懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 5761

醒目開學勳章


4221#
發表於 09-2-13 17:18 |只看該作者
check pm

原帖由 adakitty 於 09-2-13 15:39 發表
你幾時去梁鳳霞果度做結構?
我下星期五去..
m..我又唔覺得佢好nice喎..可能人夾人啦..
佢答我果時.好鬼cool..
仲要咩都唔知, 要個姑娘提番佢轉頭..
佢連我份紀錄寫住有哮喘都唔知.佢仲答話佢冇睇到..
之後又唔記得簽 ...


男爵府

積分: 6517

醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


4222#
發表於 09-2-13 17:20 |只看該作者
原帖由 jelly-pudding 於 09-2-13 17:13 發表
陳慧琳宣布懷孕三個月

-----------------------------------------------------
陳慧琳宣布懷孕三個月
【14:10】2009年02月13日
【on.cc專訊】 陳慧琳(Kelly)今日出席某嫁喜餅代言續約儀式時,宣布有喜三個月,將成為牛 ...


我同你心有靈'西'...我啱啱想post 呢...
可能都係8月媽媽喎..
https://i.ksd-i.com/s/630x_86400_d73df9dd036307410a503045cbbfae07/static.koreastardaily.com/profile/23243/138969.jpg


子爵府

積分: 12823

醒目開學勳章 畀面勳章


4223#
發表於 09-2-13 17:34 |只看該作者
原帖由 wincat 於 09-2-13 17:20 發表


我同你心有靈'西'...我啱啱想post 呢...
可能都係8月媽媽喎..



大宅

積分: 1516


4224#
發表於 09-2-13 17:58 |只看該作者
原帖由 jelly-pudding 於 09-2-13 17:34 發表




陳慧琳都應該係八月媽媽


公爵府

積分: 28204


4225#
發表於 09-2-13 18:32 |只看該作者
八月媽媽又多一成員, yeah


別墅

積分: 805


4226#
發表於 09-2-13 21:07 |只看該作者
我都專登上黎睇下有冇人 post.
照計應該係8月出世!

原帖由 jelly-pudding 於 09-2-13 17:13 發表
陳慧琳宣布懷孕三個月

-----------------------------------------------------
陳慧琳宣布懷孕三個月
【14:10】2009年02月13日
【on.cc專訊】 陳慧琳(Kelly)今日出席某嫁喜餅代言續約儀式時,宣布有喜三個月,將成為牛 ...


男爵府

積分: 6396

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


4227#
發表於 09-2-13 21:34 |只看該作者
成個星期冇留言了。呢個星期公司多嘢做,都冇時間上來,返到屋企追完post都已經好累,冇心機留言。

Anyway,恭喜所有pass左oscar嘅mami!

等我報告下先... 我上星期覆診,醫生話阿b個位置偏低 (差唔多生得就好,而家要高啲),叫我唔好行咁多,等佢慢慢上返啲。所以我呢幾日除左返工放工之外,都盡量唔走動咁多。不過剩係返工放工已經好辛苦,因為一程都要行15-20分鐘。基於呢個原因,聽日情人節都應該响屋企過 (我想c6都唔肯!!!)

至於性別,我都有特別晌醫生,但佢話仲未confirm到,睇到都未必準,所以我又要等多一個月再問過..... 好心急tim...

原本我以為我唔會再反胃,點知呢兩日肿得唔好,啲感覺就即刻返晒來,希望嚟緊可以瞓得好啲等我唔使咁辛苦啦.....


子爵府

積分: 13246

好媽媽勳章


4228#
發表於 09-2-13 22:37 |只看該作者
你們有冇便秘呀


別墅

積分: 934


4229#
發表於 09-2-13 23:38 |只看該作者
尋日第一次去睇dr. lo, 我話揾佢接生, 之前睇的醫生話我預產期係31/7, 但dr. lo照到大約4/8, 佢毫無猶豫就話ok. 但佢冇問我想順產定開刀喎. 佢會唔會唔記得自己放假呢? 定係sure我喺佢放假前一定生到?

原帖由 雨晴B 於 09-2-13 10:42 發表


我問dr. lo: 你接唔接順產?
佢話: 接, 不過你生時我放緊假
我話: 你又係8月放啊....
佢話: 小朋友放假嘛.......

唉....我諗你開刀佢預到時間比你


別墅

積分: 934


4230#
發表於 09-2-13 23:42 |只看該作者
原帖由 miio 於 09-2-13 14:51 發表
請問你地有冇去媽媽專門店, 買BRA呀??? 我去過O1O度試, 真係同平時WEAR個D唔同, 舒服D, 但成四百蚊一個, 好貴呀>>>> 各sister有冇好介紹呀????


我著緊Gennie's, 都要around $400, 但個shape幾好睇


大宅

積分: 1003


4231#
發表於 09-2-13 23:46 |只看該作者
原帖由 lemonkennis 於 09-2-13 09:54 發表


有無試試轉下第二個姿勢訓呀, 有時側睡都幾好架~
快 D 打去診所問下 result 呀, 相信你都一定 pass oscar test 既, 唔係診所都打左比你叫你再 double check 啦~

公司好忙.... 所以你壓力大, 會唔會咁樣搞到你晚上 ...


我咩姿勢都用過, 都係好痛, 但平時企同坐都唔會痛, 依家只會訓覺痛, 都唔知咩事!! 但我無睇開中醫, 唔知佢地幫唔幫到我喎!!

我今日打咗去問, 個醫生話低風險, 佢話1:10000, 都唔知係唔係呀!! 佢趕住收線咁答我, 我心諗點會咁整數呢?? 但問咗佢幾次, 佢都只係話low risk, 唔高, 再問佢就話低過10000, 咁我咪問即係多少, 佢就話1:10000, 所以我都係明天去攞番個報告自己睇好過!! 我呢個醫生好有經驗, 但就因為咁佢覺得無問題就唔會理你咁多, 有時好激氣, 但無法, 因為我要佢幫我接生.....

不如你地介紹下你地個中醫比我去睇下啦!! 唔該晒!!


公爵府

積分: 29008

醒目開學勳章 畀面勳章 陪月勳章


4232#
發表於 09-2-14 00:37 |只看該作者
HI JELLY,

但O1O既BRA唔係有加長扣的嗎? 你甘又要再換啦!!!!
可唔可以SEND你姐姐買TAIWAN BRA既WEB比我呀......但如上網點預SIZE呢? THXXXXXXXXXXXXXX!!!!!

原帖由 jelly-pudding 於 09-2-13 15:22 發表


I am also wearing 010 Bra, but I need to buy a new one la, coz this one is getting tight again@.@

My elder sister ordered one from a Taiwan website, the bra is OK bor only about HKD$100. So I also ...
9w1d  2.41cm / 10w2d  3.46cm (吳弓彈) / 13w 6.69cm (揮手2次) / 16w1d BPD 3.09cm(4oz) / 18w4d BPD 4.21cm 9oz


公爵府

積分: 29008

醒目開學勳章 畀面勳章 陪月勳章


4233#
發表於 09-2-14 00:38 |只看該作者
HI SUPERBREADKAKA

GENNIE'S 邊度有SHOP呀? THX!!!

原帖由 superbreadkaka 於 09-2-13 23:42 發表


我著緊Gennie's, 都要around $400, 但個shape幾好睇
9w1d  2.41cm / 10w2d  3.46cm (吳弓彈) / 13w 6.69cm (揮手2次) / 16w1d BPD 3.09cm(4oz) / 18w4d BPD 4.21cm 9oz


公爵府

積分: 29008

醒目開學勳章 畀面勳章 陪月勳章


4234#
發表於 09-2-14 00:39 |只看該作者
THX~~~ 等我睇下先, 但點預SIZE呢?

原帖由 chunyatmama 於 09-2-13 15:25 發表


我上網買,間i-shop係我d 0704媽媽friend開架

http://www.kidsnstuffs.com/
9w1d  2.41cm / 10w2d  3.46cm (吳弓彈) / 13w 6.69cm (揮手2次) / 16w1d BPD 3.09cm(4oz) / 18w4d BPD 4.21cm 9oz


別墅

積分: 934


4235#
發表於 09-2-14 00:50 |只看該作者
Hi miio,

Below is the shop list of Gennie's:

九龍尖沙咀門市
九龍尖沙咀漆咸道119A地下
TEL:852-2314-2675
FAX:852-2314-0722

香港銅鑼灣門市
香港銅鑼灣利園山道53號地下
TEL:852-2504-5885
FAX:852-2504-1242

崇光百貨公司6F
香港銅鑼灣軒尼詩道555號崇光百貨公司6F
TEL:852-2838-4938
FAX:

沙田專櫃
新界沙田新城市廣場3期1樓A120~A121號
TEL:852-2691-8336
FAX:852-2691-8337


原帖由 miio 於 09-2-14 00:38 發表
HI SUPERBREADKAKA

GENNIE'S 邊度有SHOP呀? THX!!!


伯爵府

積分: 18707

好媽媽勳章 畀面勳章


4236#
發表於 09-2-14 07:50 |只看該作者
原帖由 jelly-pudding 於 09-2-13 17:13 發表
陳慧琳宣布懷孕三個月

-----------------------------------------------------
陳慧琳宣布懷孕三個月
【14:10】2009年02月13日
【on.cc專訊】 陳慧琳(Kelly)今日出席某嫁喜餅代言續約儀式時,宣布有喜三個月,將成為牛 ...


佢可能都係0908 媽媽
真係令人開心既news


大宅

積分: 1675

好媽媽勳章 醒目開學勳章


4237#
發表於 09-2-14 08:44 |只看該作者
原帖由 lalababe520 於 09-2-14 07:50 發表


佢可能都係0908 媽媽
真係令人開心既news



BB「黐」Kelly「蝦」Alex
(明報)2月14日 星期六 05:05

【明報專訊】[url=]陳慧琳
[/url]做「牛媽媽」,玄學家[url=]麥玲玲
[/url]稱,Kelly的子女運強,命中有子有女,生足3個也不成問題。
麥玲玲說:「Kelly生肖屬鼠,BB生肖屬牛,鼠與牛是六合生肖,故媽咪與孩子特別投契。相比較之下,Kelly的丈夫Alex生肖屬牛,孩子無論是牛仔或牛女,『兩牛相遇』總有衝撞,所以孩子會『黐』媽咪、『蝦』爸爸。」Kelly現在懷有3個月身孕,預計BB在下半年出世,麥玲玲表示上半年五行中火、土旺,故上半年出世的BB性格會牛脾氣,在今年7月後出世的孩子,則是溫馴的牛。

如麥師傅講得啱. 各位: 我地隻牛b會係溫馴既牛牛呀!


大宅

積分: 2941

畀面勳章


4238#
發表於 09-2-14 08:49 |只看該作者
祝各位mami情人節快樂、pass所有test同生個肥肥白白 o既bb


伯爵府

積分: 18707

好媽媽勳章 畀面勳章


4239#
發表於 09-2-14 09:24 |只看該作者
原帖由 muibe-ma 於 09-2-14 08:44 發表



BB「黐」Kelly「蝦」Alex
(明報)2月14日 星期六 05:05

【明報專訊】陳慧琳
做「牛媽媽」,玄學家麥玲玲
稱,Kelly的子女運強,命中有子有女,生足3個也不成問題。
麥玲玲說:「 ...



溫馴既牛牛啊
真係希望承玲玲姐貴言

自從有左就嘔到七彩, 成日(對老公)發脾4, 情緒不太穩定.
我媽話我再係咁會生隻忟薑出黎, 我都想bb 乖乖地易湊d


伯爵府

積分: 18707

好媽媽勳章 畀面勳章


4240#
發表於 09-2-14 09:25 |只看該作者
原帖由 叮噹小孩 於 09-2-13 22:37 發表
你們有冇便秘呀


有時3日先有得去, 每日食蘋果就通暢番

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo