想生BB

跳至

首頁

尾頁
   270


用戶要求終止服務

積分: 6940


4221#
發表於 16-1-1 09:30 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+okangel168+於+15-12-31+發表

原帖由 alice215 於 15-12-31 發表
好似3800+1800住房費
5800先岩啊,未計住院費




大宅

積分: 1637


4222#
發表於 16-1-1 10:08 |只看該作者
leeleemrs 發表於 16-1-1 01:23
即係免疫高
我初診時驗係1:1280 [正常level係
請問食藥打針後,ana指數會跌返嗎?


大宅

積分: 1872


4223#
發表於 16-1-1 10:26 |只看該作者

引用:Quote:leeleemrs+發表於+16-1-1+01:23+即係

原帖由 misschingching 於 16-01-01 發表
請問食藥打針後,ana指數會跌返嗎?
當然會,不過我之後再check 係變左ESR [血沉降指數~身體炎症指標], 係植入前後check 的。

放心交比翁,佢醫免疫最叻!我免疫咁高最後都成功🙊🙊 .. hehe




複式洋房

積分: 202


4224#
發表於 16-1-1 14:07 |只看該作者

回覆:台灣愛群IVF分享區

唔好意思,想問下jm們,鮮胎同雪胎分別,我見有jm話雪胎機會高啲,敢點解翁唔直接放雪胎,要睇情況先知放鮮胎定雪胎,我見通常都係雪胎就bingo,有冇jm係放鮮胎bingo架?





大宅

積分: 1872


4225#
發表於 16-1-1 15:15 |只看該作者

引用:唔好意思,想問下jm們,鮮胎同雪胎分別,我

原帖由 Lingertai 於 16-01-01 發表
唔好意思,想問下jm們,鮮胎同雪胎分別,我見有jm話雪胎機會高啲,敢點解翁唔直接放雪胎,要睇情況先知放鮮 ...
有d jm 可能唔想飛多次,想放鮮胎
但放鮮胎都要睇返母體狀況,剛剛打左咁多谷卵針,身體可能未ready 放胎。又有d jm check 到有免疫或其他問題,要食起碼一個月藥先適合放胎。所以,各人有各人情況,翁要case by case 咁去處理。




複式洋房

積分: 202


4226#
發表於 16-1-1 15:50 |只看該作者

回覆:leeleemrs 的帖子

明白,唔該曬😬




大宅

積分: 1729


4227#
發表於 16-1-2 11:57 |只看該作者
回覆 alice215 的帖子

Hi Alice
thanks.!


大宅

積分: 2214


4228#
發表於 16-1-2 13:50 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+alice215+於+15-12-31+發表好

原帖由 plng1215 於 16-01-01 發表
5800先岩啊,未計住院費
3800係精安酸




大宅

積分: 1637


4229#
發表於 16-1-2 19:28 |只看該作者
leeleemrs 發表於 16-1-1 10:26
當然會,不過我之後再check 係變左ESR [血沉降指數~身體炎症指標], 係植入前後check 的。

放心交比翁,佢 ...
leeleemrs jm, 咁你飲食上有冇需要戒口?


用戶要求終止服務

積分: 6940


4230#
發表於 16-1-2 19:49 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+plng1215+於+16-01-01+發表58

原帖由 alice215 於 16-01-02 發表
3800係精安酸
精胺酸要吊?未聽過




大宅

積分: 1872


4231#
發表於 16-1-2 21:20 |只看該作者

引用:Quote:leeleemrs+發表於+16-1-1+10:26+當然

原帖由 misschingching 於 16-01-02 發表
leeleemrs jm, 咁你飲食上有冇需要戒口?
有呀,我戒得好清
不能吃麵粉制品,奶制品,紅肉[牛羊豬]

只吃去油去皮魚,雞,烚蛋,烚菜,薯㐵,粟米,蕃薯,蕃茄

今日收到最後一份驗血報告,我應該無事了




禁止訪問

積分: 4077


4232#
發表於 16-1-2 21:55 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+misschingching+於+16-01-02+

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1637


4233#
發表於 16-1-2 22:39 |只看該作者
leeleemrs 發表於 16-1-2 21:20
有呀,我戒得好清
不能吃麵粉制品,奶制品,紅肉[牛羊豬]
謝謝你!我會以你為榜樣,努力戒口!另外,想問免疫高,是否都不適宜睇中醫食中藥及燉補品?花膠都唔得?
我只是ana高,無其他問題,但一懷孕就免疫出問題,有血栓問題,事實如是,也要冷靜面對,唯有做好啲,期待寶寶再來


大宅

積分: 1872


4234#
發表於 16-1-2 22:54 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+leeleemrs+於+16-01-02+發表

原帖由 卓玲BB 於 16-01-02 發表
勁呀!今天發現家樓下有新開的魚湯米缐,開心死我啦!放胎後真係五知去哪吃!



...
有魚湯米線,係咪開「魚米」?我勁鐘意食




大宅

積分: 1872


4235#
發表於 16-1-2 22:59 |只看該作者

引用:Quote:leeleemrs+發表於+16-1-2+21:20+有呀

原帖由 misschingching 於 16-01-02 發表
謝謝你!我會以你為榜樣,努力戒口!另外,想問免疫高,是否都不適宜睇中醫食中藥及燉補品?花膠都唔得?
...
係啊,咩都唔補得,花膠都唔得住。
你個case 同我好似,我除左免疫,其他問題都無。仲有一樣,就係要做好多運動,跑多d 步。

至於用藥,翁應該主要比肝素,boky, plaquenil 你食。。。乖乖地食,再戒口,再做運動,bb 好快再來。

你會在翁度開ivf 療程嗎?還是試自然?




大宅

積分: 2214


4236#
發表於 16-1-2 23:53 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+alice215+於+16-01-02+發表38

原帖由 plng1215 於 16-01-02 發表
精胺酸要吊?未聽過
我放胎前一日吊過。。。係增加內膜。。。




大宅

積分: 2214


4237#
發表於 16-1-2 23:54 |只看該作者

引用:Quote:leeleemrs+發表於+16-1-2+21:20+有呀

原帖由 misschingching 於 16-01-02 發表
謝謝你!我會以你為榜樣,努力戒口!另外,想問免疫高,是否都不適宜睇中醫食中藥及燉補品?花膠都唔得?
...
Ana高可以吊ivig....吾難解決。。。我都80x...已經18周




禁止訪問

積分: 4077


4238#
發表於 16-1-3 10:17 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+misschingching+於+16-01-02+

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1729


4239#
發表於 16-1-3 10:39 |只看該作者
leeleemrs 發表於 16-1-2 22:59
係啊,咩都唔補得,花膠都唔得住。
你個case 同我好似,我除左免疫,其他問題都無。仲有一樣,就係要做好多 ...

阿翁都叫我食boky and padequil ,因對血凝固有幫助。


大宅

積分: 1729


4240#
發表於 16-1-3 10:41 |只看該作者
leeleemrs 發表於 16-1-2 21:20
有呀,我戒得好清
不能吃麵粉制品,奶制品,紅肉[牛羊豬]

你叻叻,我未介到。
懶未做運動

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo