跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 21322


4181#
發表於 05-11-23 16:59 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

sabina_bb 寫道:
食左藥好左好多lu, 不過我真係好驚影響到個胎 :cry:


覺得OK既就停左佢啦, 係呢? COLLINS點呀??


伯爵府

積分: 16171


4182#
發表於 05-11-23 17:00 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

聰明豆 寫道:

講開妳心抱仔, 佢出街的而且確好多人撩佢, 話佢好靚囡, 好大隻眼, o係駿發, 佢既啅號係大眼妹!! (但會吾會越大越醜樣架??) 人地咪話細個靚, 大個醜既??

但其實大家睇清楚D, 佢有時都幾醜樣架! (再諗下佢老豆, 大家 :tongue: 埋出黎都似!)


襯家, 我開頭睇你段message覺得都無咩嘢,好正經咁講,但一睇到最尾個段......我真係忍唔住笑咗出嚟,好彩我唔係飲梗水啫~~不過真係好好笑。

我媽咪都有講細個靚,大個就唔靚架啦,好似jason哥,佢細個真係好得意好可愛,而家越大越瘦個樣都係差d咁。


伯爵府

積分: 16171


4183#
發表於 05-11-23 17:01 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

聰明豆 寫道:

吾做人情齋黎飲得嘛??


襯家, 都係你既轉數快~


侯爵府

積分: 21322


4184#
發表於 05-11-23 17:02 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

kwan0520 寫道:
我地拍了兩個月拖﹐佢就去買樓﹐拍了大約半年就一齊住了


咁啫代表妳地一開始就視對方為終生伴侶囉!


珍珠宮

積分: 31156

開心吸收勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


4185#
發表於 05-11-23 17:02 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

聰明豆 寫道:

吾做人情齋黎飲得嘛??


唔好意思凈飲雙計


伯爵府

積分: 16171


4186#
發表於 05-11-23 17:02 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

sabina_bb 寫道:
係囉就好似果日去ocean park我話kinki俞大俞似亞媽, 點知亞婆就突然話佢俞大俞醜. 唔知亞婆係唔係覺得豆你好醜呢


物你覺得我襯家好唔掂咩? 我覺得如果襯家瘦番多少少其實都唔係差呀~~

襯家, 我個腦突然諗番起你張id相呀~~


侯爵府

積分: 21322


4187#
發表於 05-11-23 17:03 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

Ka_wai 寫道:
係呀....仲有呀有時要交代個d可能生極都要係囡。


唉! 個天係咁對佢既, 都無計架!!


伯爵府

積分: 16171


4188#
發表於 05-11-23 17:03 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

kwan0520 寫道:

下次出來一齊先講喇


咦....好似真係好苦喎~~用"嘉應子"送得唔得呀?


侯爵府

積分: 21322


4189#
發表於 05-11-23 17:05 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

sabina_bb 寫道:
樹就無樹, 不過有d肚餓剛剛食左個包


又病又要食藥, 仲咁好胃口??


伯爵府

積分: 16171


4190#
發表於 05-11-23 17:05 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

kwan0520 寫道:

唔好意思凈飲雙計


你都好識計喎~~


珍珠宮

積分: 31156

開心吸收勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


4191#
發表於 05-11-23 17:06 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

聰明豆 寫道:

咁啫代表妳地一開始就視對方為終生伴侶囉!


佢係咁想﹐但我就有保留


侯爵府

積分: 21322


4192#
發表於 05-11-23 17:07 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

sabina_bb 寫道:
係囉就好似果日去ocean park我話kinki俞大俞似亞媽, 點知亞婆就突然話佢俞大俞醜. 唔知亞婆係唔係覺得豆你好醜呢


阿婆一向都覺得我吾錯架!! 但佢不嬲都覺得阿囡似佢老豆!! 無計啦! 陰影好難幻滅架!


伯爵府

積分: 16171


4193#
發表於 05-11-23 17:09 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

kwan0520 寫道:

佢係咁想﹐但我就有保留


咦....我睇唔出喎,係唔係覺得佢思想太細個呀~


伯爵府

積分: 15050


4194#
發表於 05-11-23 17:09 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

聰明豆 寫道:
[quote]
sabina_bb 寫道:
做人真係要帶眼識人呀 如果唔係好易比我呢d咁既壞人欺負 :mrgreen:


壞人出手喇!! [/quote]
睇路呀老友


侯爵府

積分: 21322


4195#
發表於 05-11-23 17:09 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

Ka_wai 寫道:
襯家, 我開頭睇你段message覺得都無咩嘢,好正經咁講,但一睇到最尾個段......我真係忍唔住笑咗出嚟,好彩我唔係飲梗水啫~~不過真係好好笑。

我媽咪都有講細個靚,大個就唔靚架啦,好似jason哥,佢細個真係好得意好可愛,而家越大越瘦個樣都係差d咁。


吾係笑話黎架! 係真人真事!!

咪係! JASON哥的確細個幾帥哥下, 依傢吾係吾靚仔, 只係無細個咁靚囉! 不過吾緊要, 都未大定, 大個仔可能又靚返呢??


伯爵府

積分: 16171


4196#
發表於 05-11-23 17:10 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

聰明豆 寫道:

阿婆一向都覺得我吾錯架!! 但佢不嬲都覺得阿囡似佢老豆!! 無計啦! 陰影好難幻滅架!


嘩~~~ 襯家, 個位靚女係邊位嚟架?


侯爵府

積分: 21322


4197#
發表於 05-11-23 17:10 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

Ka_wai 寫道:
襯家, 都係你既轉數快~


我窮呀嘛!


侯爵府

積分: 21322


4198#
發表於 05-11-23 17:11 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

kwan0520 寫道:
唔好意思凈飲雙計


果然係為生細路而結婚吓?? 即係精打細算!!


伯爵府

積分: 15050


4199#
發表於 05-11-23 17:11 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

聰明豆 寫道:
[quote]
sabina_bb 寫道:
食左藥好左好多lu, 不過我真係好驚影響到個胎 :cry:


覺得OK既就停左佢啦, 係呢? COLLINS點呀?? [/quote]
我諗住安全起見食麻今日先, 因為呢排d病好勁 


珍珠宮

積分: 31156

開心吸收勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


4200#
發表於 05-11-23 17:12 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

Ka_wai 寫道:

咦....我睇唔出喎,係唔係覺得佢思想太細個呀~


唉﹐佢D思想同佢既年歲係唔配合架﹐佢諗D野係好長遠﹐好老餅﹐佢經常話我思想細個 :-(

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo