立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
侯爵府
積分: 21322
sabina_bb 寫道: 食左藥好左好多lu, 不過我真係好驚影響到個胎 :cry:
伯爵府
積分: 16171
聰明豆 寫道: 講開妳心抱仔, 佢出街的而且確好多人撩佢, 話佢好靚囡, 好大隻眼, o係駿發, 佢既啅號係大眼妹!! (但會吾會越大越醜樣架??) 人地咪話細個靚, 大個醜既?? 但其實大家睇清楚D, 佢有時都幾醜樣架! (再諗下佢老豆, 大家 :tongue: 埋出黎都似!)
聰明豆 寫道: 吾做人情齋黎飲得嘛??
kwan0520 寫道: 我地拍了兩個月拖﹐佢就去買樓﹐拍了大約半年就一齊住了
珍珠宮
積分: 31156
sabina_bb 寫道: 係囉就好似果日去ocean park我話kinki俞大俞似亞媽, 點知亞婆就突然話佢俞大俞醜. 唔知亞婆係唔係覺得豆你好醜呢
Ka_wai 寫道: 係呀....仲有呀有時要交代個d可能生極都要係囡。
kwan0520 寫道: 下次出來一齊先講喇
sabina_bb 寫道: 樹就無樹, 不過有d肚餓剛剛食左個包
kwan0520 寫道: 唔好意思凈飲雙計
聰明豆 寫道: 咁啫代表妳地一開始就視對方為終生伴侶囉!
kwan0520 寫道: 佢係咁想﹐但我就有保留
積分: 15050
聰明豆 寫道: [quote] sabina_bb 寫道: 做人真係要帶眼識人呀 如果唔係好易比我呢d咁既壞人欺負 :mrgreen:
Ka_wai 寫道: 襯家, 我開頭睇你段message覺得都無咩嘢,好正經咁講,但一睇到最尾個段......我真係忍唔住笑咗出嚟,好彩我唔係飲梗水啫~~不過真係好好笑。 我媽咪都有講細個靚,大個就唔靚架啦,好似jason哥,佢細個真係好得意好可愛,而家越大越瘦個樣都係差d咁。
聰明豆 寫道: 阿婆一向都覺得我吾錯架!! 但佢不嬲都覺得阿囡似佢老豆!! 無計啦! 陰影好難幻滅架!
Ka_wai 寫道: 襯家, 都係你既轉數快~
聰明豆 寫道: [quote] sabina_bb 寫道: 食左藥好左好多lu, 不過我真係好驚影響到個胎 :cry:
Ka_wai 寫道: 咦....我睇唔出喎,係唔係覺得佢思想太細個呀~
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy