跳至

首頁

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 34740


4201#
發表於 05-6-10 12:55 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

FORTY+
恭喜你個B女終於面世了.TAKE MORE REST.

ALL:

我前日入左院,因傷口有少少感染.不過琴晚出左院了.
其實唔算真係發炎,個傷口(大約3CM長)係谷左D瘀血,有少少水,但冇含癑.谷住瘀血時個傷口有D痛,但流左D血出黎就冇乜痛.不過急症室E生怕我會係深層感染,所以建議我入院比GYN D E生檢查下.
檢查過後發覺只係表皮感染啫.但因個傷口有個少洞(出血果個位),咁個E生就用棉花棒夾硬篤大D個洞,等D瘀血可以易D流出黎.雖然個E生都好温柔,但比佢咁篤都幾痛,因冇打止痛針.
而家個傷口冇晒瘀血,但仲未完全乾水.不過唔駛番瑪麗/健康院洗傷口,自己係屋企洗就OK了.

肚皮黑MONG MONG & 有條黑線,遲D會退,唔駛擔心.

我而家仲有11LBS肥肉,希望快D可以廋番.我有用腰封,都希望可以幫助到個水泡肚啦!

RE 魚湯
生完第二日就飲,而家日日飲.暫時個傷口(除左感染部位)都TOUCH WOOD幾靚.等個傷口完全好番,我會用疤痕敵,好似話唔會出肉笌.


大宅

積分: 2529


4202#
發表於 05-6-10 16:39 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

forty
恭喜你!你好勁呀!BB好重呀!

All
雖然已經埋身餵左人奶3wks,nipple重有時紅紅痛痛。(佢食奶咀之後就整痛我) 又比以前demanding,真係有D想give up。但係見BB啜啜時個樣好幸福,而且佢又會健康D....令到我叫自己唔好give up。成日都為BF諗完又諗,開始有少少 down. :-(


水晶宮

積分: 56750


4203#
發表於 05-6-10 18:35 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

各位星期日我囡囡滿月了,不過佢仲未出得院

有人話,人一生要找到四個人1) 自己2) 深愛你的人3) 你最深愛的人4) 共你過一生的人             在你出世一刻,我一次過找到這四個人


珍珠宮

積分: 34740


4204#
發表於 05-6-10 20:32 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

KCPAK:

可唔可以請假出院?


子爵府

積分: 13747


4205#
發表於 05-6-10 22:34 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

KCPAK

祝BB早日出院,體重快快增長追到我地阿B。

Smallfish & jk123
我有用枕頭,係中間平側邊高嗰隻。我覺得bb會瞓得舒服啲,又就番個頭型。

kittypo
係呀,坐月期間去街街,唯一可去就係母嬰健康院。:cry:

All媽咪,
你地幾時開始食薑醋架? 仲有, 我唔知喺邊到睇到話坐月唔適宜食豆類,唔知係咪呢同埋飲豆漿得唔得呢?

我係一個都幾八卦嘅人, believe in 因果, 風水命理。有果必有因 。


別墅

積分: 603


4206#
發表於 05-6-10 22:45 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

Kcpak:

恭喜你小b就快滿月,祝佢健健康康,快高長大! 係lor, 可唔可以請假出院呀?

forty+,

我等到惡露清晒,好遲先開始食薑醋,大概3w,不過食左幾次小b就開始出粒粒,唔知同d薑醋有無關,但我唔敢再食。而家派完屋企仲有一大煲o係度,o徙晒我媽媽d心機添!

我阿媽話豆漿涼,坐完月先好飲。


水晶宮

積分: 56750


4207#
發表於 05-6-11 01:16 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

各位~
我囡係心切房仲係箱入面,點請假喎~

我都想問你地d惡露黎幾耐呀~我生囝囝個時黎左一星期咋!!點解今次成個月都唔清既,正常嗎??

我開刀,所以呢兩日先開始食薑醋,,不過順產應該一早可以食了...

係呀~豆好涼唔應該食住~
有人話,人一生要找到四個人1) 自己2) 深愛你的人3) 你最深愛的人4) 共你過一生的人             在你出世一刻,我一次過找到這四個人


水晶宮

積分: 56750


4208#
發表於 05-6-11 01:19 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

forty+:
你bb真係勁得意呀...超得意呀...我真係好想錫佢一啖~
有人話,人一生要找到四個人1) 自己2) 深愛你的人3) 你最深愛的人4) 共你過一生的人             在你出世一刻,我一次過找到這四個人


大宅

積分: 3674


4209#
發表於 05-6-11 09:04 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

kcpak,

bb好快就可以出院架啦! 祝bb快高長大!!

forty+,

你bb真係好勁!!抱佢係咪好墬手呢??

all,

尋日我bb滿月...好忙,要去奶奶度拜祖先,夜晚又要去酒樓..唔知係咪太累,傷口有d痛! 真係要好好休息!

滿左月好開心!唔駛日日雞飯,唔駛用薑水沖涼,可以出下街....


禁止訪問

積分: 46216


4210#
發表於 05-6-11 11:56 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 13747


4211#
發表於 05-6-11 13:34 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

hellora, kcpak, 小谷 & 沙沙,

係呀, 小b好墜手,佢唔多似初生b, 係醫院bb房,佢個size大人地1/3。唔知喺咪比一般bb留喺個肚多一個星期,佢一出世個腦筍已經埋晒, 頭頂嗰個位唔會浮吓浮吓咁, 沙沙你個b係咪一樣呀?

hellora,
小b出粒粒有冇試過用金銀花水抺呀,如果可以你都係食番d薑醋,對坐月婆好有益架。


我係一個都幾八卦嘅人, believe in 因果, 風水命理。有果必有因 。


子爵府

積分: 13747


4212#
發表於 05-6-11 13:40 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

CindyMak

你bb張相幾時影架,勁老積呀?

我係一個都幾八卦嘅人, believe in 因果, 風水命理。有果必有因 。


子爵府

積分: 14692


4213#
發表於 05-6-11 13:53 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

all,
雖然係遲咗上黎,
我係5月24日生咗仔仔,
重3.67,因為bb他面黃,所以照咗5日燈
而家仲要反健康院覆诊,


公爵府

積分: 25533

開心吸收勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


4214#
發表於 05-6-11 13:55 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

all

我bb已3w,呢幾日食無定時,有時二個鍾一餐,有時三個鍾一餐,出院個幾日都好定時.現在夜晚都唔肯訓,呢排成日咸,要抱住訓,老人家有話唔好成日抱,但佢越咸越大聲,咸得好淒涼.都唔知點好.


子爵府

積分: 14692


4215#
發表於 05-6-11 14:11 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

[quote]
carollung 寫道:
all

我bb已3w,呢幾日食無定時,有時二個鍾一餐,有時三個鍾一餐,

我bb同你個b的情況一樣,食無定時,有時二個鍾一餐,有時三個鍾一餐.唔知點好


大宅

積分: 2529


4216#
發表於 05-6-11 14:43 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

forty+ 寫道:
CindyMak

你bb張相幾時影架,勁老積呀?

大約2wk人仔左右。呢張相個樣真係好好笑。


大宅

積分: 2529


4217#
發表於 05-6-11 14:47 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

carol
唉!我BB都係一樣。唔肯訓,成日咸,有時二個鍾一餐,有時三個鍾一餐。我老公開始發皮4啦!
好多時要抱住至訓。但佢已經開始重手,有時真係very tired!


珍珠宮

積分: 34740


4218#
發表於 05-6-11 15:28 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

FORTY+:
姑娘話要等D惡露清左先好食薑醋/補品,O/W惡露又會多番/紅番.

沙沙/KCPAK:
我第一胎D惡露黎左成6WKS先清,但今胎就好似就黎冇了(而家係2WKS ONLY).


別墅

積分: 812


4219#
發表於 05-6-11 17:07 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

forty+,
你個b好肥, 好可愛呀...

all,
我個b都係要抱住至訓, 我諗緊俾唔俾奶咀佢, 我個大b未到一個月就食奶咀, 食完奶啜啜下奶咀就自己訓, 不知幾乖, 呢個一放低就喊, 可以喊足3個鐘, 佢宜家聲都沙埋.. 好心煩..


公爵府

積分: 25533

開心吸收勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


4220#
發表於 05-6-11 17:58 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

CindyMak, manchan716 & zukina.

我都開始頂唔順, 咸在幾次.自己又唔夠訓 我無想過比奶咀bb啜.我睇書就話bb肚餓就要比佢食,但容o勿易變仔 ?-( 好煩

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo