跳至

首頁

尾頁
   0


琥珀宮

積分: 165356


4181#
發表於 05-4-22 22:44 |只看該作者

Re:零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 12(18/04/2005)

草草**

跟...睇睇下幅新相
謙謙好似老豆
即好似老豆咁.....


子爵府

積分: 10053


4182#
發表於 05-4-22 22:45 |只看該作者

Re:零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 12(18/04/2005)

cc~
早幾日我都同calbee都影咗張牙膠相, 個牙膠手掌心有個窿, 佢又咁啱放咗係隻眼度, 真係好"橋"
卡嘢


琥珀宮

積分: 165356


4183#
發表於 05-4-22 22:45 |只看該作者

Re:零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 12(18/04/2005)

仙仙**

今晚休


子爵府

積分: 10053


4184#
發表於 05-4-22 22:46 |只看該作者

Re:零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 12(18/04/2005)

草本~
calbee口仔細細都試過放2隻手合共8隻手指入口, wer到個口好鬼大

卡嘢


琥珀宮

積分: 165356


4185#
發表於 05-4-22 22:46 |只看該作者

Re:零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 12(18/04/2005)

卡卡**

咁真係要post上來睇下啦


大宅

積分: 4613


4186#
發表於 05-4-22 22:47 |只看該作者

Re:零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 12(18/04/2005)

hap ma
今日下午thank you晒
細happy病病,咁小心d啦


大宅

積分: 3899


4187#
發表於 05-4-22 22:47 |只看該作者

Re:零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 12(18/04/2005)

今晚璁璁都係12點
kyleung 寫道:
[quote]
SZEYUEN 寫道:
卡**
"woo"12點
ed時間真係減介
唔醒就唔好比佢飲啦
妳都要早d休息


謙謙宵夜都係12:00
有謙謙陪卡樂比比 [/quote]


琥珀宮

積分: 165356


4188#
發表於 05-4-22 22:47 |只看該作者

Re:零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 12(18/04/2005)

仙仙**

走左去開


子爵府

積分: 10053


4189#
發表於 05-4-22 22:48 |只看該作者

Re:零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 12(18/04/2005)

我就喺佢食奶時至開a/c一陣, 瞓覺會開風扇&打開窗, 由其呢2晚我流鼻水, 好驚會野到個囡
卡嘢


侯爵府

積分: 23951


4190#
發表於 05-4-22 22:48 |只看該作者

Re:零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 12(18/04/2005)

金撈,
唔使客氣


琥珀宮

積分: 165356


4191#
發表於 05-4-22 22:48 |只看該作者

Re:零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 12(18/04/2005)

12點 :-( :-( :-(


侯爵府

積分: 23951


4192#
發表於 05-4-22 22:49 |只看該作者

Re:零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 12(18/04/2005)

瑤瑤都係12:00


大宅

積分: 3899


4193#
發表於 05-4-22 22:49 |只看該作者

Re:零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 12(18/04/2005)

c.... 唔知點解, 頭先傾左兩句, 佢就答應左 唔洗開 啦....


琥珀宮

積分: 165356


4194#
發表於 05-4-22 22:49 |只看該作者

Re:零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 12(18/04/2005)

突然好想飲杯啤tim


侯爵府

積分: 24274


4195#
發表於 05-4-22 22:50 |只看該作者

Re:零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 12(18/04/2005)

signature 度冇左d相添
有冇好的upload image的URL介紹??


琥珀宮

積分: 165356


4196#
發表於 05-4-22 22:50 |只看該作者

Re:零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 12(18/04/2005)

仙仙**

車...以為有野聽tim :tongue:
不過冇事咪好law
開心晒啦


子爵府

積分: 10053


4197#
發表於 05-4-22 22:51 |只看該作者

Re:零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 12(18/04/2005)

calbee都係瞓咗半粒鐘到, 睇黎12點佢都未必會醒, 我或者唔會拍醒佢飲奶.
卡嘢


侯爵府

積分: 24274


4198#
發表於 05-4-22 22:51 |只看該作者

Re:零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 12(18/04/2005)

絲:
等我身體好返d
一定約你劈!
因為我好懷念落bar的feeling!


子爵府

積分: 10053


4199#
發表於 05-4-22 22:51 |只看該作者

Re:零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 12(18/04/2005)

cc~
咪引我啦
SZEYUEN 寫道:
突然好想飲杯啤tim
卡嘢


琥珀宮

積分: 165356


4200#
發表於 05-4-22 22:52 |只看該作者

Re:零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 12(18/04/2005)

草草**

upload image的URL介紹
我連點整都唔塞 :-(
真係豬爆

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo