發表於 25-2-8 23:48
試左Volnewmer了、非常好。一年打3次、打算平時1 個月1 次清潔及exion. 清潔係咪出去做機好過自己係屋企做 ...

Volnewmer 邊度做?大約幾錢次?


水晶宮

積分: 51707


4186#
發表於 25-2-9 00:52 |只看該作者
fundfund 發表於 25-2-9 00:30
Volnewmer 邊度做?大約幾錢次?

我同事amour做全面volnewmer,$5800。已經半年,佢覺得效果開始減退。
attach0/tmp/phpQvBHt6


水晶宮

積分: 67599


4187#
發表於 25-2-9 01:57 |只看該作者
本帖最後由 Elenalan 於 25-2-9 01:57 編輯
chanti 發表於 25-2-8 23:48
試左Volnewmer了、非常好。一年打3次、打算平時1 個月1 次清潔及exion. 清潔係咪出去做機好過自己係屋企做 ...

我每月都做2次facial, 其中一次一定做hydro peel或jet peel深層清潔。我懶敷mask, 出去做facial一次過搞哂,包括修眉。

醫美treatment我會做laser (resurfacing+pigmentation)、Exion Face、水光槍打Rejuran、微針Exosome,輪住做,另外一年打2~3次Hifu (New Doublo或Ultraformer MPT)。我係肉臉,一肥就先肥臉,所以要定期打Hifu,jawline才明顯d。


水晶宮

積分: 51707


4188#
發表於 25-2-9 14:18 |只看該作者
Elenalan 發表於 25-2-9 01:57
我每月都做2次facial, 其中一次一定做hydro peel或jet peel深層清潔。我懶敷mask, 出去做facial一次過搞哂 ...

你係咪全部香港做醫美項目?1年使唔使2萬港幣?


男爵府

積分: 8722


4189#
發表於 25-2-9 14:28 |只看該作者
唔知真唔真
attach1/tmp/php6xGIb4


水晶宮

積分: 67599


4190#
發表於 25-2-9 14:29 |只看該作者
greentea000 發表於 25-2-9 14:18
你係咪全部香港做醫美項目?1年使唔使2萬港幣?

全部香港做,我又冇內地出差工作,去內地做醫美對我黎講太遠太花時間了,唔化算,而且我做完療程只會立即回家,唔會喺街逗留。

如只計醫美類療程,我估一年大概三萬幾。

有d療程,如最近好hit的Rejuran, 我有一次free打,試完再睇下有冇需要長期做。外泌體微針都唔使成日做,皮膚現況幾好,就唔使做咁密。


珍珠宮

積分: 41386


4191#
發表於 25-2-9 16:22 |只看該作者
greentea000 發表於 25-2-9 00:52
我同事amour做全面volnewmer,$5800。已經半年,佢覺得效果開始減退。

$5800不痛苦,又有半年效果,我覺得很好。
你同事打算定期做嗎?


珍珠宮

積分: 41386


4192#
發表於 25-2-9 16:24 |只看該作者
bbbchoco 發表於 25-2-9 14:28
唔知真唔真

都寫入說明書了,假不了。


水晶宮

積分: 51707


4193#
發表於 25-2-9 22:52 |只看該作者
asweetmom 發表於 25-2-9 16:22
$5800不痛苦,又有半年效果,我覺得很好。
你同事打算定期做嗎?

佢今個月會打第2次volnewmer,不過無講係咪同一間。等3月我再問下,佢3月、4月會頻密放假追花,肯定影好多相。 第1次因為唔同地點返工,我無見到佢最佳效果。

如果佢又amour做,效果又明顯,下次我老公返港都去做。


水晶宮

積分: 51707


4194#
發表於 25-2-9 23:11 |只看該作者
Elenalan 發表於 25-2-9 14:29
全部香港做,我又冇內地出差工作,去內地做醫美對我黎講太遠太花時間了,唔化算,而且我做完療程只會立即 ...

我啲女同事就算有幾日深圳、廣州出差都唔會順便做醫美,感覺太趕,平價連鎖醫美品牌同公立醫院醫美部門都好多人。但會睇醫生,又平又可以用工作時間。

我每年1萬港幣醫美預算之前幾年已經維持唔到,今年1萬5鬆動啲。


水晶宮

積分: 51707


4195#
發表於 25-2-9 23:28 |只看該作者

回覆樓主:

樂富uny見到neoflam可微波爐用不銹鋼食物盒,白色透明膠蓋比cuitisun靚啲。
attach0/tmp/phpJucEWG
attach1/tmp/phpFvEm9X
attach2/tmp/php5TSdmf


水晶宮

積分: 51707


4196#
發表於 25-2-9 23:35 |只看該作者

回覆樓主:

cuitisan淘寶旗艦店款項比香港多
attach0/tmp/phpU7JfJw
attach1/tmp/php0GcFPQ
attach2/tmp/phpS2yaWa


珍珠宮

積分: 41386


4197#
發表於 25-2-10 00:17 |只看該作者
greentea000 發表於 25-2-9 23:28
樂富uny見到neoflam可微波爐用不銹鋼食物盒,白色透明膠蓋比cuitisun靚啲。

我覺得可微波爐用不銹鋼食物盒只有輕便一個優點,不值那麼貴。


珍珠宮

積分: 41386


4198#
發表於 25-2-10 00:24 |只看該作者
greentea000 發表於 25-2-9 23:11
我啲女同事就算有幾日深圳、廣州出差都唔會順便做醫美,感覺太趕,平價連鎖醫美品牌同公立醫院醫美部門都 ...

你公司會要求內地出差員工參加內地醫保嗎?我公司如果不是長駐內地員工就用醫療卡,通常就只去私家了。

增加了醫美預算,是否也要增加次數了?


別墅

積分: 718


4199#
發表於 25-2-10 07:36 |只看該作者
Elenalan 發表於 25-2-5 13:08
我冇做過Volnewmer, 之前問過Volnewmer唔適合全面打 (可能因為我冇面凹)。我keep住做Exion, 暫時覺得效果 ...

請問exion 幾錢一次?可否告知係邊間?thx


水晶宮

積分: 51707


4200#
發表於 25-2-10 11:35 |只看該作者
asweetmom 發表於 25-2-10 00:17
我覺得可微波爐用不銹鋼食物盒只有輕便一個優點,不值那麼貴。

兩個小姐都係學校打爛過玻璃餐盒,搞到嗰日無午餐食,好在有帶牛奶、生果頂住先。依家係老人家送飯,雖然用車仔推,不過到清洗嘅時候不銹鋼都可以方便啲。
淘寶有平啲可微波爐不銹鋼餐盒牌子,我會嘗試下。
attach0/tmp/phpZL06pW
attach1/tmp/phpUjZvkx

首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo