懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 12823

醒目開學勳章 畀面勳章


4201#
發表於 09-2-13 14:37 |只看該作者
原帖由 miio 於 09-2-13 13:19 發表
JELLY, 我同你同一日去做OSCAR架, 記得嗎? 下, 要羅埋呢個REPORT去廣華佢地先唔洗我飲糖水架???? 我BMI 都OVER22的

等我都報下喜先, Blood Test result ~

唐氏: Low Risk 1:9811
要驗個3條 ...


Yeah! Congratulation! 真係好啦一齊過有關!


子爵府

積分: 12823

醒目開學勳章 畀面勳章


4202#
發表於 09-2-13 14:40 |只看該作者
原帖由 黃師奶 於 09-2-13 13:26 發表


jelly:

恭喜哂呀....
乜你咁快就可以攞報告啦......我記得你好似都係係冼醫生到check架.......但係d姑娘叫我2weeks先返去攞........
係呢........你係邊到做結構呀???? ...


唔知呀~ 我問姑娘幾時可以拎report, 佢話anytime 係佢地 business hour 就可以.

Structure 我book 左 林翠苗醫生 April 6th.


公爵府

積分: 29008

醒目開學勳章 畀面勳章 陪月勳章


4203#
發表於 09-2-13 14:51 |只看該作者
請問你地有冇去媽媽專門店, 買BRA呀??? 我去過O1O度試, 真係同平時WEAR個D唔同, 舒服D, 但成四百蚊一個, 好貴呀>>>> 各sister有冇好介紹呀????
9w1d  2.41cm / 10w2d  3.46cm (吳弓彈) / 13w 6.69cm (揮手2次) / 16w1d BPD 3.09cm(4oz) / 18w4d BPD 4.21cm 9oz


伯爵府

積分: 18061

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


4204#
發表於 09-2-13 15:16 |只看該作者
aiyi,聽日就情人節了,又冇得係屋企煮飯仔,又冇咩胃口,都唔知食咩好

星期一老公生日,又係唔知點算tim!!!

我 要 舉 起 救 恩 的 杯 、 稱 揚 耶 和 華 的 名 。詩 116:13兒 女 是 耶 和 華 所 賜 的 產 業 . 所 懷 的 胎 、 是 他 所 給 的 賞 賜 。詩 127:3


子爵府

積分: 12823

醒目開學勳章 畀面勳章


4205#
發表於 09-2-13 15:22 |只看該作者
原帖由 miio 於 09-2-13 14:51 發表
請問你地有冇去媽媽專門店, 買BRA呀??? 我去過O1O度試, 真係同平時WEAR個D唔同, 舒服D, 但成四百蚊一個, 好貴呀>>>> 各sister有冇好介紹呀????


I am also wearing 010 Bra, but I need to buy a new one la, coz this one is getting tight again@.@

My elder sister ordered one from a Taiwan website, the bra is OK bor only about HKD$100. So I also place an order and I will receive the parcel next week.


大宅

積分: 1529


4206#
發表於 09-2-13 15:23 |只看該作者
今日做左產檢, 醫生話我比之前一個月輕左磅, 唔夠健康

但係真係食唔落野ma, 我已經好努力迫自己日日飲鮮奶食boil egg......都輕磅

好唔開心


大宅

積分: 3056

睛靈勳章


4207#
發表於 09-2-13 15:24 |只看該作者
原帖由 miio 於 13/2/2009 14:51 發表
請問你地有冇去媽媽專門店, 買BRA呀??? 我去過O1O度試, 真係同平時WEAR個D唔同, 舒服D, 但成四百蚊一個, 好貴呀>>>> 各sister有冇好介紹呀????


我要媽媽世界買, $260一個, 都好舒服
del


子爵府

積分: 13105


4208#
發表於 09-2-13 15:25 |只看該作者
原帖由 miio 於 09-2-13 14:51 發表
請問你地有冇去媽媽專門店, 買BRA呀??? 我去過O1O度試, 真係同平時WEAR個D唔同, 舒服D, 但成四百蚊一個, 好貴呀>>>> 各sister有冇好介紹呀????


我上網買,間i-shop係我d 0704媽媽friend開架

http://www.kidsnstuffs.com/


男爵府

積分: 5452

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


4209#
發表於 09-2-13 15:27 |只看該作者
我都係重唔到...本來初初有左是肥左, 但自從嘔同食唔落之後, 仲輕過之前, 點算好?


原帖由 princessash 於 09-2-13 15:23 發表
今日做左產檢, 醫生話我比之前一個月輕左磅, 唔夠健康

但係真係食唔落野ma, 我已經好努力迫自己日日飲鮮奶食boil egg......都輕磅

好唔開心 ...


子爵府

積分: 13105


4210#
發表於 09-2-13 15:28 |只看該作者
原帖由 adakitty 於 09-2-13 14:13 發表
我唔係睇2號房架..聽人講2號房係高級醫生..
我睇4號房..
其實如果真係要飲糖水都冇咩辦法..
最大既問題係..我第一胎睇廣華既時候..佢比左d好唔好
既經驗比我...所以我先勁唔想見佢果d所謂既醫生..

...


你唔会次次都唔好彩架,開心d.我都係睇4号房阿靚女e生,个姑娘勁nice.成日安慰我話我唔老


子爵府

積分: 12823

醒目開學勳章 畀面勳章


4211#
發表於 09-2-13 15:29 |只看該作者
原帖由 princessash 於 09-2-13 15:23 發表
今日做左產檢, 醫生話我比之前一個月輕左磅, 唔夠健康

但係真係食唔落野ma, 我已經好努力迫自己日日飲鮮奶食boil egg......都輕磅

好唔開心 ...


真係同人唔同命... 我唔想太肥偏偏重了兩KG. 你就食唔到瘦左但係俾個醫生話. 唔緊要啦, 再過一兩個星期你個胃口就會好轉可以食多d野好快會增磅啦~ 我朋友又係13week 之前輕左幾磅, 之後果10個week重返成10磅呀~ 我諗只要keep 住食有營養食物小b就吸收到. 可能你係肥b唔肥媽類型呢~~~ 幾多人恨都恨唔到


子爵府

積分: 13105


4212#
發表於 09-2-13 15:31 |只看該作者
原帖由 sweetcutecat 於 09-2-13 15:27 發表
我都係重唔到...本來初初有左是肥左, 但自從嘔同食唔落之後, 仲輕過之前, 點算好?


Don't worry,小b依家只有around 7cm,只会要我地好少營養,到懷孕中期食得返嘢,到時我怕你会驚肥得太快呀!我上胎頭4个月輕咗6-7磅,最後38週生重咗28磅


子爵府

積分: 10041

好媽媽勳章 醒目開學勳章


4213#
發表於 09-2-13 15:39 |只看該作者
你幾時去梁鳳霞果度做結構?
我下星期五去..
m..我又唔覺得佢好nice喎..可能人夾人啦..
佢答我果時.好鬼cool..
仲要咩都唔知, 要個姑娘提番佢轉頭..
佢連我份紀錄寫住有哮喘都唔知.佢仲答話佢冇睇到..
之後又唔記得簽名, 仲問我叫我confirm比佢.個預產期
係唔係8月6 號,..奇奇怪怪咁..唔係佢自己計既咩..
我點會知係唔係confirm..

原帖由 chunyatmama 於 09-2-13 03:28 PM 發表


你唔会次次都唔好彩架,開心d.我都係睇4号房阿靚女e生,个姑娘勁nice.成日安慰我話我唔老


子爵府

積分: 13006

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


4214#
發表於 09-2-13 16:02 |只看該作者
報告 :

pwh Oscar pass
男醫生姓陳Daniel, 都幾細心, 因為阿b周身郁, 佢照咗好耐15mins, 照野手指腳指, 膀胱, 脊骨, 有一個位阿b猛大兩隻腳時見到支野, 醫生話都好直, 所以話90%係仔.

Alsan,
你估中咗, 可能何醫師之前真係把到係仔....
birth 5.3lbs
1M 7.9lbs ; 2M6D 10.8lbs ; 3M4D 11.5lbs ; 4M8D 13.78lbs ; 1Dto5M 14.7lbs ; 6.5M 16.2lbs ; 9M 16.5lbs ; 10M 17.8lbs ; 13M 19.2lbs


子爵府

積分: 13105


4215#
發表於 09-2-13 16:23 |只看該作者
原帖由 adakitty 於 09-2-13 15:39 發表
你幾時去梁鳳霞果度做結構?
我下星期五去..
m..我又唔覺得佢好nice喎..可能人夾人啦..
佢答我果時.好鬼cool..
仲要咩都唔知, 要個姑娘提番佢轉頭..
佢連我份紀錄寫住有哮喘都唔知.佢仲答話佢冇睇到..
之後又唔記得簽 ...


又要提d傷心事,高0產婦....廣华会同我做結構架.我27号去梁e生度檢查.

个e生係好鬼cool,但佢都同我傾自己生定開刀好,不過佢主动同我bye-bye.幫佢个姑娘就好正好nice.


大宅

積分: 1150

好媽媽勳章


4216#
發表於 09-2-13 16:38 |只看該作者
唔記得話俾大家知, 早排大家講o個隻 elemis japanese camellia oil, 早幾日o係金鐘連卡佛見到有貨, 我自己買o左 2 支備用.

支o野都用得幾快o架喎, 我只係查肚同 pat pat, 個幾月已經用o左大半支, 預計再過多大半個月就用完, 即係總共要用最少 4 支先到生.


複式洋房

積分: 420


4217#
發表於 09-2-13 16:44 |只看該作者
原帖由 piglet0529 於 09-2-13 16:02 發表
報告 :

pwh Oscar pass
男醫生姓陳Daniel, 都幾細心, 因為阿b周身郁, 佢照咗好耐15mins, 照野手指腳指, 膀胱, 脊骨, 有一個位阿b猛大兩隻腳時見到支野, 醫生話都好直, 所以話90%係仔.

Alsan,
你估中咗, 可能何醫 ...


咁好既, 我上次去照, 係個女醫生黎架, 仲有d 中大既實習生, 佢都無話我知是 boy or girl 黎呢~ 仲同 d 實習生解釋睇唔睇到心臟, 脊骨等等~


子爵府

積分: 12823

醒目開學勳章 畀面勳章


4218#
發表於 09-2-13 17:01 |只看該作者
原帖由 tucuxi 於 09-2-13 16:38 發表
唔記得話俾大家知, 早排大家講o個隻 elemis japanese camellia oil, 早幾日o係金鐘連卡佛見到有貨, 我自己買o左 2 支備用.

支o野都用得幾快o架喎, 我只係查肚同 pat pat, 個幾月已經用o左大半支, 預計再過多大半個 ...


我果支都用左一半多dd 啦~ 等我都去金鐘買多一支先.


子爵府

積分: 12823

醒目開學勳章 畀面勳章


4219#
發表於 09-2-13 17:01 |只看該作者
原帖由 piglet0529 於 09-2-13 16:02 發表
報告 :

pwh Oscar pass
男醫生姓陳Daniel, 都幾細心, 因為阿b周身郁, 佢照咗好耐15mins, 照野手指腳指, 膀胱, 脊骨, 有一個位阿b猛大兩隻腳時見到支野, 醫生話都好直, 所以話90%係仔.

Alsan,
你估中咗, 可能何醫 ...


Good News! Congrats!


子爵府

積分: 12823

醒目開學勳章 畀面勳章


4220#
發表於 09-2-13 17:13 |只看該作者
陳慧琳宣布懷孕三個月

-----------------------------------------------------
陳慧琳宣布懷孕三個月
【14:10】2009年02月13日
【on.cc專訊】 陳慧琳(Kelly)今日出席某嫁喜餅代言續約儀式時,宣布有喜三個月,將成為牛年母親!陳慧琳今以一身潮爆打扮,西裝樓配熱褲腳踏高跟鞋出席續約儀式,記者會上,司儀爆陳慧琳將要買BB車,陳慧琳亦大方承認懷孕三個月,全場為之起哄,陳慧琳指自己新年時知道喜訊,稍後會繼續做錄音、拍廣告工作,生仔或生女沒所謂,因是上天賜給她的,而老公亦很開心,現在Kelly想吃些什麼,老公都會撲出去幫手買。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo