美容扮靚

跳至

首頁

尾頁
   49


水晶宮

積分: 51699


4201#
發表於 25-2-10 11:44 |只看該作者

回覆樓主:

沙田新城市廣場添好運終於開張,下次又多一個選擇。
attach0/tmp/phpbomx3k
attach1/tmp/phpCoboPz
attach2/tmp/phpv4hjBO


男爵府

積分: 8722


4202#
發表於 25-2-10 13:57 |只看該作者
趁特價用$15買咗Baker’s choice 嘅芋頭糕
都幾好食喎! 有驚喜


男爵府

積分: 8722


4203#
發表於 25-2-10 13:58 |只看該作者
greentea000 發表於 25-2-10 11:44
沙田新城市廣場添好運終於開張,下次又多一個選擇。

我覺得佢哋分店多咗,但食物水準都keep到
呢樣比較難得
我而家成日去k11果間


水晶宮

積分: 51699


4204#
發表於 25-2-10 14:48 |只看該作者
bbbchoco 發表於 25-2-10 13:57
趁特價用$15買咗Baker’s choice 嘅芋頭糕
都幾好食喎! 有驚喜

我好少食芋頭糕,點好食法,蒸定煎?

之前我去開添好運寶琳站分店,樓上公司有宿舍,食完仲可以打包俾內地同事。自從嗰批唔繼約,我有大半年無食。昨日見沙田站分店價錢貴咗好多,當然裝修又靚啲。

我每次都食呢3個:
酥皮焗叉燒包33>>>35
鮮蝦腐皮卷36>>>42
家鄉咸水角23>>>28

下次試呢2個:
班蘭炸鮮奶40
金黃榴槤酥45


男爵府

積分: 8722


4205#
發表於 25-2-10 14:53 |只看該作者
greentea000 發表於 25-2-10 14:48
我好少食芋頭糕,點好食法,蒸定煎?

之前我去開添好運寶琳站分店,樓上公司有宿舍,食完仲可以打包俾內 ...

我喺屋企食,就蒸,健康啲。都多芋頭粒同啱我口味。一陣睇吓蘿蔔糕有冇特價先

酥皮焗叉燒包真係必食!d野好食,價錢貴小小都ok


珍珠宮

積分: 41360


4206#
發表於 25-2-10 17:25 |只看該作者

回覆樓主:

K11添好運裝修更豪華,價錢更貴!

內地員工為何不續約呢?


男爵府

積分: 6491


4207#
發表於 25-2-10 18:00 |只看該作者
[quote]greentea000 發表於 25-2-8 16:22
除疤膏推薦 | 淡化傷口/手術開刀/剖腹生產疤痕 6款好用除疤藥膏/除疤筆/除疤貼比較(消委會教揀選貼士+醫 ...[/quoteThanks🥰


水晶宮

積分: 51699


4208#
發表於 25-2-11 12:45 |只看該作者

回覆樓主:

我啲組員全部都唔後生,已經應付唔到過時過節大飲大食,今年取總部消年度晚餐佢哋反而仲開心!

我個總監最終拎咗餐費,改買生果禮盒。我揀咗珍寶奇異果,1盒22個,過年嗰排見fusion $185。
attach0/tmp/phpMVfVBx
attach1/tmp/phpSCOERc
attach2/tmp/phpavPt7R


水晶宮

積分: 51699


4209#
發表於 25-2-11 13:05 |只看該作者

回覆樓主:

香港今個冬天唔凍,稍為厚啲嘅羽絨外套都無機會着。鐵質充足都應該有幫助,自從上年大小姐貧血就一直有買鐵丸,每3日食1粒18mg。

肌酸對我恢復體力有明顯作用,改買大樽裝再食一段時間睇下。
attach0/tmp/phpm5d3n6


水晶宮

積分: 51699


4210#
發表於 25-2-11 14:13 |只看該作者
Elenalan 發表於 25-2-9 14:29
全部香港做,我又冇內地出差工作,去內地做醫美對我黎講太遠太花時間了,唔化算,而且我做完療程只會立即 ...

你女係咪帶飯?用咩牌子保溫壼?
我見tiger特價,趁平買。不過如果要我做飯盒就叫小姐訂飯算啦,我啲同事話要朝早做。
attach0/tmp/phpd8XpgV


水晶宮

積分: 67599


4211#
發表於 25-2-11 15:41 |只看該作者
greentea000 發表於 25-2-11 14:13
你女係咪帶飯?用咩牌子保溫壼?
我見tiger特價,趁平買。不過如果要我做飯盒就叫小姐訂飯算啦,我啲同事 ...

小學時帶飯用象印0.75L不銹鋼燜燒壺,可保溫 >6小時70度以上 (早上煮好放入壺)。
中學帶飯可用不鏽鋼飯盒,canteen可以代蒸翻熱。


珍珠宮

積分: 41360


4212#
發表於 25-2-11 16:10 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 asweetmom 於 25-2-11 16:15 編輯

Thermos保溫效果也很好,但是實際容量比聲稱的少。

還是送飯更好吧,現做現吃,不用考慮保溫,又好吃花樣又多。

你沒做跑數組之前,花紅有保障嗎?


珍珠宮

積分: 41360


4213#
發表於 25-2-12 13:14 |只看該作者

回覆樓主:

元宵節快樂!
大家今天還吃湯圓嗎?


水晶宮

積分: 51699


4214#
發表於 25-2-13 14:44 |只看該作者

回覆樓主:

我過年食咗7、8次湯丸,每次3粒代替半碗飯。昨日以為雪櫃仲有存貨,到煮飯先發現無,又唔想再去超市買,結果今日思念全部缺貨。

明日又係令人討厭嘅情人節,我仲要去總部替假,見証寫字樓越來越少女同事收到花。
attach0/tmp/phpm1OaQZ


水晶宮

積分: 51699


4215#
發表於 25-2-13 15:45 |只看該作者

回覆樓主:

聲稱零滲透嘅防曬霜?!
attach0/tmp/phpH09dst
attach1/tmp/phptX880m
attach2/tmp/php35PaAg
attach3/tmp/php1tci99


男爵府

積分: 6918


4216#
發表於 25-2-13 18:19 |只看該作者
茶妹,我吾明點解我由細到老 (現在40幾)也時常長閉塞性粉刺,請問有冇解決方法?
可以搽咩 / 用咩洗面 可以冇咁多粉刺


男爵府

積分: 8722


4217#
發表於 25-2-13 18:58 |只看該作者
asweetmom 發表於 25-2-12 13:14
元宵節快樂!
大家今天還吃湯圓嗎?

我鍾意食灣仔碼頭水晶湯圓
不過因為冰箱無位所以之前無買,無得食


珍珠宮

積分: 41360


4218#
發表於 25-2-14 09:15 |只看該作者
bbbchoco 發表於 25-2-13 18:58
我鍾意食灣仔碼頭水晶湯圓
不過因為冰箱無位所以之前無買,無得食
...

我吃了利川花生,也很香口!
平日沒有留意湯圓,下次也試試灣仔碼頭水晶湯圓,等我減一下肥先。


水晶宮

積分: 51699


4219#
發表於 25-2-14 10:10 |只看該作者
sun6628 發表於 25-2-13 18:19
茶妹,我吾明點解我由細到老 (現在40幾)也時常長閉塞性粉刺,請問有冇解決方法?
可以搽咩 / 用咩洗面 可 ...

你使唔使長時間搽防曬霜/化妝?卸妝用咩產品?有無定期做通毛孔護理?


水晶宮

積分: 51699


4220#
發表於 25-2-14 10:28 |只看該作者
asweetmom 發表於 25-2-11 16:10
Thermos保溫效果也很好,但是實際容量比聲稱的少。

還是送飯更好吧,現做現吃,不用考慮保溫, ...

老人家下學期送唔到飯,我諗住叫兩個小姐提前適應自己帶飯。我好懶,靠唔住。

咁就Zojirushi同Tiger各買一個750ml,我覺得唔夠食㗎,但1000ml又太大太重。

我認為畢業頭10年8年,人工增長主要係經驗累積、專業資格、肯捱肯做。好多牌公司都有津貼,一考到就等於加人工。同埋員工合約有13、14、15薪,比花紅更可靠。
attach0/tmp/phpGasavc
attach1/tmp/phpb75lj5
attach2/tmp/phpQquL7X
attach3/tmp/phprAplWQ

首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo